Gewoon doen. Het is jouw stem, niet die van een ander.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:00 schreef robin007bond het volgende:
Als ik "Nee" stem wordt remlof boos. Dat is misschien wel het overwegen waard.
Met mijn beperkte verstand meen ik dat het uiteindelijk voor Oekraïne beter is om met ons in zee te gaan. Maar de bezwaren die ik van jou las snap ik ook wel.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:00 schreef robin007bond het volgende:
Als ik "Nee" stem wordt remlof boos. Dat is misschien wel het overwegen waard.
Je hebt geen beperkt verstand hoor Disana.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Met mijn beperkte verstand meen ik dat het uiteindelijk voor Oekraïne beter is om met ons in zee te gaan. Maar de bezwaren die ik van jou las snap ik ook wel.
Dat is dan eigenlijk een "ja" zonder het risico te lopen dat je helpt het referendum geldig te maken op basis van opkomstpercentage?quote:
Precies. Plus het kost nog eens minder moeite ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan eigenlijk een "ja" zonder het risico te lopen dat je helpt het referendum geldig te maken op basis van opkomstpercentage?
Maar heb je dat artikel in Trouw gelezen? Door met z'n allen te gaan stemmen, spelen we het nee-kamp in de kaart vanwege de opkomstdrempel. Nou komt dat jou goed uit, maar mij dus niet.quote:
Omdat een groepje dwarsliggers een referendum uit laat schrijven is het "laf" als je niet komt opdagen op een referendum waar je sowieso het nut al niet van zag zitten en waarbij het wel komen opdagen het verschil kan zijn tussen het wel of niet geldig zijn van datzelfde in jouw ogen overbodige referendum?quote:
Daarom ook de uiteenval van Oekraïne in west en oost.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:13 schreef Drugshond het volgende:
Bloedje simpel..Navo/EU heeft daar niks te zoeken. Dat de NATO te ver oostwaarts is opgeschoten is bij Rusland in het verkeerde keeschat geschoten (met rede). NATO/EU moet niet nog meer problemen opzoeken. Default non 6-apr
Ja, ik las het. Ik vind het toch vreemd om dan niet te komen. Als je een sterk verhaal hebt hoor je gewoon te stemmen op wat jij juist vindt, naar mijn mening. Het referendum ongeldig maken door niet op te komen dagen is eigenlijk een ondemocratisch trucje, naar mijn mening.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je dat artikel in Trouw gelezen? Door met z'n allen te gaan stemmen, spelen we het nee-kamp in de kaart vanwege de opkomstdrempel. Nou komt dat jou goed uit, maar mij dus niet.
Een referendum is een mooi instrument voor extra democratische controle. Je stem dan niet laten horen vind ik erg ondankbaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat een groepje dwarsliggers een referendum uit laat schrijven is het "laf" als je niet komt opdagen op een referendum waar je sowieso het nut al niet van zag zitten en waarbij het wel komen opdagen het verschil kan zijn tussen het wel of niet geldig zijn van datzelfde in jouw ogen overbodige referendum?
Dat was toch al wel vrij lang bekend?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je dat artikel in Trouw gelezen? Door met z'n allen te gaan stemmen, spelen we het nee-kamp in de kaart vanwege de opkomstdrempel. Nou komt dat jou goed uit, maar mij dus niet.
Nou ja, ondemocratisch... het is ons door de strot geduwd door een vervelend clubje met een heel ander oogmerk dan het welzijn van Oekraïne. Ik vind het irritant dat ik voor deze keuze word gesteld.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Ik vind het toch vreemd om dan niet te komen. Als je een sterk verhaal hebt hoor je gewoon te stemmen op wat jij juist vindt, naar mijn mening. Het referendum ongeldig maken door niet op te komen dagen is eigenlijk een ondemocratisch trucje, naar mijn mening.
Ik las het vanochtend pas.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was toch al wel vrij lang bekend?
Ja, het is jammer dat het initiatief van GeenStijl komt.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ondemocratisch... het is ons door de strot geduwd door een vervelend clubje met een heel ander oogmerk dan het welzijn van Oekraïne. Ik vind het irritant dat ik voor deze keuze word gesteld.
Het is een gedrocht van een wet dat zo snel mogelijk weer moet worden ingetrokken. Elke partij die dat in z'n verkiezingsporgramma durft te zetten overweeg ik om op te stemmen.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |