Dibi ontkent in een andere tweet echter dat dat de bedoeling van zijn tweet was. „Voor de domme sukkels: de tekst boven de foto slaat op @geertwilderspvv. Hij (!) wil koala's beschermen maar moslims zien verdwijnen,” schrijft hij. Ook op die tweet volgen weer een boel boze reacties. Dibi trekt er zich weinig van aan, getuige zijn volgende tweet:twitter:DeBertuzzz twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 16:06:52Met terugkerende Jihadisten moeten we het gesprek aangaan en thee drinken, maar @geertwilderspvv wensen we gewoon dood. Zo rolt @TofikDibi reageer retweet
Brontwitter:TofikDibi twitterde op vrijdag 11-03-2016 om 17:53:58En nu weekend https://t.co/DK5KgVycEe reageer retweet
Twitter leeft van de dagelijkse #ophef hè.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dibi probeert zichzelf te vinden. Dat doen wel meer mensen, maar Dibi is een publiek figuur, dus we moeten en zullen er allemaal deelgenoot van zijn...
Hij gaat helemaal van de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Tofik is een beetje de weg kwijt volgens mij
Hmm, waarom bedek je het met de mantel der liefde? Dit geeft een in kijk in zijn ziel! Hij heeft nooit een cent gegeven om NL gezien zijn uitspraak 'ik heb schijt aan alle Nederlanders'. Hoe is zo'n persoon ooit in godsnaam in de volksvertegenwoordiging terecht gekomen? En hij heeft ons ook nog 3 ton aan wachtgeld gekost. Daar hadden we veel Nederlandse kindjes mee kunnen helpen in de vorm van een leuke fiets/sportabonnement.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
Dibi probeert zichzelf te vinden. Dat doen wel meer mensen, maar Dibi is een publiek figuur, dus we moeten en zullen er allemaal deelgenoot van zijn...
Ja je kunt je ook wel druk maken over zo'n marginaal figuur, maar daar heb ik de energie niet voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:53 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Hmm, waarom bedek je het met de mantel der liefde? Dit geeft een in kijk in zijn ziel! Hij heeft nooit een cent gegeven om NL gezien zijn uitspraak 'ik heb schijt aan alle Nederlanders'. Hoe is zo'n persoon ooit in godsnaam in de volksvertegenwoordiging terecht gekomen?
Ja, dat filmpje laatst was wel quadrupple facepalm idd. Werd hij ondervraagd door één of andere moslimbroeder over zijn homoseksualiteit. Niet gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Ik vind die Dibi een vreemd wezen.
Hoe kan je nog steeds zó erg pro-moslim zijn, terwijl zij de reden zijn dat je bijna je hele leven je identiteit hebt moeten verstoppen.
Ja, alleen kleine stukjes bij Pauw. Maar zo dacht ik er al langer over.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje laatst was wel quadrupple facepalm idd. Werd hij ondervraagd door één of andere moslimbroeder over zijn homoseksualiteit. Niet gezien?
Moet je eigenlijk een keer helemaal zien, zitten zoveel onderhuidse geniepige zaken in van die moslimbroeder interviewer, dat ik het echt te doen had met Tofik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, alleen kleine stukjes bij Pauw. Maar zo dacht ik er al langer over.
Hij heeft vaak kritiek op bepaalde mensen (bijvoorbeeld de Geenstijlreaguurders ofzo), terwijl die mensen over het algemeen geen enkel probleem hebben met zijn homoseksualiteit. En moslims, die dat wel hebben, blijft hij continue verdedigen.
Ja, het is wel vaak vrij sneu idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twitter... dat medium is echt zwaar over the hill.
Maar is de Koala nou een bedreigde diersoort, gelly, of niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef gelly het volgende:
Tja, dat blijft toch een beetje het probleem van internet he, dat ook figuren toegang hebben die met veel moeite VMBO niveau 2 af kunnen maken.
- Het is nogal zwakzinnig om in "uitsterven" een doodsbedreiging te zien. Het geeft enkel aan dat je dat soort gedachtengoed liever ziet verdwijnen. Niets meer niets minder.
-Het is niet gericht aan de persoon Wilders maar aan z'n beweging/gedachtengoed.
Dibi heeft gelijk. En nu weekend. Kan het gepeupel weer een werkweek pallets stapelen op internet verwerken.
Al die politici (en andere 'belangrijke' mensen) die regelmatig 'per ongeluk' iemand anders doodwensen. Binnen enkele minuten "was de Tweet niet zo bedoeld", "wilde geen ophef veroorzaken", "had dit niet verwacht" of "account was gehackt".quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Twitter... dat medium is echt zwaar over the hill.
Was bijna uitgestorven idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar is de Koala nou een bedreigde diersoort, gelly, of niet?
Stockholm syndroom.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Hoe kan je nog steeds zó erg pro-moslim zijn, terwijl zij de reden zijn dat je bijna je hele leven je identiteit hebt moeten verstoppen.
Van wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:05 schreef Infection het volgende:
Tijd om met z'n allen aangifte te doen tegen Tofik Dibi dus. Tegen Geert Wilders kan men dat blijkbaar ook.
Zowaar een correcte reactie in NWS. Hulde.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:50 schreef BasEnAad het volgende:
Omdat je wenst dat bepaald gedachtengoed utisterft? Succes met je aangifte dan. Ik wilde voorstellen dat wellicht een medestander een vooringevuld aangifteformulier zou kunnen maken, maar een volzin zonder spel- of taalfouten is al een hele opgave.quote:
Wel met het feit dat-ie moslim is. En met z'n afkomst. Dus daar ben je niet beter af, hooguit slechter.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, alleen kleine stukjes bij Pauw. Maar zo dacht ik er al langer over.
Hij heeft vaak kritiek op bepaalde mensen (bijvoorbeeld de Geenstijlreaguurders ofzo), terwijl die mensen over het algemeen geen enkel probleem hebben met zijn homoseksualiteit. En moslims, die dat wel hebben, blijft hij continue verdedigen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:51 schreef Ryan3 het volgende:
Koala's zijn toch geen bedreigde diersoort? Anders dan homo's in de moslimgemeenschap.
Welnee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:38 schreef frietenstamp het volgende:
Mensen, geen paniek. Het OM zal gepaste acties in gang zetten om haatzaaier Dibi te vervolgen.
Hoog aaibaarheidsgehalte idd.quote:
Wie niet!?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je zou hem toch willen troosten, of niet? Armpie.
Lijkt wel een Gremlin...quote:
Van mening zijn dat facisme wel mag uitsterven is schokkender dan zeggen dat je wel gaat zorgen voor minder Marokkanen ja? Wat doe jij hier als mod eigenlijk als je zo in het leven staat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:41 schreef Perrin het volgende:
Nogal wat schokkender dan 'minder, minder, minder', vind ik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Idd, hoge aaibaarheidsfactor, maar tyfusbeesten IRLquote:
Soort van Stockholm-syndroom?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Hij is al tijden uit de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:48 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Stoer hoor zo'n relmarokkaan in de Tweede Kamer!
Ha, gelukkig! De keerzijde: al 3 jaar wachtgeld aan het trekken zonder enige tegenprestatie.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hij is al tijden uit de Tweede Kamer.
Zou ik ook doen als ik hem was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:17 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Ha, gelukkig! De keerzijde: al 3 jaar wachtgeld aan het trekken zonder enige tegenprestatie.
Roepen dat bepaalde soorten mensen moeten sterven minder erg vinden dan roepen dat je liever hebt dat ze elders wonen.. wat doe jij hier eigenlijk als user als je zo in het leven staat?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:45 schreef gelly het volgende:
[..]
Van mening zijn dat facisme wel mag uitsterven is schokkender dan zeggen dat je wel gaat zorgen voor minder Marokkanen ja? Wat doe jij hier als mod eigenlijk als je zo in het leven staat?
Dat stoorde mij eigenlijk het meeste ...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:11 schreef mstx het volgende:
Tofik Dibi Plaatste Een Tweet Met Onnodige Hoofdletters... En Wat Er Toen Gebeurde Had Niemand Verwacht
Iedereen gaat op een goede of kwade dag dood. In feite benoemt hij dit gewoon volgens mij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Roepen dat bepaalde soorten mensen moeten sterven minder erg vinden dan roepen dat je liever hebt dat ze elders wonen.. wat doe jij hier eigenlijk als user als je zo in het leven staat?
Zo rolt links. Die hebben zelfdestructie in de genen zitten. Verder is het een verrader, een NSB'er, maar anno 2016 mag dat blijkbaar allemaal ongestraft. Al ben je moslim of homo, zo iemand lapt je erbij zodra de wind draait.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:54 schreef Physsic het volgende:
Nee, je zou gelijk hebben als hij dat zou doen bijv. met een foto van Pechtold met een koala.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen gaat op een goede of kwade dag dood. In feite benoemt hij dit gewoon volgens mij.
Nou, stel dat ik wil dat de koala uitsterft. Dan wil ik niet de koala z.s.m. dood. Ik hoop alleen dat wanneer de koala overlijdt, er geen koala's overblijven. Al wordt de koala 90.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:35 schreef kawotski het volgende:
[..]
Nee, je zou gelijk hebben als hij dat zou doen bijv. met een foto van Pechtold met een koala.
Hier wordt meneer uitgespuugd omdat-ie èn moslim èn Marokkaan is.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:34 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Een raar figuur. Door ons Nederlanders heeft hij een zeer warm leventje en niemand die hem aanvalt /uitscheldt omdat hij gay is. In Marokko was hij niet meer dan een parkeerwachter geweest terwijl zijn soortgenoten hem uitspugen.
Het zijn niet de meest betrouwbare mensen maar wanneer is voor de laatste keer een pogrom geweest tegen Marokkanen? Over het algemeen hebben ze hier veiligheid en kunnen ze gewoon over straat wandelen zonder dat iemand ze met een vinger aan raakt. Integendeel, zelfs als ze zich het mannetje voelen in groepen treedt niemand op. Hun hart ligt bij Marokko en niet in Nederland. Daarom altijd voorzichtig zijn. Het is ook een van de redenen dat werkgevers allochtonen niet heel snel aannemen. Men wil personen die zich met hart en ziel inzetten voor het bedrijf en dat is met Marokkanen altijd afwachten: zie dit voorbeeld weer. Zat in de volksvertegenwoordiging terwijl hij helemaal niks voor NL wilde betekenen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier wordt meneer uitgespuugd omdat-ie èn moslim èn Marokkaan is.
Geen idee, iemand die een relatief grote politieke partij leidt en die niet onder stoelen of banken steekt minder Marokkanen te willen lijkt me al genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:42 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest betrouwbare mensen maar wanneer is voor de laatste keer een pogrom geweest tegen Marokkanen?
Het gaat niet gebeuren. Daarvoor is de Nederlandse rechtsstaat veel te sterk. En daar mogen de Marokkanen blij mee zijn dat Europa rustig en kalm is geworden de laatste 70 jaar. Als een groep mensen zijn die weten hoe ze dood en verderf moeten zaaien en die kunst eeuwen hebben beheerst. Het continent is in zichzelf gekeerd en dat zie je ook aan de alsmaar dalende defensiebegrotingen. We praten liever met mensen onder het genot van een kopje thee. In tegenstelling tot Amerikanen die aan het roeren zijn in het Midden-Oosten. Wanneer stappen de Yanks uit en geven die Arabieren de kans om een sterke maatschappij op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Geen idee, iemand die een relatief grote politieke partij leidt en die niet onder stoelen of banken steekt minder Marokkanen te willen lijkt me al genoeg.
Wat te downplayen? Hier een bedreiging in zien moet je wel erg veel fantasie voor hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Die stuiptrekkingen van die linkse knuffelaars in dit topic![]()
alles doen om dit te downplayen
Precies, je ziet hier de onzinnige tweet van een underdog, profiteur, landverrader, nsb'er en een doodverwensing. Wordt ook nog door sommigen goed gepraat. Zou Wilders hetzelfde doen over Tofik, dan zou Wilders een rechtszaak aan de broek hebben en nog meer vergeleken worden met een Nazi. Meten met twee maten heet dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat te downplayen? Hier een bedreiging in zien moet je wel erg veel fantasie voor hebben.
Het is gewoon een onzinnige tweet en niet meer dan dat.
Welke doodsverwensing????? Er staat geen doodsverwensing, er staat dat wilders wel koala's wil redden, maar wil dat een andere soort uitsterft.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:46 schreef kawotski het volgende:
[..]
Precies, je ziet hier de onzinnige tweet van een profiteur, landverrader, nsb'er en een doodverwensing. Wordt ook nog door sommigen goed gepraat. Zou Wilders hetzelfde doen over Tofik, dan zou Wilders een rechtszaak aan de broek hebben en nog meer vergeleken worden met een Nazi. Meten met twee maten heet dat.
Exact dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke doodsverwensing????? Er staat geen doodsverwensing, er staat dat wilders wel koala's wil redden, maar wil dat een andere soort uitsterft.
Compleet onzinnige tweet, maar geen doodsbedreiging, niet eens een beetje.
Nee, dat is overduidelijk een verwensing naar Wilders en zijn aanhang, maar we weten van wie het komt, zo iemand is gewoon niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:12 schreef NewHorizon het volgende:
Ik heb helemaal niks met Tofik, maar hier doelt hij toch duidelijk op het feit dat Wilders wil dat een soort uitsterft en een soort blijft leven.
Het "Wanneer je wilt" slaat dus op "Wanneer Wilders wil".
Precies wat ik zeg, triest dat je het loopt te verdedigen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Welke doodsverwensing????? Er staat geen doodsverwensing, er staat dat wilders wel koala's wil redden, maar wil dat een andere soort uitsterft.
Compleet onzinnige tweet, maar geen doodsbedreiging, niet eens een beetje.
Je zou het belediging kunnen noemen, laster kunnen noemen, maar een doodsbedreiging, nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:54 schreef kawotski het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, triest dat je het loopt te verdedigen.
Ik denk dat ie door z'n soortgenoten, ook hij is een bedreigde diersoort, wordt uitgespuugd (eufemisme). Hoe kun je homo en moslim zijn en ook nog eens Marokkaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:40 schreef Xa1pt het volgende:
Hier wordt meneer uitgespuugd omdat-ie èn moslim èn Marokkaan is.
Een bedreiging nee, een verwensing wel degelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Je zou het belediging kunnen noemen, laster kunnen noemen, maar een doodsbedreiging, nee.
Hij is in eerste plaats mens, net als wij, al die etiketten die men zichzelf graag opplakt om zich te onderscheiden daargelaten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:00 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat ie door z'n soortgenoten, ook hij is een bedreigde diersoort, wordt uitgespuugd (eufemisme). Hoe kun je homo en moslim zijn en ook nog eens Marokkaan
Maar ja, zijn soortgenoten zijn ook uitkeringstrekkers dus daar vindt hij dan weer steun als de koning van het wachtgeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:00 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik denk dat ie door z'n soortgenoten, ook hij is een bedreigde diersoort, wordt uitgespuugd (eufemisme). Hoe kun je homo en moslim zijn en ook nog eens Marokkaan
Ditquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik las het direct op die manier, zonder zijn uitleg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:54 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, dat is overduidelijk een verwensing naar Wilders en zijn aanhang, maar we weten van wie het komt, zo iemand is gewoon niet serieus te nemen.
Overigens wel een goede poging van hem om er na ophef iets anders van te maken.
Daarom is het ook zo mooi dat Tofik al een geschiedenis heeft qua uitspraken. Dit is er eentje geheel in lijn. Sterker nog, hiermee neemt hij enige twijfel in zijn voordeel weg. Zijn zwakte is Wilders, never mind Tofik zijn moslimsbroeders die meer moslims hebben afgeslacht dan Wilders ooit zou kunnen dromen. Als Tofik een punt wil maken en iets wil bereiken dan adviseer ik hooguit de lijn Pechtold te volgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:11 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik las het direct op die manier, zonder zijn uitleg.
Op internet wordt er heel vaak op die manier naar plaatjes gerefereerd. "When you... " met een foto waarop een persoon staat waarop 'you' slaat.
Zoals:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:04 schreef Ringo het volgende:
Is de groepsmasturbatiesessie op Twitter weer begonnen?
Wat een mongolenmedium is het toch ook.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:06 schreef Ringo het volgende:
Ophef op Twitter, dat is een kwak in het herentoilet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:07 schreef Ringo het volgende:
Je zou mensen hun lul moeten afhakken, of een gloeiende pook in hun kut steken, als je wist dat ze "ophef maken op Twitter".
Lucht op of niet zeker?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:10 schreef Ringo het volgende:
Een spuit sneldodend kanker, dat is wat je een retweeter toewenst.
Nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:11 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lucht op of niet zeker?
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nog niet genoeg.
Ik wil ook braken in de bek van hun demente moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |