Het is gewoon bekend dat er middelen zijn, getest zijn, goed werken, maar gewoon niet op de markt gebracht worden omdat de "maatschappij" er niet klaar voor is. Anticonceptie als een vrouwenzaak wordt gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat vertelt me niet veel meer dan ik al weet maar toch bedankt.
Ik zal nog wel even verder op google kijken of ik wat kan vinden over dat middel.
Dan is die papierenabortus niet meer nodig?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:04 schreef probeer het volgende:
Hoe heeft deze discussie over de ontwikkeling van mannelijke anticonceptie precies te maken met die papieren abortus?
Ter info. Ik denk dat het gaat om dit middel:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is gewoon bekend dat er middelen zijn, getest zijn, goed werken, maar gewoon niet op de markt gebracht worden omdat de "maatschappij" er niet klaar voor is. Anticonceptie als een vrouwenzaak wordt gezien.
Dus hoog tijd dat mannen veel meer van zich laten horen. Dat zal ik toejuichen en ondersteunen!
Omdat? Ik mis de redenering ..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:05 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan is die papierenabortus niet meer nodig?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Of hij glijdt van je zakiebehalve bij jou natuurlijk, want jij weet wat je doet
Misschien hebben die mannen daar wel geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:03 schreef erodome het volgende:
Dus hoog tijd dat mannen veel meer van zich laten horen.
Deze niet, die waar ik gisteren 2 keer naar heb verwezen (zoek maar op, de link staat er) is wel zonder problemen en je hoeft maar 1 keer per 10 jaar een korte behandeling te ondergaan. Mij niet gezien maar het is veel beter dan die troep waar jij naar verwijst.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ter info. Ik denk dat het gaat om dit middel:
http://malecontraceptives.org/methods/hormonal.php
Researchers have a major mystery to solve before they can bring male hormonal contraceptives to market: some men simply do not respond to hormonal contraceptive treatments. Depending on the formulation and delivery method, 5 to 20% of men in MHC trials have not had effective contraceptive protection.
Niet helemaal zonder problemen.
Nee! Ik heb het tegenovergestelde aangegeven: het middel waar ik naar verwees is minder erg!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Een implantaat in je arm is minder erg?
Tuurlijk Bramquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is geen hogere wiskunde.
Dat klinkt beter inderdaad. Zal ik ook zoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Deze niet, die waar ik gisteren 2 keer naar heb verwezen (zoek maar op, de link staat er) is wel zonder problemen en je hoeft maar 1 keer per 10 jaar een korte behandeling te ondergaan. Mij niet gezien maar het is veel beter dan die troep waar jij naar verwijst.
Kom niet aan de balzak van Bram dames!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee! Ik heb het tegenovergestelde aangegeven: het middel waar ik naar verwees is minder erg!
Evengoed voor mij geen optie. Ik heb gisteren twee keer een link gegeven, ik blijf niet aan de gang. Zoek maar even op waar ik het over heb. Gel, balzak, 10 jaar. Niet zo moeilijk te vinden.
Ehm nee, dat komt van deze website, die link is al meerdere malen gegeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:10 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Net zo uit de lucht gegrepen als jouw claim ja. Eerlijk gezegd interesseert het me ook geen reet waarom het er niet is en wil ik zien dat het er wel komt.
http://mens-en-gezondheid(...)is-de-mannenpil.htmlquote:Het onderzoek naar een mannenpil loopt al enkele decennia. Je zou verwachten dat het door technische belemmeringen nog steeds niet gelukt is een mannenpil op de markt te brengen. Toch waren de technische problemen halverwege de jaren zeventig al opgelost.
De mannenpil is nog niet op de markt verkrijgbaar door met name de moeilijke acceptatie van de maatschappij. Anticonceptie is met behulp van de vrouwenpil een zaak voor de vrouw en hun artsen geworden. De maatschappij heeft veel tijd nodig gehad om te wennen aan het idee van een anticonceptie in de vorm van een pil voor de man.
Ik denk dat je het fout hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:31 schreef delano.888 het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat we altijd al de keus hadden om het kind niet als je eigen te erkennen en daardoor dus ook geen alimentatieplicht krijgt, heb ik dat fout?
Nou als die website het zegt, compleet zonder bronnen en zonder dat we zelfs weten wie het geschreven heeft dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm nee, dat komt van deze website, die link is al meerdere malen gegeven.
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)is-de-mannenpil.html
Ik heb een mirena gehad, complete ramp, veel krampen inderdaad, continu bloedingen en die draadjes kon mijn ex met de seks voelen, dat was ook niet prettig.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk spiraaltje ik hadis heel lang geleden, maar de krampen weet ik nog wel en de pijn bij het inbrengen ook
![]()
Daarna 3 verschillende pillen geprobeerd, van de ene werd ik dik, van de andere kreeg ik kramp in mijn tettenpas bij de 4e ging het goed... en dat was Trigynon, maar dat zal voor ieder vrouw verschillend zijn, dus écht advies geven kan ook niet...
Ok, maar wat dan als een vrouw zwanger wordt en de man zegt, nee, dat is niet mijn kind, ik heb nooit seks met haar gehad bijv? (Of iets anders)quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je het fout hebt![]()
https://www.jurofoon.nl/n(...)relatie-of-erkenning
Geen relatie
Voor de vraag of een ouder een alimentatieplicht heeft naar zijn of haar kind toe, is de omstandigheid dat er wel of niet een relatie tussen de ouders is geweest niet relevant. Ook als een kind uit een one night stand wordt geboren, is er sprake van een alimentatieplicht van de niet-verzorgende ouder. Datzelfde geldt voor een bezoekje aan een prostituee, als daar een kind uit voortkomt. De enige uitzondering hierop is een spermadonor.
Erkenning
Erkenning is een juridische handeling waarmee de biologische vader (of een andere persoon) juridisch vader wordt. Dit is van belang indien een kind buiten een huwelijk of geregistreerd partnerschap wordt geboren. Om het kind te erkennen heeft de vader toestemming van de moeder of vervangende toestemming van de rechter nodig.
Door de erkenning kan het kind van de vader erven en zijn achternaam dragen. Erkenning heeft echter geen relatie met kinderalimentatie. Ook een biologische vader die zijn kind niet heeft erkend, heeft op basis van zijn biologische vaderschap een onderhoudsplicht naar zijn kind toe. In dat opzicht maakt het dus voor het recht op kinderalimentatie niets uit of een kind wel of niet erkend is.
Ja, ik weet het, het is en blijft ellende allemaal, maar zo te lezen gaat er weinig veranderen in de toekomst, de heren zijn niet erg happigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een mirena gehad, complete ramp, veel krampen inderdaad, continu bloedingen en die draadjes kon mijn ex met de seks voelen, dat was ook niet prettig.
En na een maand of twee is hij er spontaan uitgevallen, bleek dat hij dus van begin af aan helemaal niet goed zat.
Ik was vroeger naar de gyno gegaan voor een spiraaltje. Zij heeft me toen maar gewoon de pil gegeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een mirena gehad, complete ramp, veel krampen inderdaad, continu bloedingen en die draadjes kon mijn ex met de seks voelen, dat was ook niet prettig.
En na een maand of twee is hij er spontaan uitgevallen, bleek dat hij dus van begin af aan helemaal niet goed zat.
Ooit wel eens gehoord van een DNA testje?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, maar wat dan als een vrouw zwanger wordt en de man zegt, nee, dat is niet mijn kind, ik heb nooit seks met haar gehad bijv? (Of iets anders)
Dan gaat de vrouw naar de rechter om een DNA-test af te dwingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, maar wat dan als een vrouw zwanger wordt en de man zegt, nee, dat is niet mijn kind, ik heb nooit seks met haar gehad bijv? (Of iets anders)
Moet je dus wel eerst een hele rechtzaak door, denk niet dat veel vrouwen dat doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van een DNA testje?
Ik zou er niet op durven gokken als ik jou wasquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je dus wel eerst een hele rechtzaak door, denk niet dat veel vrouwen dat doen?
Wel als je weet hoeveel geld je daarmee kan binnenharken. (Voor dat kind)quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je dus wel eerst een hele rechtzaak door, denk niet dat veel vrouwen dat doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |