Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat je ''Spartahype'' opmerking op.
Knakenclub joh.quote:
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Ze zijn niet zo goed als NEC vorig seizoen maar mits het elftal redelijk bij elkaar blijft handhaven ze zich direct denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Omdat drie jaar geleden Alex Pastoor er niet rondliep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lol
Vreemde post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zivkovic werd weer eens gewisseld, ik denk voor Acolatsequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ook FT bij Jong Ajax.
Sparta dus weer 2 punten uitgelopen.
Zo sterk lijken ze niet eens. Alles zit ze gewoon mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.
Klopt, het is allemaal wat genormaliseerd. Begin dit jaar hadden ze zo'n periode dat alles met hele grote uitslagen gewonnen werd, daardoor komt het vooral denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo sterk lijken ze niet eens. Alles zit ze gewoon mee.
Utrecht wil hem las ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdient wel een stap hogerop na dit seizoen.
Ben benieuwd volgend seizoen. Wel leuk dat de jeugd nu niet zo vroeg weggaat nu ze eredibisie spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, het is allemaal wat genormaliseerd. Begin dit jaar hadden ze zo'n periode dat alles met hele grote uitslagen gewonnen werd, daardoor komt het vooral denk ik.
Hij is toch al gewend aan blauw-wit, ga bij PEC spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdient wel een stap hogerop na dit seizoen.
Verwachting is wel dat hij deze zomer weg gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Ruiter dan vertrekken? Ik vind hem echt een overschatte keeper.
Zou mooi zijn. Moeten ze maandag echt wel beter gaan spelen. Kaartjes voor Sparta - NAC zijn al binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
@ Ludacriss
Nu lijkt 1 april mij de feestdag voor Sparta als ik het heel snel bekijk.
Voorsprong is nu 13 punten iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Moeten ze maandag echt wel beter gaan spelen. Kaartjes voor Sparta - NAC zijn al binnen.
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorsprong is nu 13 punten iig.
VVV heeft nog maar zeven wedstrijden te gaan. Sparta acht.
Na 1 april nog maar 5 speelronden waarvan 1 VVV niet aan mee doet.
Sparta heeft geen inhaalwedstrijd, VVV staat gewoon een ronde stil.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?
Is er niet. Elk team heeft een speelronde rust door het oneven aantal clubs in de JPL.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?
Omdat Jong Twente er uit is zeker? Got it.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:06 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is er niet. Elk team heeft een speelronde rust door het oneven aantal clubs in de JPL.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Jong Twente er uit is zeker? Got it.
Maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, als die kampioenschap maar komt. Op 1 april zou wel geweldig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje pech voor de Sparta-fans verspeelt VVV al punten tegen RKC of Eindhoven, wat niet geheel onrealistisch is waardoor ze al voor de break kampioen worden.
--> eerstedivisietopicquote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een beetje pech voor de Sparta-fans verspeelt VVV al punten tegen RKC of Eindhoven, wat niet geheel onrealistisch is waardoor ze al voor de break kampioen worden.
We zitten al het hele seizoen op de vrijdagavond in dit topic met toestemming van de hogere oorden.quote:
Met zulke mods heb je geen rellers nodig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten al het hele seizoen op de vrijdagavond in dit topic met toestemming van de hogere oorden.
Voetbal op Vrijdag is het schakelkanaal van de Eredivisie en Jupiler League. Om er geen chaos van te hoeven maken, hebben we het zo opgelost.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met zulke mods heb je geen rellers nodig.
Ik vind dit bijzonder veel chaos.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal op Vrijdag is het schakelkanaal van de Eredivisie en Jupiler League. Om er geen chaos van te hoeven maken, hebben we het zo opgelost.
Tsja, ik zou ook een topic voor Voetbal Op Vrijdag aan willen maken maar dan moet ik weten of er animo voor is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dit bijzonder veel chaos.
Nietsvermoedend klik ik even op het eredivisie topic om te vieren dat de superboeren hebben gewonnen.
Krijg ik opeens een analyse over Sparta.
Het gaat op deze manier al tijden goed. Lekker houden zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook een topic voor Voetbal Op Vrijdag aan willen maken maar dan moet ik weten of er animo voor is.
Ik steun je ook in je mening. Ik geloof niet in de oprechtheid van Insomnia_ gezien het feit dat hij al vaker zijn walging over de Eredivisie heeft uitgesproken en hoe weinig hij voetbal kijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat op deze manier al tijden goed. Lekker houden zo.
Tijdens de wedstrijd, ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:22 schreef Bolasie het volgende:
Gebeurde die shit bij DGS tijdens de wedstrijd of wat?
Als de kans nihil is dat een ploeg minimaal net zoveel doelpunten maakt als de tegenstander, kun je de term 'kansloos' gebruiken ja.quote:
3-0quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als de kans nihil is dat een ploeg minimaal net zoveel doelpunten maakt als de tegenstander, kun je de term 'kansloos' gebruiken ja.
Gelukkig speelt ADO niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bijna alleen maar aids wedstrijden vandaag.
Niet echt. Laat hem maar fijn zijn rust pakken en schitteren tegen Juventus.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst even eigen huis en tuin kijken jongens.
Wattequote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Laat hem maar fijn zijn rust pakken en schitteren tegen Juventus.
Eh.. jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Laat hem maar fijn zijn rust pakken en schitteren tegen Juventus.
Sorry hoor, maar dit is wel een geweldige blunder..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zat net nog in het Bundesliga topic of zo. Ik snap het ook allemaal niet meer
Echt hé. Kan gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is wel een geweldige blunder..
Niet iedereen is foutloos en perfect als Arnold Bruggink al erken ik mijn gigantisch flater volmondig.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is wel een geweldige blunder..
Heerenveen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet niet voor wie ik moet juichen.
davy is niet zo slim.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Twente - PEC Zwolle natuurlijk.
Zwolle uiteraard.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Twente - PEC Zwolle natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |