abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160632820
Klein inschattingsfoutje.. Wind kwam vanuit het oosten ipv zuiden. Laatste 4 km vol tegen de wind in gebeukt. Verder wel een fijne loop, heerlijk in de zon.
pi_160632845
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

En over twee jaar?
dat zien we dan wel weer
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 13 maart 2016 @ 12:46:17 #228
3878 Vork
Manisch creatief
pi_160632998
Dat was 'm dan, mijn eerste echte officiële 5km ooit. Veel wind, veel te snel gestart, fucking zwaar dus. Wat dat betreft is 22:49 nog best een aardige tijd.
pi_160633106
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Vork het volgende:
Dat was 'm dan, mijn eerste echte officiële 5km ooit. Veel wind, veel te snel gestart, fucking zwaar dus. Wat dat betreft is 22:49 nog best een aardige tijd.
Goed gedaan !

*krijg mezelf niet van m'n stoel om te gaan lopen*
pi_160633237
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Vork het volgende:
Er stond inderdaad een sterke wind, netjes!
pi_160633343
Mijn eerste 5km wedstrijd zit er ook op en ik heb een pr gelopen op de 5km *O* Het ging erg lekker en als ik Strava terug kijk ook erg vlak gelopen.

kilometertijden waren: 4:01 - 4:06 - 4:01 - 4:02 - 4:02

Uiteindelijk helaas net niet onder de 20 minuten, Strava geeft aan 20:04, wat op het bord stond weet ik niet meer, die uitslag komt later op de dag pas online. Maar wel goed voor een 2e plek :) De eerste loper kon ik helaas niet naar toe komen.

https://www.strava.com/activities/515615876/overview
pi_160633383
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn eerste 5km wedstrijd zit er ook op en ik heb een pr gelopen op de 5km *O* Het ging erg lekker en als ik Strava terug kijk ook erg vlak gelopen.

kilometertijden waren: 4:01 - 4:06 - 4:01 - 4:02 - 4:02

Uiteindelijk helaas net niet onder de 20 minuten, Strava geeft aan 20:04, wat op het bord stond weet ik niet meer, die uitslag komt later op de dag pas online. Maar wel goed voor en 2e plek :) De eerste loper kon ik helaas niet naar toe komen.

https://www.strava.com/activities/515615876/overview
Gefeliciteerd !
pi_160633429
Netjes gedaan!
Mooie tijden ^O^
pi_160633666
23.23 hier. Ging goed. Onder mijn schema van mijn PR gebleven tot aan de Voerweg. Daar tijd verloren, maar met 4.32, 4.32, 4.36 en 4.36 over de eerste vier kilometer weet ik nu eindelijk het verval te beperken, zolang het vlak blijft in elk geval. Weer dik tevreden dus.
Volgende week en wedstrijdje van 10km en de week erop ga ik een pr-poging op de 5 doen in Rosmalen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Sport zondag 13 maart 2016 @ 13:15:27 #235
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_160633686
Er komen weer mooie tijden voorbij zie ik ^O^
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_160633741
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
23.23 hier. Ging goed. Onder mijn schema van mijn PR gebleven tot aan de Voerweg. Daar tijd verloren, maar met 4.32, 4.32, 4.36 en 4.36 over de eerste vier kilometer weet ik nu eindelijk het verval te beperken, zolang het vlak blijft in elk geval. Weer dik tevreden dus.
Volgende week en wedstrijdje van 10km en de week erop ga ik een pr-poging op de 5 doen in Rosmalen.
3x in vier weken volle bak op de 5, respect!
pi_160633807
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker hoor ! :)
pi_160634315
Hier gaat het de laatste weken wat minder nadat mijn apotheek een goedkoper astmamedicijn had voorgeschreven. Ik ben daarvan volledig naar de knoppen gegaan, en nog steeds herstellende. Door dat spul erg last van hartkloppingen en een rusthartslag >100..

Als ik volgende week sub 1-uur loop bij de Venloop ben ik blij. Toptijden zullen er nooit echt in zitten door de astma, maar beetje voor m'n plezier rondlopen was na de nieuwe medicijnen echt volledig weg.. Sowieso is het gewoonlijk al uitkijken dat er geen astma-aanval komt, en dan doen ze zoiets :r..

Ben nu eigenlijk wel blij met mijn conservatieve inschatting voor de 10 qua startvak..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160634463
quote:
19s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier gaat het de laatste weken wat minder nadat mijn apotheek een goedkoper astmamedicijn had voorgeschreven. Ik ben daarvan volledig naar de knoppen gegaan, en nog steeds herstellende. Door dat spul erg last van hartkloppingen en een rusthartslag >100..

Als ik volgende week sub 1-uur loop bij de Venloop ben ik blij. Toptijden zullen er nooit echt in zitten door de astma, maar beetje voor m'n plezier rondlopen was na de nieuwe medicijnen echt volledig weg.. Sowieso is het gewoonlijk al uitkijken dat er geen astma-aanval komt, en dan doen ze zoiets :r..

Ben nu eigenlijk wel blij met mijn conservatieve inschatting voor de 10 qua startvak..
Hmm wat stom zeg! Kun je nu wel weer het oorspronkelijke medicijn krijgen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160634487
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm wat stom zeg! Kun je nu wel weer het oorspronkelijke medicijn krijgen?
Jup, staat nu vast in het dossier en is verplicht door de ha.
Maar dat andere zal dat preferentiegeneuzel zijn waar de apotheek wat meer aan verdient ofzo.. Dat vervolgens volgens de bijsluiter 1op 10 mensen hartkloppingen krijgen boeit blijkbaar niet..

Heb voor vanmiddag een lange loop staan, die ik desnoods ga wandelen mocht het niet meer gaan. 18km.. Maar moet me ook voorbereiden op de 10Mijls van later dit jaar..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_160634575
Ik heb ook wel lekker gelopen. Officiële tijd is 36:29. Wel te snel gestart, maar ik heb alles hardlopend kunnen doen en dat is met zo weinig training prima. Op de Voerweg wilde ik heel even bijna gaan wandelen, maar ik zag mossel in m'n ooghoek die terug was gelopen om uit te lopen en mij aan te moedigen. Ik zou vast commentaar krijgen als ik zou gaan wandelen, dus toch maar gewoon rustig door blijven lopen. Uiteindelijk in de laatste 400 meter nog een beetje kunnen versnellen.. Denk alleen nog steeds dat ik volgende week niet ga lopen, voel me echt niet goed getraind en het is dan wel de dubbele afstand. En van de laatste tien kilometer in Eindhoven weet ik hoe lang die afstand kan voelen als het kut gaat. En toen had ik in ieder geval nog goed gezelschap, dat heb ik deze keer niet.
  zondag 13 maart 2016 @ 13:56:46 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_160634627
Gisteren een mooie dag gehad. Vroeg eruit, alles en iedereen bij de sallandtrail op de foto gezet, met allerlei bekenden gepraat en daarna nog lekker uit eten geweest en een mooie avond gehad. ^O^

Foto's ratelen ondertussen door de batchprocessor. Straks 1627 foto's uploaden ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 13 maart 2016 @ 13:57:06 #243
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_160634637
quote:
19s.gif Op zondag 13 maart 2016 13:42 schreef Glijdt_licht het volgende:

Nieuwe apotheek?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_160635350
Knoop doorgehakt. Ik ga de marathon van Rotterdam niet lopen. ;(
Ik heb er geen vertrouwen in. Te weinig trainingskilometers gemaakt. Jammer maar helaas. Die marathon komt er nog wel een keer.

Dus TS, wil je mijn nick ajb weghalen uit de OP?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 14:26:42 ]
pi_160635435
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik ga de marathon van Rotterdam niet lopen. ;(
Ik heb er geen vertrouwen in. Te weinig trainingskilometers gemaakt. Jammer maar helaas. Die marathon komt er nog wel een keer.

Dus TS, wil je mijn nick ajb weghalen uit de OP?
Wat jammer! Maar je moet inderdaad wel met vertoruwen aan de start staan voor zo'n afstand.. Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_160635447
Dit was een heerlijk loopje, die Louis Vinkloop. Het zonnetje scheen fel maar de wind was heel ijzig. Ik was van plan om in korte mouwen en 3/4 tight te lopen maar voor de zekerheid had ik losse mouwtjes meegenomen en die had ik ook wel nodig. Het eerste stuk liepen we nog tussen de huizen en langs het water maar toen we onder de A10 door waren voelde je de koude wind best hard over de weilanden gaan. Mooi stukje door landelijk Noord gelopen, wat dijkjes op en af en wat pittoreske bruggetjes over, daarna weer terug naar de bewoonde wereld en naar de atletiekvereniging Atos. Gefinished in 1:03:17 waar ik best mee kan leven, redelijk vlak gelopen, geen pijntjes, niet kapot over de finish. Helaas geen medaille (die hangen gezellig naast elkaar aan een douchestang in de wc) maar wel een tas gekregen.
pi_160635452
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
Er is geen halve ;)
pi_160635473
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2016 14:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er is geen halve ;)
Ah oke, wist ik niet!
pi_160635475
quote:

[..]

Wat jammer! Maar je moet inderdaad wel met vertoruwen aan de start staan voor zo'n afstand.. Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
Rotterdam heeft toch geen halve, of vergis ik me?

Edit: spuit 11
pi_160635489
quote:

[..]

Er is geen halve ;)

Ik ben bang dat het nu gewoon nog teveel is voor mijn benen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2016 14:32:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')