Heb het liever snel binnen dan dat ik er pas half april van gebruik kan maken. Maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Werkt perfect moet ik zeggen, uiteraard wel enige verzendtijd:
http://www.aliexpress.com(...)7a-bb36-d6f65c89cd4c
Ik hoor die quad lock vaak langs komen. Ken 'm verder niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je ook een suggestie voor een goede iphone-houder voor op de fiets?
Ziet er mooi uit, maar focking 70 euro vind ik wel een beetje too much...quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor die quad lock vaak langs komen. Ken 'm verder niet.
http://cyclingtips.com/20(...)ge-potenza-groupset/quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Centaur toch?
Of was dat vorig jaar?
Sowieso hebben ze dan nog steeds veel verschillende groepsets
Veloce
Athena (misschien?)
Die nieuwe
Chorus
Record
Super record.
Shimano heeft
Tiagra
105
ultegra
Dura ace
Of mis ik er nou 1?
Ik snap niet zo goed dat ze dan nu een nieuwe groepset maken die met ultegra moet concureren. Ik kom een prijs van 850 a 900 euro tegen. Waarom dan niet centaur upgraden? Want voor een klein beetje meer geld koop je nu ultegra di2
Heb die ergens op de STR Facebookpagina geplaatstquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet iemand in welke koers je 2 mannen in een ontsnapping zag, vlak voor een vluchtheuvel gebaart de ene naar achter dat de achterste moet overnemen, maar die schud nee. Dan zijn ze bij de vluchtheuvel en spurt de achterste er stiekem vandoor en wint de koers/etappe.
#DTV
Interessant Buzz, ik zal eens kijken heb me er nog niet in verdiept. Die schijf op bovenstaande foto zit overigens correct gemonteerd hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij een Shimano systeem zit de schijf op een gekartelde spindel, dus meer materiaal aan de schijf en aan de as. En door de zijdelingse speling dus altijd aanlopen, al is het maar minimaal. Bij de Campa constructie wordt de schijf direct hard op de as gemonteerd, en de remklauw heel slim via een hulpstuk op de vork. Draai je bij het afstellen nooit die schroefgaten in de vork dol. Hooguit de draad in dat hulpstuk. Maar dat laatste had het prototype waar Van der Poel mee reed dit seizoen ook al, en maakte het afstellen al wat eenvoudiger. Alleen zijn die Shimano schijven natuurlijk über lomp vergeleken met dit stukje Italiaanse design. Al hebben ze wel heel erg dicht naast die Amerikaanse schijven gelegen, merknaam ff kwijt, waar Helen Wyman afgelopen seizoen mee reed.
Overigens, wanneer ik nog eens goed naar die foto kijk, lijkt het toch echt dat die schijf verkeerd om gemonteerd is. Maar het is ook een BELGISCHE Ridley fiets......![]()
buzz zit wel vaker mis komt met de leeftijdquote:Op donderdag 17 maart 2016 06:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Interessant Buzz, ik zal eens kijken heb me er nog niet in verdiept. Die schijf op bovenstaande foto zit overigens correct gemonteerd hoor.
Edit, laat maar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet iemand in welke koers je 2 mannen in een ontsnapping zag, vlak voor een vluchtheuvel gebaart de ene naar achter dat de achterste moet overnemen, maar die schud nee. Dan zijn ze bij de vluchtheuvel en spurt de achterste er stiekem vandoor en wint de koers/etappe.
#DTV
Heb gelezen dat het een Sarto is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:01 schreef dop het volgende:
[..]
buzz zit we vaker mis komt met de leeftijd
de fiets is ook geen ridley
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk veel, Italiaanse markten zijn vaak enorm verdeeld in kleine bedrijven.quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel framebouwers bestaan er wel niet in Italië zeg
http://cycloffee.tumblr.c(...)o-man-break-with-1kmquote:Op donderdag 17 maart 2016 07:51 schreef kanovinnie het volgende:
Hoeveel framebouwers bestaan er wel niet in Italië zeg
"PRO TIP: In a two man break with 1km to go, give dude in front the worst pain face shake of head, and attack like your life depends on it at the first sign of road furniture!!! (Dudes standing on said furniture were EXCITED to see this move go down!!!) | Nate ★ Life GIF!"quote:Op donderdag 17 maart 2016 07:53 schreef MarcoD het volgende:
[..]
http://cycloffee.tumblr.c(...)o-man-break-with-1km
Genoeg
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:57 schreef Flipmoehoe het volgende:
donderdag 24 maart is weer de fietsstandaard (voor 29,95) in de aanbieding bij de Lidl.
Gebruik hem nu al een jaartje naar volle tevredenheid
[ afbeelding ]
Ik heb dat artikel even globaal doorgelezen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com/20(...)ge-potenza-groupset/
Potenza.
Mooi spul.
Ja die worden lomper maar dat zie je bij alle hydraulische groepen. Er moet toch een remzuiger in die kop verwerkt worden en dat maakt het geheel niet slanker.quote:
Ze moeten gewoon zorgen dat hans en anja voortaan ook met campa gaan rijden ipv alleen shimano. En die vinden het belangrijkste hoe duur het is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel even globaal doorgelezen.
Campagnolo recently hosted a press camp in Gran Canaria and the headline act was “Potenza”, a new mid-range groupset that will replace Athena at the end of the year. The all aluminium groupset features some trickle-down technology from Campagnolo’s racing groupsets and has been designed to compete directly with Shimano’s Ultegra groupset.
komt dus in de plaats van Athena, ziet er zeker goed uit maar wel een gemiste kans imo dat ze een groep introduceren die moet competen met ultegra die dan net iets zwaarder is dan ultegra.
Veel renners vinden iets meer betalen voor een alternatief geen probleem maar zorg dan ook dat het beter is.
Helemaal niet. Dan moeten ze grote volumes gaan draaien tegen een lage marge. Ik denk dat ze beter in de 'niche' hoek kunnen blijven en met lagere volumes wat hogere marges pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zorgen dat hans en anja voortaan ook met campa gaan rijden ipv alleen shimano. En die vinden het belangrijkste hoe duur het is.
Tja zolang shimano afgemonteerd zit op 90% van alle instapmodellen zal ook 90% van de beginnende wielrenners met Shimano zijn eerste kilometers afwerken. Campa kan beter net als Sram een meer Shimano compatibele groep op de markt brengen. Mja dan moeten ze de Shimano bodypassing voor de kransjes gaan gebruiken en die is zwaarder qua constructie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
Precies zal natuurlijk nooit lukken. Maar als je wilt concureren is imo de prijs het belangrijkst. Want het is nou niet zo dat campa 100 euro meer waard is omdat het minder slijt of beter schakelt. En de meeste mensen die een fiets kopen willen zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |