medicinale wietquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je ozu een carrière in de medische wereld moeten overwegen, inzicht heb je
zo'n beeld blijf je voor altijd meedragen, ben ik bangquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je ozu een carrière in de medische wereld moeten overwegen, inzicht heb je
Lijkt me dat je daar toch wel lichtelijk door getraumatiseerd bentquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zo'n beeld blijf je voor altijd meedragen, ben ik bang
als mens/mens zijnde. Niet allebei.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:07 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is echt het meest verschrikkelijke wat je volgens mij kan zien als mens zijnde
ja.... maar ach... niet dat ik er dagelijks aan denk hoor , moest er aan denken door die discussiequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ohja, doet me denken aan een mislukte suicide met een shotgun, kerel had het overleefd. Wel met z'n gezicht helemaal open, en je hoorde 'm proberen te praten, maar dat was meer gorgelen en snuiven ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ergste wat ik heb gezien was dat ze in Servië met elkaar op de vuist gingen en iemand sloeg met een houten balk op de kop van een andere man en zijn bovenkant van zn hoofd was soort van in tweeën gesplits. Bloed everywhere maar meneertje bleef doorvechten en toen ze klaar waren gingen ze met elkaar om alsof er niks was gebeurd ?!?!!!
Denk het ook. Goede maat van me had paar weken terug 2 kinderen doodgereden. Buiten zijn schuld om dat wel. Maar toch. Gaat je niet in de kouwe kleren zittenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben gelukkig volkomen normaalquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lijkt me dat je daar toch wel lichtelijk door getraumatiseerd bent
Lijkt me dat je dan voorlopig niet meer in de auto stapt...quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk het ook. Goede maat van me had paar weken terug 2 kinderen doodgereden. Buiten zijn schuld om dat wel. Maar toch. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten
dat lijkt me veel en veel erger eigenlijk, omdat je zelf de veroorzaker bent... wij liepen met een hele klas naar de metro...quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk het ook. Goede maat van me had paar weken terug 2 kinderen doodgereden. Buiten zijn schuld om dat wel. Maar toch. Gaat je niet in de kouwe kleren zitten
Zeker onder invloed.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Tot jij een selfie post, dan hebben we het dieptepunt wel bereiktquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang gaat dit wedstrijdje ''wojo ik heb veel ziekere shit dan jou gezien hoor!'' nog door
Jawel hoor. Je moet tochquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Lijkt me dat je dan voorlopig niet meer in de auto stapt...
kwartiertjequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
hoe lang gaat dit wedstrijdje ''wojo ik heb veel ziekere shit dan jou gezien hoor!'' nog door
quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tot jij een selfie post, dan hebben we het dieptepunt wel bereikt
even een mooie sjaal uitzoekenquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tot jij een selfie post, dan hebben we het dieptepunt wel bereikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |