jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:15 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gus scene was zowiezo de bazigste.
Doe ik geen uitspraken over.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe handelt hij het psychologisch allemaal?
Wist niet dat jij 40+er bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
40+ / Hier telt Chai af naar de 100.000
Oh nee wat ik net zei heb ik echt meegemaakt in Servië, was geen filmpje op LLquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ohja, doet me denken aan een mislukte suicide met een shotgun, kerel had het overleefd. Wel met z'n gezicht helemaal open, en je hoorde 'm proberen te praten, maar dat was meer gorgelen en snuiven ofzo.
Half Man Half Predator: Failed Suicide Attempt op Liveleak, voor de geïnteresseerden.
Oké wtf.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh nee wat ik net zei heb ik echt meegemaakt in Servië, was geen filmpje op LL
A Serbian Movie al eens gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
haha wat waarom ging je niet filmen en 'WORLDSTAR!' schreeuwen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, kwartier hier vandaan lopen. Collega van me kende hem. Wel via nieuws vernomen, later op de dag was het wel onderwerp van de dag overalquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
maarre mmg. dat hoofd is toch vlak bij waar jij ergens woont gevonden of heb ik het mis? Nog wat van meegekregen dan?
Nope whyquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:21 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha wat waarom ging je niet filmen en 'WORLDSTAR!' schreeuwen?
dermann weet precies welke ik bedoel omdat ie daar wel eens een .gif van heeft gepost. op welke doel jij want er zijn zoveel toffe gus scenes.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jawij zaten hier echt "wow"
Wow, ziek hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, kwartier hier vandaan lopen. Collega van me kende hem.
Dat lichaam was verbrand in een auto geloof ik, hoofd op de stoep voor een sishaloungequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wow, ziek hoor.
Je zal het maar meemaken. Dat 1 van je vrienden zo vermoordt wordt en z'n hoofd bij je favo coffeeshop wordt gelegd ofzo
na de explosiequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:23 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
dermann weet precies welke ik bedoel omdat ie daar wel eens een .gif van heeft gepost. op welke doel jij want er zijn zoveel toffe gus scenes.
Ja, helemaal leip joh.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lichaam was verbrand in een auto geloof ik, hoofd op de stoep voor een sishalounge.
Zijn hoofd was met gezicht richting shishalounge, berucht dus ofniequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat lichaam was verbrand in een auto geloof ik, hoofd op de stoep voor een sishalounge.
het scheen dat de groep rondom gwenette m? daar regelmatig kwam ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn hoofd was met gezicht richting shishalounge, berucht dus ofnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |