Meid wat mooiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan geen closeup foto vinden van het velletje maar het zijn deze die ze in het filmpje heeft
wel cute jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Kan geen closeup foto vinden van het velletje maar het zijn deze die ze in het filmpje heeft
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:44 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaf je eenhele liefdesverklaring van de week
Remqo over jou en dan gaat hij dat jou laten weten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik hoor van Remqo dat hij over mij heeft zitten zeiken in de SC trouwens.
Hij stuurde een pm met een link omdat iemand had gezegd dat hij het tegen mij had moeten zeggen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Remqo over jou en dan gaat hij dat jou laten weten?
Wauwie jeetje mooi zegquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
toen straks bii wikipedia. en nee niet bij alles wat ik Googlequote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet dan bij een bepaalde site zijn, of heb je dat bij alles dat je googled?
Wat valt er nou over jou te zeiken?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:44 schreef JimmyDean het volgende:
Ik hoor van Remqo dat hij over mij heeft zitten zeiken in de SC trouwens.
Het is hetzelfde als vragen waarom andere jou een junk zouden noemen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat valt er nou over jou te zeiken?
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat valt er nou over jou te zeiken?
Hmm snap er niks van. Klinkt een beetje als roddelende tienermeisjes op deze manier.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hij stuurde een pm met een link omdat iemand had gezegd dat hij het tegen mij had moeten zeggen.
echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hmm snap er niks van. Klinkt een beetje als roddelende tienermeisjes op deze manier.
gayquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, in september hopelijk beginnen met afstuderen en de komende maanden ga ik wat vakken proberen af te ronden. Ben jij nog volop gemotiveerd bezig? Bij mij staat echt alles op een laag pitje inmiddels.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als vragen waarom andere jou een junk zouden noemen.
omdat werkleef dichterbij komt en je dat als een hel op aarde zietquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, in september hopelijk beginnen met afstuderen en de komende maanden ga ik wat vakken proberen af te ronden. Ben jij nog volop gemotiveerd bezig? Bij mij staat echt alles op een laag pitje inmiddels.
Ben ik nog bezig? Ja. Gemotiveerd? MWAquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja, in september hopelijk beginnen met afstuderen en de komende maanden ga ik wat vakken proberen af te ronden. Ben jij nog volop gemotiveerd bezig? Bij mij staat echt alles op een laag pitje inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |