1m70 hier. 40 jaar. Maatje 26/27 of XS.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:27 schreef liedetector het volgende:
[..]
1,76 hier, en jaren lang echt eng dun geweest (geen eetprobleem gewoon mn model) vind maar eens broeken in maatje 27 in je lengte (eraf halen kan eraan is wat lastiger)
*overigens pas ik nu met moeite in een maat 30...lang leve de 40 passeren)
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:28 schreef liedetector het volgende:
[..]
39.... dus denk je net te groot....
Ja zeg het maar...quote:
zal ze zo eens uit de kast halen en ff checken...stuur je wel een PM met foto dan (nog geen zin me naar boven te slepen)quote:
Hoeft niet. Ik heb echt mini-voetjes en vooral heel smalquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:33 schreef liedetector het volgende:
[..]
zal ze zo eens uit de kast halen en ff checken...stuur je wel een PM met foto dan (nog geen zin me naar boven te slepen)
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:30 schreef liedetector het volgende:
vergeten hoe lekker the like was (helpt wel tegen een kater)
Dat en via een webshop met net even iets andere kleding dan mainstream, die de eigenaresse zelf ophaalt uit t verre oosten zodat ze weet dat t goed gaat met de mensen die de kleding maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:38 schreef minilot het volgende:
Ik koop wel overwegend het liefste tweedehands, en voor basics de biokatoen-shirtjes van de Hema en als ik lui ben iets van H&M Conscious
#geitenwolletje
check @ smalle voeten gedoe altijd (jaren alleen maar Sendra laarzen gedragen want goeie leest....quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoeft niet. Ik heb echt mini-voetjes en vooral heel smal
Tering zeg, wat een platvoeten heb jij danquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:47 schreef kwakz0r het volgende:
Leestmaat K hierik heb dus zelden goed passende schoenen, want ik kan ze ook in iets smallers proppen
Waar?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:09 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik nu ook online aan het shoppen. Want 50% op alle schoenen, dus ik ben even nieuwe All Stars aan het uitzoeken.
Present! Ik heb alleen niet veel kont, maar wel tiet. Koop bijna alleen maar online en let op foto's voor lengte en tabellen of iets past.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:07 schreef minilot het volgende:
Stelletje zeurkousen!
Moet je eens proberen één meter zevenenvijftig hoog te zijn met mijn huidige kontomvang en dán kleren te kopen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen FvBquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
https://www.pro-shoes.nl
Je ziet de korting pas in je winkelmandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |