Welkom bij D66.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat wij het normaal vinden dat er een Koninklijke familie is in Nederland. DAT is pas een trieste houding.
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
Hoe komt het toch dat ik de onderwerpen van alle papers die ik moet lezen heel interessant vind en het toch ont-zet-tend kut vind om ze te moeten lezen, waardoor ik het net zo lang uitstel tot dat het nachtwerk zal moeten worden.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
Bob heeft terecht een enorme hekel aan verwende geprivilegieerde kinderen en gunt hen om die reden niets. Ik denk hier precies het zelfde over.
Daarom mag ik Bob ook niet.
Zo stom.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.
Dit is zo waarquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het moet, en dan is het niet leuk meer.
Oké, dan ben je wel een beetje een nerd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zo waarIk zit tijdens het studeren wel eens in andere studieboeken te bladeren.
Jorisquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Overigens is dit wel interessant: https://www.eerstekamer.nl/persoon/jhr_mr_j_p_backer_d66
Haha, net zo.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is zo waarIk zit tijdens het studeren wel eens in andere studieboeken te bladeren.
Dat hij van Adel isquote:Op donderdag 10 maart 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
JorisVeel mee op campagne geweest.
Wat is er interessant aan?
Kan ik daar ook direct MIDI inpluggen via USB?quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:21 schreef Kowloon het volgende:
Tchock, die problemen met latency kun je denk ik oplossen met een geluidskaart die ASIO ondersteunt. Ik heb zelf een m-Audio Audiophile en daar werkt Ableton prima mee.
Bob heeft terecht een enorme hekel aan verwende geprivilegieerde kinderen en gunt hen om die reden niets. Ik denk hier precies het zelfde over.
En dat hij in Bilthoven op de Werkplaats Kindergemeenschap gezeten heeft, maar hij scheelt genoeg met Beatrix om daar niet tegelijk te hebben gezetenquote:
Mijn geluidskaart werkt via Firewire, maar tegenwoordig zijn er ook goede USB geluidskaarten verkrijgbaar die ASIO ondersteunen en ook MIDI poort(en) hebben.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik daar ook direct MIDI inpluggen via USB?
En die was niet eens echt van adel. Vooral wereldvreemd (al sluit het een het ander niet uit).quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er is maar 1 Nederlander van adel en dat is deze meneer:
Klinkt goed. Heb een MIDI-interface al met USB-uit voor mijn drumstel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mijn geluidskaart werkt via Firewire, maar tegenwoordig zijn er ook goede USB geluidskaarten verkrijgbaar die ASIO ondersteunen en ook MIDI poort(en) hebben.
Zie hier bijvoorbeeld:
http://www.m-audio.com/pr(...)-and-midi-interfaces
En daar hebben ze ook geluidskaarten waar je bijvoorbeeld direct een microfoon en elektrische gitaar op aan kunt sluiten.
Op de middelbare school alvast vooruit bladeren om zo in de les niet bezig te hoeven zijn met de net behandelde stof..quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |