Insoquote:Op zondag 13 maart 2016 12:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Rolling Stones vind ik zo gigantisch nietszeggend.
Same. Mensen zijn klote, maar het leven gaat door.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit in mn leven een persoon meegemaakt waar ik tot voor kort nog wel iets voor betekende die me nu, ja. bijna weet ik het, voel me als stront aan zn schoentje.
En weet niet waarom
Dat is een verschrikkelijk gevoel...quote:Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog nooit in mn leven een persoon meegemaakt waar ik tot voor kort nog wel iets voor betekende die me nu, ja. bijna weet ik het, voel me als stront aan zn schoentje.
En weet niet waarom
Mja, dat is kut inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
En weet niet waarom
mensen zijn prima zolang je je cirkel klein houdt en om de rest echt 0,0 geeft.quote:
Jupquote:Op zondag 13 maart 2016 12:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Same. Mensen zijn klote, maar het leven gaat door.
Had ze in 2003 kunnen zien, maar toen "Vond ik het een rare groep oude muzikanten"quote:Op zondag 13 maart 2016 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hopelijk. Heb ook een keer die ene kans laten schieten.
Ja, vergeleken met nuquote:Op zondag 13 maart 2016 12:50 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Had ze in 2003 kunnen zien, maar toen "Vond ik het een rare groep oude muzikanten"Terwijl zeker Keith toen écht nog goed kon spelen.. Maar ach
Erg matig.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Maar het is vooral kut omdat die persoon zelf de ballen niet heeft gehad om tegen mij te zeggen dat ie geen zin had in deze vriendschap. Maar mij dat zelf laten ontdekken door te doen alsof hij van alles ging doen om te laten zien dat ie om me gaf, maar ging nooit gebeuren..
Dát vind ik misschien nog wel het kutst van allemaal. Dat gevoel van hoop oid
. En daar hou ik toch zo godverdomme lang aan vast he, niet normaaaaaal
Luie donderquote:Op zondag 13 maart 2016 12:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Net wakker, ongeveer n klokje rond geslapen![]()
Zo'n ochtend had ik gewoon even nodig
Ik kan het gewoon niet accepterenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erg matig.
Klinkt alsof die persoon erg slecht is in het afbreken van dingen.
Of een eikel.
Ja, ben gewoon eerlijkquote:Op zondag 13 maart 2016 12:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Ik ben daar ook n tijdje boos om geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |