Damn waar winkel jij bij zo'n goedkope Turkenboetiek nee tochquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was aan het shoppen, dacht van shit, weer zoveel geld uitgeven maar het bleek dat alles 6 euro was. FISSAAAAA.
nou ja zeg.... debiele neusaapquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou nou kan het één keer vriendelijk godsamme?
Sorry maar ik heb hiervoor een TR gezet. De positiviteit is ver te zoeken in jouw posts.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg.... debiele neusaap
Dank je wel hiervoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb hiervoor een TR gezet. De positiviteit is ver te zoeken in jouw posts.
Heb je goede shoppings in Groningen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik was aan het shoppen, dacht van shit, weer zoveel geld uitgeven maar het bleek dat alles 6 euro was. FISSAAAAA.
Weet ik wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik deed het niet voor jou, ik vind WCH gewoon een debiel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar ik ben dol op debiele neusapenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb hiervoor een TR gezet. De positiviteit is ver te zoeken in jouw posts.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
zijn ze lekker?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
20 van deze gekocht
[ afbeelding ]
zijn ze niet schattig?
denk het niet... zoetwatergarnalen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |