Gewoon de Tuk uitdelen daar. Als die nog bestaat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Vanuit het oogpunt van de student zou op iedere pagina een flamoes moeten staan.
Flutblaadje trouwens de Folia.
Eigenlijk zouden we enkel Zwitsers op de wereld moeten hebben, en wat polen voor het zware werk, dan zou er niks aan de hand zijn.quote:
Maar Blatter is ook een Zwitserquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we enkel Zwitsers op de wereld moeten hebben, en wat polen voor het zware werk, dan zou er niks aan de hand zijn.
Gewoon helemaal geen mensen = einde gezeik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we enkel Zwitsers op de wereld moeten hebben, en wat polen voor het zware werk, dan zou er niks aan de hand zijn.
Niks mis met een beetje upper level corruptie, dat vind je overal.quote:
Maar heeft hij ook een enorme lul?quote:
Schattige tetten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef borisz het volgende:
Dat Folia-artikel is hier te lezen. http://www.folia.nl/actueel/99894/hva-bant-folia-om-borstencover
"Dat er geen genderstudies op het AUC worden aangeboden verbaast de twee vrouwen dan ook zeer. ‘Vanaf volgend jaar komt daar godzijdank verandering in,’ vertelt Frey."quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef borisz het volgende:
Dat Folia-artikel is hier te lezen. http://www.folia.nl/actueel/99894/hva-bant-folia-om-borstencover
Die gast is een partij lelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar beleid. Feyenoord maakt Ed de Goeij toch ook niet zomaar de directeur.
quote:
Ik kan er al vier hoor.quote:
Ik denk dat als je er in knijpt er een soort zure afscheiding uit sijpelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwarktassen van Trijntje.
Ga toch voor Russische kwark.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwarktassen van Trijntje.
Wie is dit?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga toch voor Russische kwark.
[ afbeelding ]
Zij?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Zou zij toen voor elke like een euro storten?
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Zou zij toen voor elke like een euro storten?
Heet zij echt keelpijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ангина
Dit schijnt haar ook te zijn:
http://postarchives.enten(...)php?media=angina.flv
Vroeger had ze best een goede stem, maar dit klonk nergens naar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is er precies bijzonder aan die stem?
Zo voorbijquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Nee dat wordt verkeerd ondertiteld. Funny people is wat dubbel.
Zo die Estavanaquote:Op maandag 14 maart 2016 17:13 schreef Szura het volgende:
Estavana Polman en Tess Wester voor op de woonboot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |