Op verzoek van mijn vriend. Een livetopic van de beste serie aller tijden volgens JR.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat er een live-topic komt
Puik planquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zal dit tijdelijk als livetopic fungeren
Mount Currahee
Een OP is overrated. Jezus. Wie maakt zich vandaag de dag nou nog druk om een fucking OPquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een geweldige OP. Ik ben blij dat Doublepain dit aan jou overliet, want dit is geweldig.
Doublepain.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een OP is overrated. Jezus. Wie maakt zich vandaag de dag nou nog druk om een fucking OP
Hij is nu vol in beeld jaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:10 schreef Hyperdude het volgende:
Is toch met die zak hooi van F.R.I.E.N.D.S.?
We kunnen ze hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde dat enkel zodat de TV mods niet gaan zeiken
Zou wel Typisch zijn, sluiten omdat de VBLers buiten de grenzen komen want ja dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kunnen ze hebben.
En als ze dit op slot gooien, gaan we toch lekker naar de SC. Lood om oud ijzer.
Ik vind jou een beetje de Rachel van VBL.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje de Ross van VBL.
Ik vind Rachel een lekker wijf.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje de Rachel van VBL.
Prima serie, maar die Ross blijft zeer matig gecast.quote:
In dat geval, wie delen we Phoebe toe?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou een beetje de Rachel van VBL.
Zolang jullie het gezellig hebben heb ik er geen problemen mee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wilde dat enkel zodat de TV mods niet gaan zeiken
Pang pang pangquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:26 schreef Joezi het volgende:
Laten we in het leger gaan met zn allen als hechte vrienden
Dat is Game of Thronesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:34 schreef opgebaarde het volgende:
Is dat die serie waar ze allemaal dood gaan?
Dat zou kunnen, ik kijk geen b-films.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
De halve cast van Green Street Hooligans speelt ook mee in BOB
Is die serie inmiddels 14 jaar oud?!quote:
Nu nog verstandig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is die serie inmiddels 14 jaar oud?!
Godtering. Ik begin echt oud te worden
Begin je nou weer meteen te zeiken en te zieken? Godtering man.quote:
Nou zeg, jij kan ook niet tegen een grapje.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Begin je nou weer meteen te zeiken en te zieken? Godtering man.![]()
TR gemacht
De Russen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar gaan de bevrijders van ons Europa
De aflevering met de slag om Arnhemquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar gaan de bevrijders van ons Europa
Jimmy Fallon heeft ook nog een heel klein rolletje in BoBquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:58 schreef Rabieluh het volgende:
Simon Pegg, ik heb echt weinig onthouden van deze serie.
Niet elke serie kan perfect zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Jimmy Fallon heeft ook nog een heel klein rolletje in BoB
Waar blijft Band of Comrades, de Russen verdienen het voor hun aandeel in de oorlog.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, jij kan ook niet tegen een grapje.
Als ik had geweten dat je zo onzeker was had ik het niet gedaan.
[..]
De Russen?
Zonder de bevoorrading van het westen richting de Russen was het anders afgelopen en vanwege het feit dat het westen Frankrijk binnenviel zorgde voor een switch van manschappen van de ene naar de andere kant, dus de Russen niet alleen of bedoel je: 'het westen' en 'de Russen'?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg, jij kan ook niet tegen een grapje.
Als ik had geweten dat je zo onzeker was had ik het niet gedaan.
[..]
De Russen?
De Russen konden dat moffenleger wel verslaan in 1944 zonder de Amerikanen . Die troffen juist een verzwakt leger zonder enig moraal .quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder de bevoorrading van het westen richting de Russen was het anders afgelopen en vanwege het feit dat het westen Frankrijk binnenviel zorgde voor een switch van manschappen van de ene naar de andere kant, dus de Russen niet alleen of bedoel je: 'het westen' en 'de Russen'?
Die vonden het voornamelijk leuk om alle Duitse vrouwen te verkrachten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Russen konden dat moffenleger wel verslaan in 1944 zonder de Amerikanen . Die troffen juist een verzwakt leger zonder enig moraal .
Heb mijn BOB Blauwe Straal box gevonden.quote:
Was haat tegen haat . Vandaar dat veel Duitsers zich veel liever overgaven aan de Amerikanen dan aan de Sovjets want dan hadden ze geen toekomst meer .quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vonden het voornamelijk leuk om alle Duitse vrouwen te verkrachten.
Kloptquote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was haat tegen haat . Vandaar dat veel Duitsers zich veel liever overgaven aan de Amerikanen dan aan de Sovjets want dan hadden ze geen toekomst meer .
Wat slecht van jouquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze serie trouwens volgens mij nooit uitgekeken, weet niet waarom. Toen het op tv was, was het dacht ik altijd op een gekke tijd of zo.
Of een Samsung galaxy s7 halenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:20 schreef Joezi het volgende:
Door deze reclame ga ik morgen johma salade halen, denk het ook ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |