OK, wie helpt mij? Ik maak me vaak druk om dingen waar ik niets aan kan doen. Bijvoorbeeld de economie, de vluchtelingencrisis, de staat van de EU, kleine politieke dingen. En het belemmert mij wel in mijn geluk. Rationeel weet ik dat ik er niets aan kan doen en dat het daarom onzin is om mij er druk om te maken, maar toch doe ik het.quote:
CULquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GAM gisteravond.
Niks mis met CUL trouwens.
Mijn 4e chakra is uit balans door jimmy zijn postquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet kunnen, moet kunnen...
stel je open WCH. lucht je hart! wil je dingen kwijt?
Dat geldt voor alles en die indeling is tegenwoordig misschien ook wel redelijk achterhaald.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat hokjesdenken lekker makkelijk is, Chaitje.
En Hitler was zowel links als rechts, ligt eraan waar je naar kijkt.
zalm?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Overigens iemand nog een lekkere variatie voor verse tortellini tricolore?
Ik vind jou wel iemand om filosofie aka wijsbegeerte te gaan studeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
OK, wie helpt mij? Ik maak me vaak druk om dingen waar ik niets aan kan doen. Bijvoorbeeld de economie, de vluchtelingencrisis, de staat van de EU, kleine politieke dingen. En het belemmert mij wel in mijn geluk. Rationeel weet ik dat ik er niets aan kan doen en dat het daarom onzin is om mij er druk om te maken, maar toch doe ik het.
In de blender met watermeloen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
Overigens iemand nog een lekkere variatie voor verse tortellini tricolore?
Begin een moestuintje of zo.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:41 schreef MAHL het volgende:
[..]
OK, wie helpt mij? Ik maak me vaak druk om dingen waar ik niets aan kan doen. Bijvoorbeeld de economie, de vluchtelingencrisis, de staat van de EU, kleine politieke dingen. En het belemmert mij wel in mijn geluk. Rationeel weet ik dat ik er niets aan kan doen en dat het daarom onzin is om mij er druk om te maken, maar toch doe ik het.
Chai ik voelde me zo genaaid gisterenquote:
Goed idee, zo kan hij bijdragen aan de werkgelegenheid en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in dienst nemen.quote:
Heb op de uni ooit voor de lol een vak gedaan ja. Was wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik vind jou wel iemand om filosofie aka wijsbegeerte te gaan studeren.
ja dit was wel mijn mentale hoogtepuntje voor deze maand weer iddquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee, zo kan hij bijdragen aan de werkgelegenheid en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in dienst nemen.
Bij hoeveel euro krijg je die dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Chai ik voelde me zo genaaid gisterenDe man voor mij kreeg een moestuintje mee en toen was ik aan de beurt. Ik had 16 euro besteed en kreeg gwn NIKS van die gierige kassakut. Ik was te autistisch om er alsnog een te vragen
kruiden-roomsausquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
..en? Is trouwens al gevuld met kaas en spek, dus dunno of zalm wel een goed idee is dan.
gerookte welquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kruiden-roomsaus
maar weet idd niet of zalm en spek goeie combi is
WCH in spek gewikkeld uit de ovenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gerookte wel
en sowieso, zalm in spek gewikkeld uit de oven
Mweh, ik verkrop het en stop het weg door achter de pc te gaan zitten, series te gaan kijken, etc.quote:
oh okeequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gerookte wel
en sowieso, zalm in spek gewikkeld uit de oven
Gerookte zalm gaat prima, snippers snijden en vlak voor opdienen mengenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
maar doe door de pasta gewoon zalmfilet niet gerookte zalm
Of gun jezelf gewoon één uurtje doemdenken per dag en dan lees je verder ook geen nieuws waardoor je gefrustreerd raakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mweh, ik verkrop het en stop het weg door achter de pc te gaan zitten, series te gaan kijken, etc.
http://www.ah.nl/allerhan(...)kte-zalm-en-spinaziequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh okee
maar doe door de pasta gewoon zalmfilet niet gerookte zalm
En in de tuin zelf ook drugsplantage verstoppen... Geld mee verdienen, wat je gelijk weer kunt witwassen in de plantage zelfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed idee, zo kan hij bijdragen aan de werkgelegenheid en mensen met afstand tot de arbeidsmarkt in dienst nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |