Van de week had hij ook weer zo'n 'Engelse uitspraak', het was dermate traumatiserend dat ik het onbewust ergens heel ver weg heb gestopt .. ik weet dus niet eens meer wat hij precies zei.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit naar een herhaling van RTL Late Night te kijken waar Peter R. het heeft over de film 'de peetvader'.
Van binnen huilde ik een beetje
Landrover = lendroever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Van de week had hij ook weer zo'n 'Engelse uitspraak', het was dermate traumatiserend dat ik het onbewust ergens heel ver weg heb gestopt .. ik weet dus niet eens meer wat hij precies zei.
twitter:FransMaassen twitterde op woensdag 09-03-2016 om 16:03:46Race in P Nice annulated! Good decision! https://t.co/KyY0TYuFV6 reageer retweet
In ieder geval grappiger dan zijn broerquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik las deze tweet gister, die vond ik ook wel lachen jongens.twitter:FransMaassen twitterde op woensdag 09-03-2016 om 16:03:46Race in P Nice annulated! Good decision! https://t.co/KyY0TYuFV6 reageer retweet
En dan nog vind je het raar dat ik post dat ze misschien wel dood is #durftedromenquote:
Slaan we er wel uitquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb moeite met mijn zelfbeheersing.
Shit, moet ik dan van huis komen? Laat maar dan, ik blijf lekker in bed vandaagquote:
Dat was ook mijn plan maar ik had de dag ervoor met mijn stomme kop al een wekker gezet.quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan van huis komen? Laat maar dan, ik blijf lekker in bed vandaag
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete emoji > [ afbeelding ].
Maakt toch niet uit, goedkope auto's kunnen ook heel leuk zijn. Ik heb aardig wat lol gehad met een Citroën ZX voor 500 euro. Die had ik helemaal leeg getrokken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niet, maar het gaat toch een goedkoop ding worden.
Zoiets wil ik dus ook, iets wat ik kan afrijden tot die dood is. Meer zit er momenteel toch niet in, en kan kleine reparaties makkelijk uitvoeren met onderdelen van de sloop.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, goedkope auto's kunnen ook heel leuk zijn. Ik heb aardig wat lol gehad met een Citroën ZX voor 500 euro. Die had ik helemaal leeg getrokken.
Je kunt ook een breinaald in je oog steken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Breiclubje? Is dat eej initiatief om het hier gezellig te maken?
Of in je urinebuis.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kunt ook een breinaald in je oog steken.
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheidquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef d4v1d het volgende:
Breiclubje? Is dat eej initiatief om het hier gezellig te maken?
quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheid
Daarom gaan we ook met zijn allen meeten in de zomer, lekker in het zonnetje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar sta ik wel om bekend, mijn gezelligheid
Misschien wil Johannes wat organiseren?quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom gaan we ook met zijn allen meeten in de zomer, lekker in het zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |