SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes sir! Daar ga ik mij ook aan wagenquote:
Jij ook alquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moest nog een boete betalen maar kan dat ding nergens meer vinden
60 eu ofzo toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij ook alKreeg er afgelopen Woensdag avond een na de repetitie voor niet betaald parkeren
Betaal dan ook gewoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:51 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij ook alKreeg er afgelopen Woensdag avond een na de repetitie voor niet betaald parkeren
Ik betaal altijd keurig netjes, gooi altijd 2 a 3 euro in de meter (Het is na 9 uur toch gratisquote:
gewoon bezwaar makenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:54 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik betaal altijd keurig netjes, gooi altijd 2 a 3 euro in de meter (Het is na 9 uur toch gratis)
Maar ze zijn dat terrein aan het verbouwen en moest hem verderop zetten, halve terrein afgelopen, geen parkeermeter te zien. Bleek nou? Stond 'ie in een andere straat maar hij was wél voor dit terrein
wow wat een probleem is dit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:08 schreef Oberkullie het volgende:
Waarom is het altijd mooi weer als ik een dag in mijn bed wil doorbrengen
Bedoel je mij of Remqo?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm snap er niks van. Klinkt een beetje als roddelende tienermeisjes op deze manier.
nou enquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van Remqo dat hij over mij had gepraat in de SC toen ik er niet was.
Wat mankeert jou?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM van Remqo dat hij over mij had gepraat in de SC toen ik er niet was.
hij las gisteren ook mee in de SCquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Rockster neukt hoofd onthoofde vriendin
Best wel rock&roll toch
Enkel bij posts van jou.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
Het valt me op dat mensen hier totaal niet lezen wat er eigenlijk gepost wordt.
Ben je getraumatiseerd?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hoogsensitief voor overspel in films. Ik kan bijna geen enkele film meer kijken, want het komt in zoveel films voor.
Lijkt me dat materie niet zomaar ontaard, ik bedoel de halfwaardetijd van een proton is vooralsnog slechts theorie hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:00 schreef JimmyDean het volgende:
Het valt me op dat mensen hier totaal niet lezen wat er eigenlijk gepost wordt.
Jouw ontaarde proton is helaas geen theoriequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lijkt me dat materie niet zomaar ontaard, ik bedoel de halfwaardetijd van een proton is vooralsnog slechts theorie he
nou ja zeg, dit is volgens mij niet vriendelijk, jimmyquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw ontaarde proton is helaas geen theorie
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hij las gisteren ook mee in de SC
Ja echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Mahl vriend. Lekker weertje alles
Heb een TR gezet hoor. Hij verpest de positiviteitscirkel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou ja zeg, dit is volgens mij niet vriendelijk, jimmy
mijn 4e chakra is ook helemaal uit balans door die post van hemquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb een TR gezet hoor. Hij verpest de positiviteitscirkel.
Als ik dat had geweten had ik wel later gereageerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:07 schreef MAHL het volgende:
POL / Multiculturalisme recept voor een failed state?
stormloomtopic. Jammer, had wel iets beters van POL gewacht. Of is het daar normaal ook zo dood.
Ik snap je opmerking van net nog steeds niet. Volgens mij had je geen flauw idee waar het over ging.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb een TR gezet hoor. Hij verpest de positiviteitscirkel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:54 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben hoogsensitief voor overspel in films. Ik kan bijna geen enkele film meer kijken, want het komt in zoveel films voor.
Echt? Ik ga me juist slechter voelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:15 schreef MAHL het volgende:
Merk trouwens wel dat ik me beter ga voelen naarmate het buiten warmer wordt en langer licht is... Winterdip
maar jij spoort dan ook niet helemaalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Echt? Ik ga me juist slechter voelen.
Wowowquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar jij spoort dan ook niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |