Ja, toen ze homos nog gewoon een celstraf gaven.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel erg nice. Beetje ouderwets leven.
Hehe.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, toen ze homos nog gewoon een celstraf gaven.
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Voel me gewoon ontzettend gekwetst en heel erg dom.
Dat doe je over het algemeen niet bewust.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:08 schreef Crack_ het volgende:
Achja, dit geval heb ik diegene te snel als vriend gezien denk ik ook hoor. Das ook nie zo slim.
Hij heeft het over voetbal.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er in principe nooit heen hoef
Nee dat niet denk ik.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe je over het algemeen niet bewust.
Denk ik.
Gaat nu over voetbal.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ben blij dat ik er in principe nooit heen hoef
Ik vroeg je ietsquote:Op zondag 13 maart 2016 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik.
Maar had opzich best op tijd door dat ik niet vrolijker werd van die vriendschap. Dan nog doorgaan is bietje dom
Nee. Gister wel een behoorlijke tijd.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanochtend lekker met haar naar buiten geweest?
Ach.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat niet denk ik.
Maar had opzich best op tijd door dat ik niet vrolijker werd van die vriendschap. Dan nog doorgaan is bietje dom
Een vriendschap moeten afkappen omdat die ander gewoon helemaal niks om je geeft maar je dat niet zelf kan vertellen.quote:
Ah ja, lastig.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een vriendschap moeten afkappen omdat die ander gewoon helemaal niks om je geeft maar je dat niet zelf kan vertellen.
Want opzich, het kan dat je niet veel om de ander geeft of niet meer veel om die ander geeft. Maar zeg t dan gewoon efkes
Arme Fok-itquote:
Nice wie speelt Shazam?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Rock (dwayne) gaat Black Adam spelen in de Shazam film (2019)
GEOquote:Op zondag 13 maart 2016 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Rock (dwayne) gaat Black Adam spelen in de Shazam film (2019)
Mega zin inquote:Op zondag 13 maart 2016 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, half maart.
Achja, doe jij vaak bbqen in zomer? Ik echt maar één keertje afgelopen jaarquote:
Nee. 2x in de zomer ongeveer. Valt mee.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:58 schreef Crack_ het volgende:
Achja, doe jij vaak bbqen in zomer? Ik echt maar één keertje afgelopen jaar .
Lijkt me heeeerrrlijk hé, als je eigen tuin hebt later enzo om daar dan lekker te bbqen in de zomer. Hele avonden buiten zitten hmmquote:Op zondag 13 maart 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. 2x in de zomer ongeveer. Valt mee.
Dat lijkt me ook wel relaxt jaquote:Op zondag 13 maart 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me heeeerrrlijk hé, als je eigen tuin hebt later enzo om daar dan lekker te bbqen in de zomer. Hele avonden buiten zitten hmm
Want ik ben Indiaas?quote:
Ook dat kloptquote:Op zondag 13 maart 2016 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook in VBL niet, of ik ben er op de verkeerde tijden.
Indiaas en moslim sluit elkaar toch niet uit?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want ik ben Indiaas?
Ook al Moslim. Jeetje, van alle markten thuis
nou nou nouquote:Op zondag 13 maart 2016 14:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook dat kloptniet zoveel te beleven
In principe niet nee. Maak het hem nou niet makkelijkquote:Op zondag 13 maart 2016 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indiaas en moslim sluit elkaar toch niet uit?
Wie?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
WOW IK HEB DE NUDE FOTOS VAN ZYZZ GEVONDEN IN MIJN DROPBOX ACCOUNT![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 14:09 schreef Insomnia_ het volgende:
WOW IK HEB DE NUDE FOTOS VAN ZYZZ GEVONDEN IN MIJN DROPBOX ACCOUNT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |