Van de week had hij ook weer zo'n 'Engelse uitspraak', het was dermate traumatiserend dat ik het onbewust ergens heel ver weg heb gestopt .. ik weet dus niet eens meer wat hij precies zei.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit naar een herhaling van RTL Late Night te kijken waar Peter R. het heeft over de film 'de peetvader'.
Van binnen huilde ik een beetje
Landrover = lendroever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van de week had hij ook weer zo'n 'Engelse uitspraak', het was dermate traumatiserend dat ik het onbewust ergens heel ver weg heb gestopt .. ik weet dus niet eens meer wat hij precies zei.
twitter:FransMaassen twitterde op woensdag 09-03-2016 om 16:03:46Race in P Nice annulated! Good decision! https://t.co/KyY0TYuFV6 reageer retweet
In ieder geval grappiger dan zijn broerquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik las deze tweet gister, die vond ik ook wel lachen jongens.twitter:FransMaassen twitterde op woensdag 09-03-2016 om 16:03:46Race in P Nice annulated! Good decision! https://t.co/KyY0TYuFV6 reageer retweet
En dan nog vind je het raar dat ik post dat ze misschien wel dood is #durftedromenquote:
Slaan we er wel uitquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mijn zelfbeheersing.
Shit, moet ik dan van huis komen? Laat maar dan, ik blijf lekker in bed vandaagquote:
Dat was ook mijn plan maar ik had de dag ervoor met mijn stomme kop al een wekker gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan van huis komen? Laat maar dan, ik blijf lekker in bed vandaag
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete emoji > [ afbeelding ].
Maakt toch niet uit, goedkope auto's kunnen ook heel leuk zijn. Ik heb aardig wat lol gehad met een Citroën ZX voor 500 euro. Die had ik helemaal leeg getrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niet, maar het gaat toch een goedkoop ding worden.
Zoiets wil ik dus ook, iets wat ik kan afrijden tot die dood is. Meer zit er momenteel toch niet in, en kan kleine reparaties makkelijk uitvoeren met onderdelen van de sloop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, goedkope auto's kunnen ook heel leuk zijn. Ik heb aardig wat lol gehad met een Citroën ZX voor 500 euro. Die had ik helemaal leeg getrokken.
Je kunt ook een breinaald in je oog steken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Breiclubje? Is dat eej initiatief om het hier gezellig te maken?
Of in je urinebuis.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook een breinaald in je oog steken.
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheidquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Breiclubje? Is dat eej initiatief om het hier gezellig te maken?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheid
Daarom gaan we ook met zijn allen meeten in de zomer, lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheid
Misschien wil Johannes wat organiseren?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook met zijn allen meeten in de zomer, lekker in het zonnetje.
Grapjas.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan hoef je ook geen broek aan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Specularium moet er ook bij voor de oneliners. Waar niemand om lacht natuurlijk.quote:
Oké, maar dan ook Uccie, gewoon voor de mooi.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium moet er ook bij voor de oneliners. Waar niemand om lacht natuurlijk.
Double datequote:Op donderdag 10 maart 2016 18:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oké, maar dan ook Uccie, gewoon voor de mooi.
Tijdens het eten liever wel, verder moet je het gewoon zelf weten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef timmmmm het volgende:
Als we gaan meeten, moet ik dan mijn piemel in mijn broek houden? Want dat trekt me niet
Als je er een eng horrorverhaal bij doet, mag dat wel. Maar dan moet Felix thuisblijven.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:23 schreef timmmmm het volgende:
Als we gaan meeten, moet ik dan mijn piemel in mijn broek houden? Want dat trekt me niet
Nunununununu STAYING ALIVE STAYING ALIVEquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had vandaag opfriscursus reanimatie. Moest de hele tijd hieraan denken
Fire drill? Linkjequote:Op donderdag 10 maart 2016 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nunununununu STAYING ALIVE STAYING ALIVE
Dat doe ik ook altijd. En ook mijn favoriete Office filmpje, nou ja samen met de Fire Drill dan.
Je mag het wel lenen maar dan wil ik 10% rente.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand toevallig 500 euro in zijn sokkenla liggen voor me?
Ik heb geen levensverzekering, dus de kans dat je dat terugkrijgt is geringquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je mag het wel lenen maar dan wil ik 10% rente.
Dat is dan natuurlijk niet meer jouw probleem.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen levensverzekering, dus de kans dat je dat terugkrijgt is gering
Goed punt. Snavelaar, ik doe het!quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk niet meer jouw probleem.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik had vandaag opfriscursus reanimatie. Moest de hele tijd hieraan denken
Ik laat mijn notaris wel contact met je opnemen.quote:
Nee maar ik zat er wel over te denken. Jij?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ben je ook ingeschreven op die hartveilig app?
Nope, dan moet ik ook een opfriscursus. Maar ik overweeg dat wel allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee maar ik zat er wel over te denken. Jij?
Ik moet dat ook, zullen we samen?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, dan moet ik ook een opfriscursus. Maar ik overweeg dat wel allemaal.
Dit gaat dus niet gebeuren. Wat verdrietigquote:Op donderdag 10 maart 2016 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik laat mijn notaris wel contact met je opnemen.
Klinkt wel spannend.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet dat ook, zullen we samen?
Fokker89'sreetafveegservicequote:Op donderdag 10 maart 2016 21:12 schreef Specularium het volgende:
Is er ook een app voor als je geen zin hebt om je reet af te vegen?
Wel een waarin je dat kan mededelen aan andere personen die op dat moment zitten te schijten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:12 schreef Specularium het volgende:
Is er ook een app voor als je geen zin hebt om je reet af te vegen?
Pleestore .. hahahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fokker89'sreetafveegservice
Zoek maar op op de playstore
dat doe ik altijd gewoon via snapchatquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel een waarin je dat kan mededelen aan andere personen die op dat moment zitten te schijten.
Ik denk dat ik dat voortaan hier ga doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat doe ik altijd gewoon via snapchat
met foto;s hoop ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat voortaan hier ga doen.
💶quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand toevallig 500 euro in zijn sokkenla liggen voor me?
Links en rechts kunnen makkelijk hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lijkt me wel eens een bijzondere ervaring, met een dwerg
Links heeft een rare buik maar wel goeie tettenquote:Op donderdag 10 maart 2016 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Links en rechts kunnen makkelijk hoor.
Zij ook denk ik. Doe je je broek uit. 'Ha ha ha ha ha, en dan dacht ik dat ik dwerggroei had''quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik denk dat ik de slappe lach zou krijgen.
Die lijkt wel zwanger.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Links heeft een rare buik maar wel goeie tetten
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zij ook denk ik. Doe je je broek uit. 'Ha ha ha ha ha, en dan dacht ik dat ik dwerggroei had''
quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem is jouw vriendin ook een midget.
Ja natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zat je ook te googlen op 'hot midget'?
Dat is pas volgende week.quote:Op donderdag 10 maart 2016 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij je broekje al uit voor de Militaire Willems-Orde?
Ja ze hangen ook gigantisch. Als ik zit en heb geen bh aan rusten ze op mijn knieën.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden het van die enorme kwarktassen zijn?
Mooie pronte appeltjes natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zouden het van die enorme kwarktassen zijn?
klinkt wel soannendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze hangen ook gigantisch. Als ik zit en heb geen bh aan rusten ze op mijn knieën.
Ik hou meer van watermeloenenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben niet zo van de appels. Peren vind ik veel lekkerder.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sabbelt LTVDK er niet genoeg aan? LTVDK
Het is vrij relevant voor je acceptatie in deze SC.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit gaat jullie eigenlijk allemaal niks aan.
Dacht dat ik inmiddels wel geaccepteerd was.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is vrij relevant voor je acceptatie in deze SC.
Waarom denk je dat Corrie hier zelden meer komt? Afgekeurde tetters
Die zal wel aan haar rug zitten te sabbelen en dan denken dat hij goed zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sabbelt LTVDK er niet genoeg aan? LTVDK
Aan die rare veranderende moedervlek?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zal wel aan haar rug zitten te sabbelen en dan denken dat hij goed zit.
Die met die lange zwarte haren bedoel je? Hoe weet jij daarvan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan die rare veranderende moedervlek?
Dat is een voortdurend proces. Zo randdebielen als Fokker elke dag weer afgekeurd worden, mort de rest elke dag weer goedgekeurd worden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat ik inmiddels wel geaccepteerd was.
Zie je die bosjes links voor je huis? Daar lig ik meestal met de verrekijkerquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die met die lange zwarte haren bedoel je? Hoe weet jij daarvan?
YASMINquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een voortdurend proces. Zo randdebielen als Fokker elke dag weer afgekeurd worden, mort de rest elke dag weer goedgekeurd worden.
Dus yasmien laat je tieten zien
Dan is ze trouwens of héél dik of heeft ze erg matige erwtenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga daar es weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je die bosjes links voor je huis? Daar lig ik meestal met de verrekijker
dat rijmt tocj niet johquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
YASMIN
Jezus hoe moeilijk kan het zijn.
Op het moment lig ik in bad, niet in de bosjes. i moet zo nog naar de kapper ookquote:
O, in mn hoofd spreel je het altijd uit als DJ DJAZZZquote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar je spreekt het wel uit als Yasmien.
Godverdommequote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:42 schreef timmmmm het volgende:
Nou, als yasmin me een sukkel vindt ga ik maar
quote:
Nee, opbokken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:30 schreef timmmmm het volgende:
ik beninmiddels naaŕ de kapper geweest. mag ik nu weer terug komen?
Van mij hoef je je tieten niet te laten zien hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eindelijk een normaal iemand![]()
Hoooooooi
Das aardig van jequote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij hoef je je tieten niet te laten zien hoor.
Mani houdt niet zo van vet, zelfs in bulten #anorexistrugglesquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Van mij hoef je je tieten niet te laten zien hoor.
Zo is Mani, een aardige jongen.quote:
Oh...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mani houdt niet zo van vet, zelfs in bulten #anorexistruggles
Het gaat om het innerlijk Yasmin. Om de inhoud.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mensen altijd tegen lelijke mensen.
Dit bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk Yasmin. Om de inhoud.
verlaat ons nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zoek wel gewoon een andere slowchat.
Okequote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
verlaat ons nietWe zullen niet meer over jf al dan niet teleurstellende pretprammen pratem
Zitten die foto's niet gewoon in je dossier? Die sturen ze gewoon door naar de nieuwe tandarts.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was vandaag voor het eerst bij een nieuwe tandarts. Eerste wat me gezegd wordt is dat ze een rontgenfoto moeten maken, want de laatste foto was meer dan 2 jaar geleden en normaal doen ze het elke 2 jaar. Dit was dus voordat ze uberhaupt in mijn bek hadden gekeken.
Foto wilde ik niet maar zo drongen zo aan dat ik toch maar akkoord ging. In mijn mond was alles goed maar op de foto zagen ze een beginnend gaatje. Moet ik een nieuwe afspraak maken om gaatje te vullen en om tandsteen te verwijderen.. Zelfs tandsteen verwijderen kon niet gewoon nu tijdens de afspraakEerstvolgende afspraak voor deze 'gecombineerde behandeling' was pas eind april, op een dag dat ik gewoon werk. De tandarts was ook met meerdere patienten tegelijkertijd bezig en liep dus de hele tijd in en uit.
Nu wil ik dus naar een andere praktijk want dit was ronduit kut. Kan ik dan gewoon die foto's laten doorsturen?
Ja dat was ook mijn indruk. Elke 2 jaar, vraag me af of dat in de richtlijnen staat.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Die foto's doen ze volgens mij alleen voor het geld
Ja dat weet ik dus niet.. Lijkt me wel logisch maar misschien doen ze toch moeilijk omdat ik pas 1x ben geweest?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zitten die foto's niet gewoon in je dossier? Die sturen ze gewoon door naar de nieuwe tandarts.
Zo ging het de afgelopen 8 jaar ook bij mijn vorige tandarts. Dus pas maar op.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet volgende week weer voor controle. Vorige keer stond ik na 5 minuten alweer buiten #trots
Ik heb geen idee hoe dat werkt, zou jij toch ook wel een beetje moeten wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet.. Lijkt me wel logisch maar misschien doen ze toch moeilijk omdat ik pas 1x ben geweest?
Ik was vorige keer bij een andere tandarts die wel in dezelfde praktijk werkt. Dus die zag ook een beginnend gaatje en een gaatje, moest ik dus voor terug komen. Dus kom terug bij mijn eigen tandarts en die zei dat hij het niet met haar eens was :pquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo ging het de afgelopen 8 jaar ook bij mijn vorige tandarts. Dus pas maar op.
Nou ik de 'gewone' medische wereld worden de belangrijkste onderdelen wel doorgestuurd naar nieuwe behandelaar, met toestemming van patient natuurlijk. Maar ik ben nu erg wantrouwend omdat deze mensen zo'n commerciele indruk maakten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt, zou jij toch ook wel een beetje moeten weten.
Ah okee, goed om te weten dat niet alle tandartsen in Nederland zo werken dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik was vorige keer bij een andere tandarts die wel in dezelfde praktijk werkt. Dus die zag ook een beginnend gaatje en een gaatje, moest ik dus voor terug komen. Dus kom terug bij mijn eigen tandarts en die zei dat hij het niet met haar eens was :p
Maar ik ben idd ook gewend dat tandsteen direct wordt gedaan en als het geen ingewikkeld gaatje is ook gelijk..
Maar met die foto's heb ik wel het idee dat ze het doen om wat extra te verdienen :pquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah okee, goed om te weten dat niet alle tandartsen in Nederland zo werken dan.
Doen ze dat dan inderdaad elke 2 jaar?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar met die foto's heb ik wel het idee dat ze het doen om wat extra te verdienen :p
Ja geloof het wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doen ze dat dan inderdaad elke 2 jaar?
Hm oke, dat is wel vaak.quote:
Ik sneed mijn polsen door.quote:
En dan moet ik weten wat dungeon clearen is?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:30 schreef Viro het volgende:
[..]
dungeon clearen in wow bv, in mijn geval destiny.
Alles en iedereen kapotschieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan moet ik weten wat dungeon clearen is?
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:30 schreef Viro het volgende:
[..]
dungeon clearen in wow bv, in mijn geval destiny.
Nee Destiny is gewoon met geweren en kogels.quote:
En in een raid gaan een paar nerdjes met elkaar alles en iedereen kapotschieten, want daarom ...quote:
Nou .. gewoon .. ik heb even gekeken en het is van dat toekomstshit. Beetje meh.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Destiny is gewoon met geweren en kogels.
Is best een vermakelijk spel hoor, alleen schrijtirritant dat je altijd online moet zijn, ook voor de singleplayer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou .. gewoon .. ik heb even gekeken en het is van dat toekomstshit. Beetje meh.
Een soort Domo-Tours in the choppa, daar hou ik dan wel weer van.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En in een raid gaan een paar nerdjes met elkaar alles en iedereen kapotschieten, want daarom ...
Halo fan hier, vond bf2142 ook tofquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou .. gewoon .. ik heb even gekeken en het is van dat toekomstshit. Beetje meh.
Ga ff lekker stoer doen in GYM ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja we weten al dat je homo bent, je hoeft het niet te herhalen
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga ff lekker stoer doen in GYM ofzoknuppel.
Ga jij ff snel frikandellen vretenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga ff lekker stoer doen in GYM ofzoknuppel.
Wat is de status van ''jouw'' radiozendertje? Je laten wegjagen door een alcoholist en een bejaarde stinkende vrouw had ik begrepen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:47 schreef Viro het volgende:
Wat is status van jouw radiozendertje? Zie topic niet staan in myat.
Nouja, wat een rare codetaal zeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is de status van ''jouw'' radiozendertje? Je laten wegjagen door een alcoholist en een bejaarde stinkende vrouw had ik begrepen?
What happened? Heb het niet over radio49 maar de ander. Ben naam kwijt..quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat is de status van ''jouw'' radiozendertje? Je laten wegjagen door een alcoholist en een bejaarde stinkende vrouw had ik begrepen?
Oh. Neequote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil jij mij graag frikandellen zien eten?
Ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:55 schreef YokiKater het volgende:
jdhguao sleidhsnew ;.skwwpwdk hamburger aldisklks oijuwpdmce iod.
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh maak je niet druk, zal je nooit verlaten yokipoki
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Geen idee.Ken dr nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus jij vind de moeder van Specularium een stinkende bejaarde?
Wat ben jij nou opeens de pussy aan het uithangen zegquote:
Ja het is wel de moeder van Specu en hij is de grote baas en zoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij nou opeens de pussy aan het uithangen zeg
Nou en, jij bent toch zo ruigquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is wel de moeder van Specu en hij is de grote baas en zo
Die kijk ik meestal in de zomer, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:15 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig komt Band of Brothers weer.
Niet dat ik ga kijken want ik had het al gekocht.
Hebben ze ook sirenes?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
Komen hier opeens 10 hulpdiensten aan met de veerpont
Ik dacht altijd dat veerponten gewoon niet harder konden, maar die kunnen dus best wel snel. Waarom gaan ze normaal zo traag?
Het leven in de achterwijken van Utrecht.....quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:18 schreef d4v1d het volgende:
Komen hier opeens 10 hulpdiensten aan met de veerpont
Ik dacht altijd dat veerponten gewoon niet harder konden, maar die kunnen dus best wel snel. Waarom gaan ze normaal zo traag?
Ik zit ergens in fucking gelderland.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het leven in de achterwijken van Utrecht.....
Nouja, die lul is niet komen opdagenquote:
Wil niet stoken hoor, maar misschien moet je jezelf maar verzuipen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nouja, die lul is niet komen opdagenzit nu met liefdesverdriet aan het water met een traytje bier.
Echt wat voor moeders met een pittig kort kapsel.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:26 schreef anonymoussie het volgende:
http://origineelovernacht(...)in-een-hobbitwoning/
Yep.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beusichum ofzo, staat een lekker rietendak in de fik.
Kom jij me dan redden?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar misschien moet je jezelf maar verzuipen.
Cry me a riverquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
Viro is echt de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Je moeder?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Echt wat voor moeders met een pittig kort kapsel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:47 schreef Specularium het volgende:
David lijkt me wel zo'n ventje die zelf de zooi in de fik steekt en dan de brandweer gaat bellen.
Je weet toch wel dat mijn hele preek een bekende FOK! quote is héquote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Fokker is weer lekker op dreef vanavond.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]Wat ziet hij eruit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ben geen wees!quote:
Laatste keer dat ik een filmpje van hem heb gezien is 10 jaar geleden ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel even normaal doen tegen Wibi hé.
Dat moet ik ook wat regelmatiger doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst weer op de racefiets. Ik voel mij net een koe die weer uit de stal mag.
Ik ga morgen op de MTB.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst weer op de racefiets. Ik voel mij net een koe die weer uit de stal mag.
Maserati?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |