oh die onthoud ik evenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhan(...)kte-zalm-en-spinazie
deze pas gemaakt, was lekker
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijn hoofd niet op commando stilzetten, en ben een nieuwsjunkiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Of gun jezelf gewoon één uurtje doemdenken per dag en dan lees je verder ook geen nieuws waardoor je gefrustreerd raakt.
ga een tijdrovende rpg spelen ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijn hoofd niet op commando stilzetten, en ben een nieuwsjunkie![]()
Waarom niet gewoon boeken lezen dan? Op het moment dat je in het verhaal gezogen bent kun je niet meer veel aan andere dingen denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijn hoofd niet op commando stilzetten, en ben een nieuwsjunkie![]()
Is beter juistquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gerookte zalm gaat prima, snippers snijden en vlak voor opdienen mengen
Altijd goeie boeken wanneer er gezogen wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon boeken lezen dan? Op het moment dat je in het verhaal gezogen bent kun je niet meer veel aan andere dingen denken.
Waarom griezel?quote:
Als ik daar een lijstje van moet maken zal ik eerst een licentie voor een deftige oracle database moeten aanschaffenquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga een tijdrovende rpg spelen ofzo
Maar dat is ook weer een vorm van escapisme, en daarmee verhelp ik het probleem niet, maar stop ik het alleen weer verder weg he.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon boeken lezen dan? Op het moment dat je in het verhaal gezogen bent kun je niet meer veel aan andere dingen denken.
denk je dan wel wezenlijk bij te dragen door een topic te openen op een forum voor autistische debielen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een vorm van escapisme, en daarmee verhelp ik het probleem niet, maar stop ik het alleen weer verder weg he.
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
denk je dan wel wezenlijk bij te dragen door een topic te openen op een forum voor autistische debielen?
Dat je hersenen de hele dag ongecontroleerd over van alles en nog wat nadenken zal de rest van je leven zo blijven hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Maar dat is ook weer een vorm van escapisme, en daarmee verhelp ik het probleem niet, maar stop ik het alleen weer verder weg he.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
OK, wie helpt mij? Ik maak me vaak druk om dingen waar ik niets aan kan doen. Bijvoorbeeld de economie, de vluchtelingencrisis, de staat van de EU, kleine politieke dingen. En het belemmert mij wel in mijn geluk. Rationeel weet ik dat ik er niets aan kan doen en dat het daarom onzin is om mij er druk om te maken, maar toch doe ik het.
Ik hoop op een leuke luckytvquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Dit beeld doet mij goed. De koning die nuttig bezig is:
[ afbeelding ]
Vul je dat pad nooit bij? Moet je dan wel weten tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Overigens iemand nog een lekkere variatie voor verse tortellini tricolore?
Damn waar winkel jij bij zo'n goedkope Turkenboetiek nee tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was aan het shoppen, dacht van shit, weer zoveel geld uitgeven maar het bleek dat alles 6 euro was. FISSAAAAA.
nou ja zeg.... debiele neusaapquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou kan het één keer vriendelijk godsamme?
Sorry maar ik heb hiervoor een TR gezet. De positiviteit is ver te zoeken in jouw posts.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg.... debiele neusaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |