Of een Scjvb-topic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
Toch nog altijd leuker dan een tong80 topic.
Mag niet van Brussel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Klinkt niet onlogisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
Reya zal trouwens heus wel een mening over politiek hebben, die heeft 'ie toevallig alleen nog nooit gedeeld in POL.
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:49 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Whehe.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Beetje corpulent, brilletje en slecht ter been. Oftewel een VVD'er in hart en nieren.
Erik, Ryon en GS.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
Bij VVD'ers moet ik altijd denk aan zulk volk:
De actrice wier naam.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Carice?quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
Schattige hertje die actrice wiens naam ik ben vergeten.
Wiers naam ik ben vergeten.quote:
Carice.quote:
Volgens mij zeggen die het hertje.quote:
11/10.quote:Op donderdag 10 maart 2016 09:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |