zombi u .quote:Op donderdag 28 april 2016 08:05 schreef Noppie2000 het volgende:
Gimmicks maken me niet uit, Gamepad vind ik nog altijd een briljante controller. Ik hoop alleen dat Nintendo met een gimmick komt die ze zelf wat beter benutten, want amper een game gezien die echt goed gebruik maakt van de gamepad.
Kan, maar ik heb het over Nintendo-titels. Waarom zouden third-parties de moeite nemen unieke games te ontwikkelen als Nintendo zelf amper verder komt dan een inventaris en map tonen op de gamepad?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
Tja toch vond ik daar de gamepad echt iets toevoegen.
het jammere van de gamepad vind ik de accu en het gewicht. Bij zelda vind ik het fijn dat ik de gamepad op schoot aan de lader heb en speel met de pro.(de pro verdiend de naam pro ook echt)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb het over Nintendo-titels. Waarom zouden third-parties de moeite nemen unieke games te ontwikkelen als Nintendo zelf amper verder komt dan een inventaris en map tonen op de gamepad?
Het leukste vond ik Mario Chase / Luigi's Mansion in Nintendoland. Twee minigames van een vier jaar oude game. Tsjah.
Waarom werkte hij eerst niet dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:50 schreef tailfox het volgende:
Ik heb weer ssb werkend iemand zin ib een potje
http://www.wehkamp.nl/Win(...)MHwey3CskaAg718P8HAQquote:Op donderdag 28 april 2016 10:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
het jammere van de gamepad vind ik de accu en het gewicht. Bij zelda vind ik het fijn dat ik de gamepad op schoot aan de lader heb en speel met de pro.(de pro verdiend de naam pro ook echt)
Omdat dit het NX-topic is en er nog geen SSB voor NX is. Ook nog geen NXquote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom werkte hij eerst niet dan?
pre-order? waarvan?quote:Op donderdag 28 april 2016 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pre-order geplaats. Met Zelda.
Want fuck it.
cd was stuk.quote:Op donderdag 28 april 2016 12:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom werkte hij eerst niet dan?
scherpquote:Op donderdag 28 april 2016 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat dit het NX-topic is en er nog geen SSB voor NX is. Ook nog geen NX
NX? Daar gaat het toch over in dit topic?quote:
Ja, maar ik dacht: pre-order?! huh?! hoe kan dat?! waar heb je 'm gepre-ordered dan?quote:Op donderdag 28 april 2016 21:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NX? Daar gaat het toch over in dit topic?
Oh zo. Gamemaniaquote:Op donderdag 28 april 2016 21:22 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht: pre-order?! huh?! hoe kan dat?! waar heb je 'm gepre-ordered dan?
Over cartridges gesproken:quote:Op zondag 10 april 2016 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Reden van skippen N64: cartridges zoals hierboven aangegeven werd (en een hele sloot andere oorzaken, maar vooral cartridges).
Op de DS loopt het wel lekker tochquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:05 schreef Pheno het volgende:
Eigen geheugen? Ah, dat verliep ook zo lekker voor de Vita
ik heb me nooit verdiept in de Vita, maar wat was daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:05 schreef Pheno het volgende:
Eigen geheugen? Ah, dat verliep ook zo lekker voor de Vita
Door er een handvat op te schroeven?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:14 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe kan een console de opvolger worden van een handheld?
Alleen maar door de R4-kaartjes, vrees ikquote:Op vrijdag 6 mei 2016 12:47 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Op de DS loopt het wel lekker toch?
Mwa, maar alles valt te cracken na verloop van tijd.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen maar door de R4-kaartjes, vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |