Mooiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, lekker gewandeld met isa, was fijn
En die vieze vaatdoek ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:54 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben toch heel blij dat we een instanite hebben die de voedselveiligheid waarborgt, dan hebben we niet van deze hygiene toestanden
En dan goed opletten op die magnetron
Als ik dit zie vraag ik me wel eens af wat ik overal mee naar binnen heb gekregen met eten😄. Heel raar hier griezel ik van allerlei beestjes, in het buitenland geef ik er nauwelijks om, zo ook met voedsel hygiene. Ik denk (weet wel zeker) dat ik flink wat heb gegeten wat niet op de kaart stond. En ik ben er nogquote:
denk ook werkelijk hier dat het allemaal een beetje (lees zwaar soms) overtrokken isquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk (weet wel zeker) dat ik flink wat heb gegeten wat niet op de kaart stond. En ik ben er nog
Twee woorden, negen letters.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben een OP in elkaar aan 't timmerenHave patience
well done you!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:37 schreef FranticDJ het volgende:
heb lamme poten van t typen, maar dat is op t laatst ook wel leesbaar gok ik
Het wandelen was geen lieve geste oid hoor! Was puur egoisme want ik wandel graag, moet trainen en memo is aangenaam gezelschapquote:
toch blijft t lief! Was idd n mooie route.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wandelen was geen lieve geste oid hoor! Was puur egoisme want ik wandel graag, moet trainen en memo is aangenaam gezelschap
Prachtige route gelopen
Net update doorgestuurd gekregen vanaf het thuisfrontquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:41 schreef Lot_1 het volgende:
Wat een ultieme lente-foto van je tuintje Minilot![]()
Ja, dat is wel sneu voor ze inderdaad. Duimen dat het gauw helemaal goed komt dan maar!quote:
Zoals eerder gezegd, niet mijn afdeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:53 schreef RobinOok het volgende:
Beetje een truttig tuintje. Minilot. Dat vind ik nou helemaal niet bij je passen!
Kom jij ook uit Drenthe dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
toch blijft t lief! Was idd n mooie route.
Had net wel hoofdpijn van de zon op mn hoofd etc, heb ik heel snel maar met paracetamol en ff liggen is t gelukkig weg
lol lekker burgelijk (lees jaloers op voortuin hier net ruimte voor 1 bak en dat is een ontplofde rozemarijn die halve raam wegneemt)quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:45 schreef minilot het volgende:
Net update doorgestuurd gekregen vanaf het thuisfront
wou ik idd ook nog iets over zeggen ja... brood in een mag quel horrorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:55 schreef RobinOok het volgende:
. Maar "het recept" en dat er een magnetron aan te pas komt?!?
Hee, je zou een kus geven! Groeten, schmoeten!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:58 schreef PdeHoog het volgende:
Op Geheim Van Noord geweest, tosti gegeten, groeten van Minilot overgebracht en een hele drukke Isegrim bezig gezien
nee, isa was naar mij gekomen, Tilburg, gisteren en vandaag samen met trein naar Baarn gegaan en daar gewandeld (isa en ik reizen beiden gratis in het weekend)quote:
Ik ga geen wildvreemde vrouwen staan zoenen. Zeker niet in een gevangenis met celdeuren die dicht kunnenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, je zou een kus geven! Groeten, schmoeten!
Goed punt!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga geen wildvreemde vrouwen staan zoenen. Zeker niet in een gevangenis met celdeuren die dicht kunnen
quote:
Ha, ik wilde vragen of jullie lekker gewandeld hadden, maar nu weet ik dat zeker!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee, isa was naar mij gekomen, Tilburg, gisteren en vandaag samen met trein naar Baarn gegaan en daar gewandeld (isa en ik reizen beiden gratis in het weekend)
Wat is het daar mooi zegquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ha, ik wilde vragen of jullie lekker gewandeld hadden, maar nu weet ik dat zeker!
Geweldig! IMHO is er ook een wandeling langs grafheuvels.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het daar mooi zegWe zijn van station Baarn naar station Hollandsche Rading gewandeld. Ik ga dat gewoon nog een keer doen als het er groen is
pquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is het daar mooi zegWe zijn van station Baarn naar station Hollandsche Rading gewandeld. Ik ga dat gewoon nog een keer doen als het er groen is
Een echt lelijke wandelroute? Vertel!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar 1x een echt lelijke wandelroute gelopen. Dat was echt zo gek!
En de mooiste vond ik toch wel in Noord-Oost Drenthe met PeterDat was een stuk van het Pieterpad.
Zuid-Laren naar Rolde? Mooie route was dat jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar 1x een echt lelijke wandelroute gelopen. Dat was echt zo gek!
En de mooiste vond ik toch wel in Noord-Oost Drenthe met PeterDat was een stuk van het Pieterpad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |