Ja, toen ze homos nog gewoon een celstraf gaven.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg nice. Beetje ouderwets leven.
Hehe.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, toen ze homos nog gewoon een celstraf gaven.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Voel me gewoon ontzettend gekwetst en heel erg dom.
Dat doe je over het algemeen niet bewust.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Achja, dit geval heb ik diegene te snel als vriend gezien denk ik ook hoor. Das ook nie zo slim.
Hij heeft het over voetbal.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er in principe nooit heen hoef
Nee dat niet denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je over het algemeen niet bewust.
Denk ik.
Gaat nu over voetbal.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er in principe nooit heen hoef
Ik vroeg je ietsquote:Op zondag 13 maart 2016 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik.
Maar had opzich best op tijd door dat ik niet vrolijker werd van die vriendschap. Dan nog doorgaan is bietje dom
Nee. Gister wel een behoorlijke tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanochtend lekker met haar naar buiten geweest?
Ach.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik.
Maar had opzich best op tijd door dat ik niet vrolijker werd van die vriendschap. Dan nog doorgaan is bietje dom
Een vriendschap moeten afkappen omdat die ander gewoon helemaal niks om je geeft maar je dat niet zelf kan vertellen.quote:
Ah ja, lastig.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriendschap moeten afkappen omdat die ander gewoon helemaal niks om je geeft maar je dat niet zelf kan vertellen.
Want opzich, het kan dat je niet veel om de ander geeft of niet meer veel om die ander geeft. Maar zeg t dan gewoon efkes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |