Zeg eens dat het vanmiddag kan?quote:Op maandag 14 maart 2016 11:13 schreef Tommeke het volgende:
Had die Dura Ace gozert ook ff gemaild. Hij vroeg wanneer ik 'm op kwam halen...
Voetpompen komen harder aanquote:Op maandag 14 maart 2016 12:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Prik ff een datum waarop we allemaal zwaaiend met onze handpompjes voor de deur kunnen staan.
Probeer ook even eerst telefoonnummer te regelen.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 11:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik neemYankee
wel mee, dan durft ie niets!
60 per uur de Holterberg af, machtig mooi.quote:
Bankquote:Op maandag 14 maart 2016 14:33 schreef Fretwork het volgende:
Andy, hoe heb je betaald eigenlijk?
#AndyOplichter
Storneren een optie?quote:
Weet je het al zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:57 schreef Andyy het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik ben opgelichtDe vorige keer was een Fok!mod Zquing, dacht dat je die wel zou kunnen vertrouwen.
VERTROUW NOOIT MODS
Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:57 schreef Andyy het volgende:
Dit is de tweede keer dat ik ben opgelichtDe vorige keer was een Fok!mod Zquing, dacht dat je die wel zou kunnen vertrouwen.
VERTROUW NOOIT MODS
als het die verkoper is van die choruslink is het wel zeker dat het oplichting is.quote:
Geen idee, V&A mods hadden 'm ook een dm gestuurd die een melding gaf als hij het had gelezen ofzo. Ging om wat computeronderdelen.quote:Op maandag 14 maart 2016 15:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Serieus?
Was dat waarom hij opeens weg was?
Mij kan je wel vertrouwen he? Je vraagt 1 spatborddeel en krijgt een hele mee. Wel kut hoor
quote:Vanwege tentamens heb ik het geld nog niet overgemaakt, komt morgen
Vertrouwde hem gewoon omdat hij zo lang lid was en ook mod wasquote:Hey, ik moet heel even wachten totdat sommige dingen gestort worden, hey word maandag of dinsdag. Sorry
Maikel
quote:Op maandag 14 maart 2016 14:59 schreef Questular het volgende:
Aangifte doen van oplichting dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |