Weer een ballad? Er zijn dit jaar amper echte ballads.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 09:42 schreef ato het volgende:
En wij hebben weer een ballad ( meerkansen voor DB)
Helemaal m'n ding, dit staat hoog in m'n persoonlijke top. En ik doe helemaal mee met de "we-gunnen-het-ze-zo" trend die lijkt te ontstaan rond deze inzending.quote:
Ik schrijf dit gewoon op als zekere qualifier. Bij de 10 zitten altijd een of twee goed gezongen ballads, jury's zullen dit zeker een bak punten geven en ik denk dat ze inderdaad aan het einde worden geplaatst in de startvolgorde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:54 schreef Fred_B het volgende:
Prima lied. Het zou me niet verbazen als de EBU Tsjechi een handje gaat helpen en deze plaat de laatste startpositie gaat krijgen.
Een van m'n favorieten die ook live gewoon overeind blijft.quote:
Ik zal ze even helpen: Hlasoval jsem na Ceskou republiku dvakrt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:31 schreef grazz het volgende:
Zijn er hier Tsjechen? Zijn er mensen uit Tsjechie die misschien onze reacties door de google translator halen? Ja?
Hoi en gefeliciteerd
Děkuji vm dtě z 90. let! Hlasoval jsem jednou. Kad jednotliv hlas se počtquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik zal ze even helpen: Hlasoval jsem na Ceskou republiku dvakrt.
Dit is echt een van de liedjes die ik als allerlaatst heb geluisterd, ik denk een dag voor de halve finale ofzo, en ik dacht direct 'wat een verademing', gewoon een rustig nummer dat vocaal goed wordt gezongen.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Děkuji vm dtě z 90. let! Hlasoval jsem jednou. Kad jednotliv hlas se počt
Ja wat een contrast ook na Rusland, maar ze heeft het echt heel goed gezongen. Ik bleef trouwens ook naar de graphics op het podium kijken, mooi gedaan en niet iets wat ik bij zon lied verwacht, maar juist dat maakte het voor mij mooi om naar te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2016 00:03 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dit is echt een van de liedjes die ik als allerlaatst heb geluisterd, ik denk een dag voor de halve finale ofzo, en ik dacht direct 'wat een verademing', gewoon een rustig nummer dat vocaal goed wordt gezongen.
Ik vond dit ook absoluut niet verdiend.quote:Op zondag 15 mei 2016 04:05 schreef Redefine het volgende:
Net een hele reactie getypt, was er de storing op Fok!. Dan maar een nieuwe poging.
Haal je als land eindelijk de finale, wordt je voorlaatsteEn dan krijg je van de jury nog wel wat puntjes, krijg je vervolgens van het publiek helemaal niks. En dan ook nog eens het enige land zijn, wat helemaal niets van het publiek krijgt. Dat terwijl het toch een prima lied is. Zou het dan toch die vervloekte tweede startpositie zijn?
De Tsjechen zullen er in ieder geval moedeloos van worden. Ik hoop wel dat ze er volgend jaar gewoon weer bij zullen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |