Ja, dat bedoel ik met hoop en er te lang aan vast houdenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iemand moet gaan laten zien dat ie om je geeft is het toch al een station wat 3 haltes achter je ligt? :s
Klinkt echt verschrikkelijk klote zeg.... Alsof die kerel inderdaad niet zo goed is in het afbreken van dingen en vooral in het eerlijk zijn naar andere toe.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar het is vooral kut omdat die persoon zelf de ballen niet heeft gehad om tegen mij te zeggen dat ie geen zin had in deze vriendschap. Maar mij dat zelf laten ontdekken door te doen alsof hij van alles ging doen om te laten zien dat ie om me gaf, maar ging nooit gebeuren..
Dát vind ik misschien nog wel het kutst van allemaal. Dat gevoel van hoop oid
. En daar hou ik toch zo godverdomme lang aan vast he, niet normaaaaaal
Dit^ Gister met m`n ma naar de Ikea in Utrecht gereden.quote:
Lastig te beoordelen wat onder 'vriendschap' moet worden verstaanquote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dan ook niet zoveel met vriendschappen, buiten 2.
Dat laatste is helemaal een terechte klacht ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit^ Gister met m`n ma naar de Ikea in Utrecht gereden.
Ben me nog een keer de tyfus geschrokken omdat ik dacht dat er een oude scharrel van mij liepEn het rijden in Utrecht, mi gado
Vriendschap is voor mij echt emotioneel in elkaar geinvesteerd hebben.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen wat onder 'vriendschap' moet worden verstaan
Hier ook niet meer, sinds ik afgelopen week énorm ben genaaid door een gast die ik al +- 10 jaar ken vind ik het wel prima.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dan ook niet zoveel met vriendschappen, buiten 2.
Die gare rotondes / kruispunten in Utrecht, nooit begrepenquote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is helemaal een terechte klacht ja.
Als ik jouw topics soms lees word jij wel erg vaak genaaid.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hier ook niet meer, sinds ik afgelopen week énorm ben genaaid door een gast die ik al +- 10 jaar ken vind ik het wel prima.
Heb nog 1 vriend die ik 1x in de zoveel weken zie, dan gaan we een paar uur auto rijden, beetje cruisen door Nederland enz. En dat is het verder wel! En mis er ook niet echt iets aan of zo.
Liever 1 of 2 vrienden waar je gewoon gezellig mee kan ouwehoeren zonder dat het meteen geroddel word, dan 10 stuks waar van er 9 lopen te roddelen en te backstabben.
Wat dacht je van die bus banen etc. Dat staat echt werkelijk nergens duidelijk aangegeven.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Die gare rotondes / kruispunten in Utrecht, nooit begrepen
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jouw topics soms lees word jij wel erg vaak genaaid.
Nou, ik werd inderdaad veel genaaid. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik altijd over mij heen liet lopen en als mensen mij naaide had ik zoiets van, ja .. Whatever. En ging die "vriendschap" Gewoon weer vrolijk door.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik jouw topics soms lees word jij wel erg vaak genaaid.
quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer naar de sauna, het wordt steeds warmer.
Terecht.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Etsu het volgende:
De bussen gaan verdwijnen uit het centrum van Groningen![]()
Dan komen er alleen voetgangers en fietsers in het centrum.
Dat ook ja, wat een gedoe zeg...quote:Op zondag 13 maart 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat dacht je van die bus banen etc. Dat staat echt werkelijk nergens duidelijk aangegeven.
Binnekort ook weer paard en wagen?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Etsu het volgende:
De bussen gaan verdwijnen uit het centrum van Groningen![]()
Dan komen er alleen voetgangers en fietsers in het centrum.
Mij gebeuren ze ook zelden eigenlijk, en als het gebeurd zit ik er niet echt mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij dat dat soort dingen mij nooit gebeuren.
Ik ben meestal meer degene die het veroorzaakt ben ik bang
Precies, als het lang duurt, dan duurt het lang, en duurt het kort, duurt het kort. Simpel zatquote:Op zondag 13 maart 2016 13:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar oppervlakkige vriendschappen die ik dan eerder maatjes of kenissen noem gaan na een paar jaar toch wel kapot. Is ook prima. Niet te veel in investeren en gewoon genieten van de momenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |