Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat je ''Spartahype'' opmerking op.
Knakenclub joh.quote:
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lolquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Ze zijn niet zo goed als NEC vorig seizoen maar mits het elftal redelijk bij elkaar blijft handhaven ze zich direct denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drie jaar hoorde je er niemand over en dit jaar is het Sparta ditdatalles. Ja ze staan bovenaan maar ik krijg het idee zoals iedereen over ze bezig is alsof ze volgend jaar linkerrijtje gaan spelen.
Omdat drie jaar geleden Alex Pastoor er niet rondliep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Opper zei net serieus dat NAC leuk speelde lol
Vreemde post.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zivkovic werd weer eens gewisseld, ik denk voor Acolatsequote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens ook FT bij Jong Ajax.
Sparta dus weer 2 punten uitgelopen.
Zo sterk lijken ze niet eens. Alles zit ze gewoon mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich logisch als ze ongeveer zo sterk lijken als NEC en die redden het in de Eredivisie ook.
Klopt, het is allemaal wat genormaliseerd. Begin dit jaar hadden ze zo'n periode dat alles met hele grote uitslagen gewonnen werd, daardoor komt het vooral denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo sterk lijken ze niet eens. Alles zit ze gewoon mee.
Utrecht wil hem las ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdient wel een stap hogerop na dit seizoen.
Ben benieuwd volgend seizoen. Wel leuk dat de jeugd nu niet zo vroeg weggaat nu ze eredibisie spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, het is allemaal wat genormaliseerd. Begin dit jaar hadden ze zo'n periode dat alles met hele grote uitslagen gewonnen werd, daardoor komt het vooral denk ik.
Hij is toch al gewend aan blauw-wit, ga bij PEC spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verdient wel een stap hogerop na dit seizoen.
Verwachting is wel dat hij deze zomer weg gaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Ruiter dan vertrekken? Ik vind hem echt een overschatte keeper.
Zou mooi zijn. Moeten ze maandag echt wel beter gaan spelen. Kaartjes voor Sparta - NAC zijn al binnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
@ Ludacriss
Nu lijkt 1 april mij de feestdag voor Sparta als ik het heel snel bekijk.
Voorsprong is nu 13 punten iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Moeten ze maandag echt wel beter gaan spelen. Kaartjes voor Sparta - NAC zijn al binnen.
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorsprong is nu 13 punten iig.
VVV heeft nog maar zeven wedstrijden te gaan. Sparta acht.
Na 1 april nog maar 5 speelronden waarvan 1 VVV niet aan mee doet.
Sparta heeft geen inhaalwedstrijd, VVV staat gewoon een ronde stil.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?
Is er niet. Elk team heeft een speelronde rust door het oneven aantal clubs in de JPL.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wanneer is die inhaalwedstrijd van Sparta en tegen wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |