72 puntenquote:Luukinho 5
Janssen 2
Milik 11
Bazoer 8
Klaassen 5
Driver 6
El Jebli 3
Veltman 9
Viergever 13
Lammers -
Cillessen 10
Je hebt geen Ziyechquote:Op dinsdag 5 april 2016 17:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik vrees dat ik niet meer eerste kan worden. Het doel voor mij is om op het podium te blijven.
Die koop ik de volgende keer wel. Ziyech heb ik voorlopig niet gekocht, omdat FC Twente redelijk wisselvallig is. Ik kies meer voor de stabiliteit van de topploegen. Ramselaar gaat na deze ronde sowieso eruit.quote:Op woensdag 6 april 2016 14:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Je hebt geen ZiyechBeste speler in de eredivisie
Oh ok, hij staat op plaats 2 qua punten halen van alle spelersquote:Op woensdag 6 april 2016 14:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die koop ik de volgende keer wel. Ziyech heb ik voorlopig niet gekocht, omdat FC Twente redelijk wisselvallig is. Ik kies meer voor de stabiliteit van de topploegen. Ramselaar gaat na deze ronde sowieso eruit.
Ik wilde Milikquote:Op woensdag 6 april 2016 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wilde Janssen er nog uit halen en Ziyech er in zetten, maar had niet genoeg geld
Lulquote:
Kutquote:Op woensdag 6 april 2016 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
LulBazoer zit ik ook aan te denken. Maar even kijken hoe het met mijn budget staat komende zondag.
54 puntenquote:Luukinho 9
Milik 5
Bazoer 5
Klaassen 9
Veltman 9
Viergever 7
Cillessen 10
Ook voor hyet eerst Ziyech gekocht. Hij heeft geel, scoort niet, Twente wint niet van de Graafschap en hij is ook nog eens geschorst voor de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 11 april 2016 00:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Janssen eruit, Ziyech erin en Lammers eruit, Luckassen erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |