ben geen braddiequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
geef even een trap tegen je kast he
Ik zie mogelijkheden voor een mooi topicquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
ging mn post aantal checken door julle ;o
49.947
bn luiquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor een mooi topic
Nee dit ongeluk. En er was al snel bekend dat de chauffeur clean was, maar dat het kwam door een domme actie van die kinderen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Drugsgebruik van z'n vrienden is niet recent wou je zeggen?
Wel zuur, alle obstakels hebben jij en je voorouders doorstaan in al die miljarden jaren, eindigt het zo lompquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt. Onderzoek is nog niet afgerond volgens mij.
Oh ja dat sowieso wel tuurlijk. Maar voorlopig zit je niet met een prettig gevoel achter het stuur.. Zou persoonlijk echt even een poos niet meer autorijden om het allemaal te laten bezinken.quote:
Oh, wist niet dat je die 2 dingen los van elkaar bedoelde.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dit ongeluk. En er was al snel bekend dat de chauffeur clean was, maar dat het kwam door een domme actie van die kinderen.
Ach, jij bent een Ford Ka gewend.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh ja dat sowieso wel tuurlijk. Maar voorlopig zit je niet met een prettig gevoel achter het stuur.. Zou persoonlijk echt even een poos niet meer autorijden om het allemaal te laten bezinken.
is een top ideequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit vind ik best een goed idee, ga ook zetten
Jup. Ook zonder om te kijken overgestoken. Zonde. Had niet hoeven gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dit ongeluk. En er was al snel bekend dat de chauffeur clean was, maar dat het kwam door een domme actie van die kinderen.
alsof je gaat kapenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef Chai het volgende:
Nu nog ff doorposten dan kan ik 2700 in de OP zetten.
gus scene was zowiezo de bazigste.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang gaat dit wedstrijdje ''wojo ik heb veel ziekere shit dan jou gezien hoor!'' nog door
Renault Twingo*quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, jij bent een Ford Ka gewend.
Hoe handelt hij het psychologisch allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup. Ook zonder om te kijken overgestoken. Zonde. Had niet hoeven gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |