Ja o.a. Stage viel echt vies tegen.. Zo weinig vrije tijd opeens.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omdat werkleef dichterbij komt en je dat als een hel op aarde ziet
Hoelang moet je nog? Stage al gehad?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik nog bezig? Ja. Gemotiveerd? MWA
Ik heb alle schooljaren wekelijks stage.... Nog een jaartje of 2/3quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog? Stage al gehad?
En nu nog lekker je huisje schoonmaken en de was doen en lekker buiten ophangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Auto weer spik en span. Deur ook nog eens gemaakt. Zie mij nuttig bezig zijn
Straks nog even naar het dorp en door de wasstraat en het niks doen kan beginnen
Brrrrrrr..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu nog lekker je huisje schoonmaken en de was doen en lekker buiten ophangen.
Ho ho ho. We moeten niet meteen gaan overdrijven. Osso is toch al redelijk schoon.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
En nu nog lekker je huisje schoonmaken en de was doen en lekker buiten ophangen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja beter gewoon je moeder aan het werk zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-03-2016 12:41:53 ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]!
Doet ze zelf ook gewoon hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ben je eindelijk uit de kast. xDquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet nog steeds cadeautje kopen voor nichtje, het komt er maar niet van.
engquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer dit, prachtig weer maar met die 10 graden ga je alsnog niet naar buiten
Cadeautje uit eigen zak? Zou Ash wel doen denk ikquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Moet nog steeds cadeautje kopen voor nichtje, het komt er maar niet van. Morgen ga ik op visite.
Buiten is het engquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Jammer dit, prachtig weer maar met die 10 graden ga je alsnog niet naar buiten
Ja ik moet eigenlijk ook. Maar ik ga nog ff 2-3 weken wachten want heb eind van de maand tentamens. En vlak daarvoor ga ik ff kappertje pakken want misschien kom ik treinmeisjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de kappert maar daar heb ik moeilijk weinig zin in![]()
Doe ik dinsdag wel ofzo ja toch
de kapperlook is nou niet bepaald aantrekkelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik moet eigenlijk ook. Maar ik ga nog ff 2-3 weken wachten want heb eind van de maand tentamens. En vlak daarvoor ga ik ff kappertje pakken want misschien kom ik treinmeisjedan wel tegen, lekker fresh dan toch ;p
Bij mij verschilt het per knipbeurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
de kapperlook is nou niet bepaald aantrekkelijk
vlogcameraatje?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:47 schreef MrBradge het volgende:
Zo met m`n ma naar de Ikea voor een keukenkast
Daarna richting de BCC voor m`n nieuwe cameraatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |