FvB?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen FvBDie durf ik online wel te bestellen, maar 12 is altijd prima indien G½ of H leest
vind de schoenen er juist wel grappig bijquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:27 schreef Myraela het volgende:
Dit is het enige jurkje dat ik nog leuk vind. Maar nu zit ik nog met de schoenen.
Ik persoonlijk ook wel, het liefst zou ik er nog wollige (over the knee) sokken bij doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:29 schreef liedetector het volgende:
[..]
vind de schoenen er juist wel grappig bij
Dank!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://www.pro-shoes.nl
Je ziet de korting pas in je winkelmandje.
lastig filmpje maar haar sokken hier zijn topquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik persoonlijk ook wel, het liefst zou ik er nog wollige (over the knee) sokken bij doen.Maar een kleine twijfel of het wel geschikt is. Aan de andere kant, ik moet wel gewoon lekker kunnen lopen.
krijg het meeste opgestuurt als ik zeg goh wat leukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:31 schreef Molo het volgende:
Ik koop bijna al mijn kleding en schoenen online. Lekker zonder mensen, drukte, verkopers en geen parkeerkosten, op een tijd dat ik het wil. En veel keuze.
Kijk, dat doe jij helemaal goedquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
krijg het meeste opgestuurt als ik zeg goh wat leuk
Dat vind ik dan weer iets te heftig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef liedetector het volgende:
[..]
lastig filmpje maar haar sokken hier zijn top
zou zelf nooit fucking 89 pond voor een doc marten shirt betalen bv (heeft dat in een week stuk) maar goed wat issie leuk.... (en kan m best hebben)quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
krijg het meeste opgestuurt als ik zeg goh wat leuk
ja geen idee...maar als ik even in gedachte mijn kast doorga zijn zeker alle tshirts gewoon krijgers....quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
zou zelf nooit fucking 89 pond voor een doc marten shirt betalen bv (heeft dat in een week stuk) maar goed wat issie leuk.... (en kan m best hebben)
[ afbeelding ]
juist omdat vreselijk issie zo goed..... en vind ik dan serieus gewoon in mn brievenbus omdat "leuk shirt zeg!" en op de koop toen nog 3 t shirts erbij.... (vind over the top soms leuk*quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:43 schreef Molo het volgende:
Ik vind 'm vreselijk overigens, maar dat boeit geen flikker. Ik draag ook gewoon lekker wat ik wil
Deze foto weer ja - ik krijg er geen genoeg van! De stoerheid, de hondjes, de kleuren van het huis...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:40 schreef liedetector het volgende:
[..]
zou zelf nooit fucking 89 pond voor een doc marten shirt betalen bv (heeft dat in een week stuk) maar goed wat issie leuk.... (en kan m best hebben)
[ afbeelding ]
Geen platvoetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tering zeg, wat een platvoeten heb jij danIk vind H het fijnste, maar G½ kan ook
t is hier wel een beetje over the top en vooral niet heel netjes maar wel gezellig ofzo..... (is binnen trouwens wel van binnen de lijntjes kleuren maar buiten boeit het minder en is toch steeds anders)quote:
Van vrienden ofzo?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:45 schreef liedetector het volgende:
[..]
juist omdat vreselijk issie zo goed..... en vind ik dan serieus gewoon in mn brievenbus omdat "leuk shirt zeg!" en op de koop toen nog 3 t shirts erbij.... (vind over the top soms leuk*
dat ja!!! mega vintage en dus foute sokken en het is af ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:48 schreef minilot het volgende:
Myra, ik vind de schoenen erbij wel leuk juist, voelt prettig vintage. Lief kleurtje heeft het jurkje zeg!
heeft de mazzel met vrienden die gekleed worden door bv een doc marten want media aandacht sponsordeal etc ....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |