jummiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:40 schreef Molo het volgende:
Ik ga vanavond een lamsschouder in de oven jassen
Oh ik dacht dat je het over zakken vol had, omdat deze week mannetjes heel wat zand hadden weggespit? Of was dat uit de achtertuin?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Hadden we nog liggen en er komt nog een laagje van het één of ander overheen als de boel ind e grond zit geloof ik.
Niet mijn afdeling verder, ik bemoei me niet met onze tuinzaken.
Myra, Beenmodehuis is altijd wel oké!quote:
topic?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hopla, alles is binnen, morgen worst maken.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker. Wat voor worst ga je maken? Wat voor vlees heb je gehaald?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hopla, alles is binnen, morgen worst maken.
Ben een OP in elkaar aan 't timmerenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lekker. Wat voor worst ga je maken? Wat voor vlees heb je gehaald?
andere vinnik leuker!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:21 schreef Myraela het volgende:
Er is trouwens een change of plans qua jurkje.
Ik ook, maar deze 'nieuwe' heeft dan wel weer een tof kraagje.quote:
Ik vind deze iets zakelijker. En bij die andere had ik gewoon echt nog graag iets willen hebben qua kousen. En deze is nog een stuk goedkoper ook, die andere gaat gewoon weer terug.quote:
Neen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:31 schreef liedetector het volgende:
[..]
zeg je toch gewoon wil je die voor me opsturen?
Ik zie een opening @miniquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:35 schreef Myraela het volgende:
Ik was er ook meteen verliefd op. Al zijn ze stiekem wel iets te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |