Goed gedaan !quote:Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Vork het volgende:
Dat was 'm dan, mijn eerste echte officiële 5km ooit. Veel wind, veel te snel gestart, fucking zwaar dus. Wat dat betreft is 22:49 nog best een aardige tijd.
Er stond inderdaad een sterke wind, netjes!quote:Op zondag 13 maart 2016 12:46 schreef Vork het volgende:
Dat was 'm dan, mijn eerste echte officiële 5km ooit. Veel wind, veel te snel gestart, fucking zwaar dus. Wat dat betreft is 22:49 nog best een aardige tijd.
Gefeliciteerd !quote:Op zondag 13 maart 2016 13:00 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mijn eerste 5km wedstrijd zit er ook op en ik heb een pr gelopen op de 5kmHet ging erg lekker en als ik Strava terug kijk ook erg vlak gelopen.
kilometertijden waren: 4:01 - 4:06 - 4:01 - 4:02 - 4:02
Uiteindelijk helaas net niet onder de 20 minuten, Strava geeft aan 20:04, wat op het bord stond weet ik niet meer, die uitslag komt later op de dag pas online. Maar wel goed voor en 2e plekDe eerste loper kon ik helaas niet naar toe komen.
https://www.strava.com/activities/515615876/overview
3x in vier weken volle bak op de 5, respect!quote:Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
23.23 hier. Ging goed. Onder mijn schema van mijn PR gebleven tot aan de Voerweg. Daar tijd verloren, maar met 4.32, 4.32, 4.36 en 4.36 over de eerste vier kilometer weet ik nu eindelijk het verval te beperken, zolang het vlak blijft in elk geval. Weer dik tevreden dus.
Volgende week en wedstrijdje van 10km en de week erop ga ik een pr-poging op de 5 doen in Rosmalen.
Lekker hoor !quote:Op zondag 13 maart 2016 13:14 schreef mosselmossel het volgende:
23.23 hier. Ging goed. Onder mijn schema van mijn PR gebleven tot aan de Voerweg. Daar tijd verloren, maar met 4.32, 4.32, 4.36 en 4.36 over de eerste vier kilometer weet ik nu eindelijk het verval te beperken, zolang het vlak blijft in elk geval. Weer dik tevreden dus.
Volgende week en wedstrijdje van 10km en de week erop ga ik een pr-poging op de 5 doen in Rosmalen.
Hmm wat stom zeg! Kun je nu wel weer het oorspronkelijke medicijn krijgen?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier gaat het de laatste weken wat minder nadat mijn apotheek een goedkoper astmamedicijn had voorgeschreven. Ik ben daarvan volledig naar de knoppen gegaan, en nog steeds herstellende. Door dat spul erg last van hartkloppingen en een rusthartslag >100..
Als ik volgende week sub 1-uur loop bij de Venloop ben ik blij. Toptijden zullen er nooit echt in zitten door de astma, maar beetje voor m'n plezier rondlopen was na de nieuwe medicijnen echt volledig weg.. Sowieso is het gewoonlijk al uitkijken dat er geen astma-aanval komt, en dan doen ze zoiets..
Ben nu eigenlijk wel blij met mijn conservatieve inschatting voor de 10 qua startvak..
Jup, staat nu vast in het dossier en is verplicht door de ha.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm wat stom zeg! Kun je nu wel weer het oorspronkelijke medicijn krijgen?
Nieuwe apotheek?quote:Op zondag 13 maart 2016 13:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier gaat het de laatste weken wat minder nadat mijn apotheek een goedkoper astmamedicijn had voorgeschreven. Ik ben daarvan volledig naar de knoppen gegaan, en nog steeds herstellende. Door dat spul erg last van hartkloppingen en een rusthartslag >100..
Als ik volgende week sub 1-uur loop bij de Venloop ben ik blij. Toptijden zullen er nooit echt in zitten door de astma, maar beetje voor m'n plezier rondlopen was na de nieuwe medicijnen echt volledig weg.. Sowieso is het gewoonlijk al uitkijken dat er geen astma-aanval komt, en dan doen ze zoiets..
Ben nu eigenlijk wel blij met mijn conservatieve inschatting voor de 10 qua startvak..
Wat jammer! Maar je moet inderdaad wel met vertoruwen aan de start staan voor zo'n afstand.. Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Knoop doorgehakt. Ik ga de marathon van Rotterdam niet lopen.![]()
Ik heb er geen vertrouwen in. Te weinig trainingskilometers gemaakt. Jammer maar helaas. Die marathon komt er nog wel een keer.
Dus TS, wil je mijn nick ajb weghalen uit de OP?
Er is geen halvequote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
Ah oke, wist ik niet!quote:
Rotterdam heeft toch geen halve, of vergis ik me?quote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat jammer! Maar je moet inderdaad wel met vertoruwen aan de start staan voor zo'n afstand.. Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
Er is geen halvequote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat jammer! Maar je moet inderdaad wel met vertoruwen aan de start staan voor zo'n afstand.. Ga je hem ook niet om laten zetten naar de halve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |