SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval staan de neuzen de goede kant op, ik verwacht nu meer van Ajax de 20e dan dat ik 3 weken verwachtte.
Met beidde teams in vorm zou het zowaar een leuke wedstrijd kunnen worden.
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.
[ Bericht 16% gewijzigd door mokkiemok op 10-03-2016 11:12:38 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ga je mond spoelen winst voor Ajax natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
In ieder geval staan de neuzen de goede kant op, ik verwacht nu meer van Ajax de 20e dan dat ik 3 weken verwachtte.
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.![]()
![]()
gast...quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nix whatever! Lampies crushen jonguh!![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is een fanforum/clubforum, geen adoratietopic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen winst voor Ajax natuurlijk!
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
Het is weer die tijd van het seizoen dat je de clubtopics beter kunt mijdenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.quote:![]()
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:20 schreef Tagliano het volgende:
Het is weer die tijd van het seizoen dat je de clubtopics beter kunt mijden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Überhaupt een forum serieus nemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:55 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemen![]()
Dan heb je niet veel in je leven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor mensen zoals ik moet er ook een plek zijn waar er serieus over voetbal gepraat kan worden. Ik zou het op prijs stellen als je dat respecteert. Ok dat was het dankjewel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Überhaupt een forum serieus nemen![]()
Dan heb je niet veel in je leven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor mensen zoals ik moet er ook een plek zijn waar er serieus over voetbal gepraat kan worden. Ik zou het op prijs stellen als je dat respecteert. Ok dat was het dankjewel.
Vind het jammer dat ik vergeleken word met whatever, terwijl de vergelijking in mijn ogen niet aanwezig is.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die whateverquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:55 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemen![]()
![]()
Dat willen we niet hoor, we willen ons Ajax kneusje niet delenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.
Vind het jammer dat ik vergeleken word met whatever, terwijl de vergelijking in mijn ogen niet aanwezig is.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.![]()
![]()
aangepastquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat willen we niet hoor, we willen ons Ajax kneusje niet delen
Mani was je (succesvol) aan het trollenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.![]()
okquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mani was je (succesvol) aan het trollenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.![]()
lekker iedereen laten zeggen wat hij wil, en wil je daarop inspringen doe je dat en anders lekker negeren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.
Jordiiii is inderdaad een erg goede userFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Boerrigterquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:47 schreef FritzWepper het volgende:
Doe deze maar dunnetjes over aub....
![]()
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gemiddeld over de drie jaar 333k per jaar. En dan tot 150k per jaar bonus als hij daadwerkelijk wedstrijden speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef gniffie het volgende:
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax
Is de salary cap bij Ajax nog steeds een miljoen? Dat is dan wel relatief weinig![]()
Voor een jeugdspeler is dat niet weinig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gemiddeld over de drie jaar 333k per jaar. En dan tot 150k per jaar bonus als hij daadwerkelijk wedstrijden speelt.
Is de salary cap bij Ajax nog steeds een miljoen? Dat is dan wel relatief weinigAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Knap geld voor een 19 jarige speler die nog niet eens is doorgebroken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef gniffie het volgende:
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax![]()
PL en ik zijn vaak gewoon realistisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.Oh.![]()
Laat hem maar want de term 'topsport' komt niet in zijn woordenboek voorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PL en ik zijn vaak gewoon realistisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie is PL?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.
Supporters van een topclub als Ajax hebben nu eenmaal hogere verwachtingen van hun club. Wij doen niet alsof we de CL hebben gewonnen bij het bereiken van de finale van de KNVB beker (). Ajax supporters willen succes zien in Europees verband, als dat niet aan de orde is dan minimaal een kampioenschap anders is het een slecht seizoen. En daarmee zeg ik niet dat we de CL moeten winnen maar minimaal moeten overwinteren of ver komen in de EL.
Wellicht dat daarom iedereen loopt te zeiken hier, de verwachtingen liggen nu eenmaal hoger.
Of dat allemaal realistisch is, is een tweede maar ik vind de meeste kritiek die men hier geeft op Ajax of op de leiding veelal terecht.![]()
We moeten blij zijn dat het centrum bij Ajax nu bestaat uit Mike van der Hoorn en Nick Viergever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem maar want de term 'topsport' komt niet in zijn woordenboek voorOh.![]()
Riedewald en Veltman moeten vooral geen concurrentie hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten blij zijn dat het centrum bij Ajax nu bestaat uit Mike van der Hoorn en Nick Viergever.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker spelers kopen waarvan je bij voorbaat weet dat die de eigen jeugd niet uit de basis zullen spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riedewald en Veltman moeten vooral geen concurrentie hebben
Want eigen jeugd eerst, ook als je betere spelers kan kopen.Oh.![]()
Zijn geen Bilbao . Of wel ?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker spelers kopen waarvan je bij voorbaat weet dat die de eigen jeugd niet uit de basis zullen spelen.
Want eigen jeugd eerst, ook als je betere spelers kan kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dankje nu beginnen ze weerquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.![]()
![]()
Zit veel vooruitgang in de laatste wedstrijden als het dit door trekt heeft hij een redelijk seizoen maar het moet veel beter. Hij is veel te vaak niet aanwezig tijdens een wedstrijd. Vond het niet raar dat andere een kans kregen en er gezocht werd naar een andere spits. Trekt hij dit door dan is het niet nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind je van de recente prestaties van Milik?![]()
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit veel vooruitgang in de laatste wedstrijden als het dit door trekt heeft hij een redelijk seizoen maar het moet veel beter. Hij is veel te vaak niet aanwezig tijdens een wedstrijd. Vond het niet raar dat andere een kans kregen en er gezocht werd naar een andere spits. Trekt hij dit door dan is het niet nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De eisen voor een spits bij Ajax zijn gewoon te idioot voor woorden. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.![]()
Als je klasse hebt dwing je dat ook af. We zien allemaal wel dat Milik geen beest is zoals een Handelaar of Suarez.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.
Een De Jong bij PSV dwingt door zijn goals ook af dat hij 5 voorzetten krijgt per wedstrijd. Milik is gewoon minder goed.![]()
Nee van het niveau Suarez is hij sowieso niet en ook Huntelaar, die je neem ik aan bedoelt, is nog wel beter als was die volgens mij al ouder bij Ajax.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je klasse hebt dwing je dat ook af. We zien allemaal wel dat Milik geen beest is zoals een Handelaar of Suarez.
Een De Jong bij PSV dwingt door zijn goals ook af dat hij 5 voorzetten krijgt per wedstrijd. Milik is gewoon minder goed.
En PSV voetbalt gewoon doorgaans stukken beter, al zit er bij Ajax ook weer een stijgende lijn in het spel. In mijn ogen keer je daar de causaliteit om.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Huntelaar inderdaad. Ik vind PSV helemaal niet veel beter voetballen dan Ajax dit seizoen. Die spelen net zo vaak bagger wedstrijden als Ajax.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee van het niveau Suarez is hij sowieso niet en ook Huntelaar, die je neem ik aan bedoelt, is nog wel beter als was die volgens mij al ouder bij Ajax.
En PSV voetbalt gewoon doorgaans stukken beter, al zit er bij Ajax ook weer een stijgende lijn in het spel. In mijn ogen keer je daar de causaliteit om.
Milik moet het gewoon blijven laten zien dan laat De Boer hem gewoon staan. Dat gejank van hem is dan ook nergens voor nodig![]()
Nee, ik bedoelde dat een miljoen weinig is als een jeugdspeler die nog niets heeft bewezen op het hoogste niveau al een derde daarvan verdientquote:Op donderdag 10 maart 2016 17:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor een jeugdspeler is dat niet weinig.![]()
Tijd voor Gudelj
In de aanloop naar Ajax - NEC van komende zondag was er vandaag een intensieve training met een hoofdrol voor Nemanja Gudelj.
Hij komt eraan jongons.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja op tijd om geel te pakken dit weekendquote:Op vrijdag 11 maart 2016 08:23 schreef mokkiemok het volgende:
Tijd voor Gudelj
In de aanloop naar Ajax - NEC van komende zondag was er vandaag een intensieve training met een hoofdrol voor Nemanja Gudelj.
Hij komt eraan jongons.![]()
De Boer: 'De opstelling is nog niet bekend, maar ik ga geen spelers sparen zondag.'
De Boer: 'Hertsel Kenny Tete gaat boven verwachting, maar we hebben geen haast. Ben blij dat hij weer op het veld staat.'
[ Bericht 44% gewijzigd door Ajacied422 op 11-03-2016 13:26:57 ]![]()
quote:De Boer droogjes: 'Als ik dus niks zeg, blijf ik'
Ajax-trainer Frank de Boer heeft zijn beslissing over een mogelijke contractverlenging over de titelstrijd heengetild en predikt daarmee rust rondom de Amsterdamse club. 'We kunnen er geen randzaken bij hebben', verklaarde hij vrijdag.
Met de hoofdstedelingen bezet hij momenteel de tweede plaats in de Eredivisie, met een punt achterstand op PSV. 'Ik wacht op het juiste moment', stelde hij tijdens zijn perspraatje in aanloop naar het competitieduel met NEC van zondagmiddag.
'Ik moet mijn keuze nog maken. Die keuze hangt niet van de titel af, want ik wil ieder jaar kampioen worden. Maar in principe is het zo: als ik niks zeg, blijf ik en ben ik er dus volgend seizoen nog.'
De Boer is namelijk nog in het bezit van een doorlopend contract tot medio 2017. Dat was Ernest Faber, huidige hoofdcoach van de Nijmegenaren, echter ook. De ex-assistent van PSV-trainer Phillip Cocu zette deze week zijn krabbel onder een tweejarig contract bij FC Groningen, waar hij hoofdcoach Erwin van de Looi opvolgt.
'Maar je ziet wat voor nadelige effecten dat met zich meeneemt als dat bekend wordt gemaakt', zei De Boer, doelend op de protesten van NEC-aanhang die het onmiddelijke vertrek van Faber eisten. 'Dat wil je niet.'![]()
Fijn dat het goed lijkt te gaan voor Tete, al komt PSV vooralsnog te vroegquote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: 'De opstelling is nog niet bekend, maar ik ga geen spelers sparen zondag.'
De Boer: 'Hertsel Kenny Tete gaat boven verwachting, maar we hebben geen haast. Ben blij dat hij weer op het veld staat.'quote:De Boer: 'gaat beter dan verwacht met Tete'
11 maart 2016 -
Kenny Tete keerde deze week terug op het trainingsveld. Hij werkt nu een individueel programma af voor de revalidatie van zijn enkelblessure. 'Met Kenny gaat het beter dan verwacht,'zo liet Frank de Boer vrijdagmiddag tijdens zijn persconferentie weten. Ajax zal zijn revalidatie echter niet overhaasten en de back rustig terugbrengen. 'We zijn blij dat hij weer op het veld staat.' Het duel tegen PSV lijkt nog te vroeg te komen voor de back.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vond het toch mooi om te zien dat Ziyech Ajax niet eens direct uitsluit tijdens het interview met Andy. Volgens mij is het best mogelijk, als je hem maar op de juiste manier raakt. Maar dat laatste is totaal onmogelijk mij Netto.![]()
Ziyech niet halenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vond het toch mooi om te zien dat Ziyech Ajax niet eens direct uitsluit tijdens het interview met Andy. Volgens mij is het best mogelijk, als je hem maar op de juiste manier raakt. Maar dat laatste is totaal onmogelijk mij Netto.. Dat geld zit te rotten gewoon, boven een paar 100k is de rente ook negatief
AFCA
Er zijn wel iets meer manieren om je geld weg te zetten dan op een spaarrekening natuurlijk. Neemt niet weg dat je Ziyech gewoon moet halen als het kan.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziyech niet halen. Dat geld zit te rotten gewoon, boven een paar 100k is de rente ook negatief
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ook op saldo rekeningen enz is het negatiefquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn wel iets meer manieren om je geld weg te zetten dan op een spaarrekening natuurlijk. Neemt niet weg dat je Ziyech gewoon moet halen als het kan.AFCA
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook op saldo rekeningen enz is het negatief
Vinden jullie echt dat je Ziyech moet halen? Zou de ontwikkeling van Beek, Nouri en/of de Jong hoe dan ook in de weg zitten.
Dat ze hem niet gehaald hebben, en de Sink wel, mogen we wel een inschattingsfout noemen. Al weet je alsnog nooit hoe hij het bij Ajax / onder Frank gedaan zou hebben![]()
Ja wel leuk al die ontwikkelingen, maar zo blijf je bezig. Je moet ook nu mensen hebben die et staanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie echt dat je Ziyech moet halen? Zou de ontwikkeling van Beek, Nouri en/of de Jong hoe dan ook in de weg zitten.
Dat ze hem niet gehaald hebben, en de Sink wel, mogen we wel een inschattingsfout noemen. Al weet je alsnog nooit hoe hij het bij Ajax / onder Frank gedaan zou hebbenAFCA
Ja altijd, beste speler van de Eredivisie. Als het mogelijk is moet je dat altijd doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat ze hem niet gehaald hebben, en de Sink wel, mogen we wel een inschattingsfout noemen. Al weet je alsnog nooit hoe hij het bij Ajax / onder Frank gedaan zou hebben
EDIT: Wat Smoofie zegt![]()
Godverdomme wat heb jij geen verstand van geldzaken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook op saldo rekeningen enz is het negatief![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja altijd, beste speler van de Eredivisie. Als het mogelijk is moet je dat altijd doen.
EDIT: Wat Smoofie zegtJullie zijn meer voorstander van het PSV-beleid dus. Ik sta daar wat anders in, meer de lijn Jonk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wel leuk al die ontwikkelingen, maar zo blijf je bezig. Je moet ook nu mensen hebben die et staan![]()
Ik geloof niet dat de lijn Jonk bezwaar maakte tegen een overduidelijk directe versterking als Ziyech. Eerder tegen de breedte-aankopen die niet heel veel toevoegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn meer voorstander van het PSV-beleid dus. Ik sta daar wat anders in, meer de lijn Jonk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat klopt wel, maar die lijn hield wel rekening met wat er in de jeugd rondloopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de lijn Jonk bezwaar maakte tegen een overduidelijk directe versterking als Ziyech. Eerder tegen de breedte-aankopen die niet heel veel toevoegen.
De aankoop van ziyech zou natuurlijk een brevet van onvermogen zijn en puur wanbeleid. Dan zet je je twee grootste aankopen plus de grootste talenten uit je jeugdopleiding, behorend tot de Europese top, flink buitenspel. Niet bepaald goed voor je nu nog uitstekende imago op het gebied van jeugdspelers. Types als Frenkie de Jong en Bazoer hebben dan weinig reden meer om voor Ajax te kiezen ipv PSV.![]()
Het is weer een mooie dag want we zijn het eens met elkaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar die lijn hield wel rekening met wat er in de jeugd rondloopt.
De aankoop van ziyech zou natuurlijk een brevet van onvermogen zijn en puur wanbeleid. Dan zet je je twee grootste aankopen plus de grootste talenten uit je jeugdopleiding, behorend tot de Europese top, flink buitenspel. Niet bepaald goed voor je nu nog uitstekende imago op het gebied van jeugdspelers. Types als Frenkie de Jong en Bazoer hebben dan weinig reden meer om voor Ajax te kiezen ipv PSV.![]()
Sink is ook een dramatische aankoop, verlies pakken en weg ermee. Sowieso zijn de aankopen bij Ajax al jaren en brevet van onvermogen over het algemeen. Daarbij gaan die jochies over het algemeen het verschil nog niet maken. Nogmaals toppers als een ziyech moet je altijd halen indien mogelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar die lijn hield wel rekening met wat er in de jeugd rondloopt.
Zeker als iemand als Klaassen of wellicht Bazoer zelf weg gaat is er meer dan voldoende ruimte voor Ziyech. Het is nou niet of de Jong echt al tegen het eerste aan hikt.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink is ook een dramatische aankoop, verlies pakken en weg ermee. Sowieso zijn de aankopen bij Ajax al jaren en brevet van onvermogen over het algemeen. Daarbij gaan die jochies over het algemeen het verschil nog niet maken. Nogmaals toppers als een ziyech moet je altijd halen indien mogelijk.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik denk dat je die nu inmiddels wel hebt en dat er daarachter genoeg zit om door te groeien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wel leuk al die ontwikkelingen, maar zo blijf je bezig. Je moet ook nu mensen hebben die et staan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=272221
Ik vind het echt onprofessioneel van de club dat bijna elke verhuurde speler zegt dat de club geen contact met ze opneemt...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dan moet Overmars iets doen voor zijn geld, dat mag je toch niet van hem verlangen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het echt onprofessioneel van de club dat bijna elke verhuurde speler zegt dat de club geen contact met ze opneemt...Oh.![]()
Anders gaat zo'n knul eerst eens voetballen in plaats van continu aan zijn handje vastgehouden te willen worden. Verwende kutjeugd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het echt onprofessioneel van de club dat bijna elke verhuurde speler zegt dat de club geen contact met ze opneemt...hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat dus Hij speelt daar 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anders gaat zo'n knul eerst eens voetballen in plaats van continu aan zijn handje vastgehouden te willen worden. Verwende kutjeugd.![]()
Ach, onze scouts zien hem toch wel op zondag avond in de samenvatting.
Geen zaak om verder contact op te nemen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
vind ik ook, het is vroeg genoeg om te bellen als ze uit beginnen te blinken, hij staat wel vaak in de basis dat is alvast wat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Anders gaat zo'n knul eerst eens voetballen in plaats van continu aan zijn handje vastgehouden te willen worden. Verwende kutjeugd.![]()
Waarom zou dat moeten dan? Ik denk dat de hurende club dat ook niet zo prettig vindt. Zo'n jongen moet zich compleet focussen op zijn tijdelijke werkgever.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het echt onprofessioneel van de club dat bijna elke verhuurde speler zegt dat de club geen contact met ze opneemt...![]()
Nopequote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Onze Edwin heeft dit seizoen al meer penalty's gestopt dan Cil.![]()
Nee, evenveel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
Onze Edwin heeft dit seizoen al meer penalty's gestopt dan Cil.![]()
FOPPE BEDANKTHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Meevaller, Heerenveen is bagger de laatste tijd dus had een makkie verwacht voor PSV.
Morgen winnen van NEC (wat zeker geen makkie gaat worden) en je hebt hoe dan ook na PSV-Ajax nog kans om kampioen te worden, ook bij verlies.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
mentaal wel. Zie net wat beelden van Willems. Man man man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV is echt veel beter dan Ajax hé jongens.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, maar mooi dat ze punten laten liggen. Hopen dat Ajax daar morgen van kan profiteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV is echt veel beter dan Ajax hé jongens.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Laten we dat iedere keer dat PSV punten verliest zeggen jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV is echt veel beter dan Ajax hé jongens.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ach beide selecties zijn gewoon aan elkaar gewaagd. Dat gegeil op PSV omdat ze een ronde verder komen in de CLquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar mooi dat ze punten laten liggen. Hopen dat Ajax daar morgen van kan profiteren.![]()
![]()
Zou goed kunnen maar dan nog wel met perspectief om kampioen te worden.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laat ze eerst morgen nog maar van NEC winnen, die zijn beter dan Heerenveen dus ook dat kan zomaar puntverlies opleveren. Verder wel met je eens dan beide teams niet veel voor elkaar onderdoen. PSV een wat bredere selectie mss.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker voetballen hoor voor Ajax als PSV moet voetballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
NEC speelt ook zaad laatste tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laat ze eerst morgen nog maar van NEC winnen, die zijn beter dan Heerenveen dus ook dat kan zomaar puntverlies opleveren. Verder wel met je eens dan beide teams niet veel voor elkaar onderdoen. PSV een wat bredere selectie mss.AFCA
Daar heeft het verder weinig mee te maken. Ajax begon alweer aardig af te zakken de laatste tijd, maar heeft zich vrij goed herpakt. De wedstrijden van PSV zagen er lange tijd veel overtuigender uit, al verslapten ze in de eerste seizoenshelft gelukkig nog een aantal keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach beide selecties zijn gewoon aan elkaar gewaagd. Dat gegeil op PSV omdat ze een ronde verder komen in de CLVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat bijzonder merkwaardig is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Faber heeft in één week tijd ook al zijn krediet verloren.![]()
NEC speelt al een maand kut, die spits die niet meer speelt en de coach die al bij zijn volgende werkgever zit met zijn hoofd...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laat ze eerst morgen nog maar van NEC winnen, die zijn beter dan Heerenveen dus ook dat kan zomaar puntverlies opleveren. Verder wel met je eens dan beide teams niet veel voor elkaar onderdoen. PSV een wat bredere selectie mss.![]()
Santos doet gewoon mee hoor, al mag dat voor Ajax niets uitmaken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
NEC speelt al een maand kut, die spits die niet meer speelt en de coach die al bij zijn volgende werkgever zit met zijn hoofd...Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou nu kan de discussie weer losbarsten of Ajax toch echt beter is dan PSV.
Mijn mening: Ajax speelt in het algemeen in de eredivisie vele malen professioneler.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het is met name qua verdedigende organisatie beterquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn mening: Ajax speelt in het algemeen in de eredivisie vele malen professioneler.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar Ajax weet wel meer doelpunten te maken in dat soort potjes, op een korte fase in januari/februari na.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is qua verdedigende organisatie met name beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is dit seizoen behoorlijk efficiënt denk ik ja, al heb ik geen cijfers daaroverquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Ajax weet wel meer doelpunten te maken in dat soort potjes, op een korte fase in januari/februari na.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En Europees amateuristisch. Wie is er dan beter?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn mening: Ajax speelt in het algemeen in de eredivisie vele malen professioneler.![]()
Niet alleen dit seizoen heb ik het idee. Vorig seizoen had ik al helemaal het idee dat elke fatsoenlijke kans, en dat waren er vaak niet veel, ook resulteerde in een goal.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is dit seizoen behoorlijk efficiënt denk ik ja, al heb ik geen cijfers daaroverVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zou goed kunnen wel. In ieder geval vind ik dat er voor het vertoonde spel veel goals vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet alleen dit seizoen heb ik het idee. Vorig seizoen had ik al helemaal het idee dat elke fatsoenlijke kans, en dat waren er vaak niet veel, ook resulteerde in een goal.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je doet jezelf te kort. PSV is een maatje groter dan Ajax het hele seizoen al, ondanks dat Ajax nu weer lekker lijkt te draaien. Maar misschien dek ik me nu inquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn mening: Ajax speelt in het algemeen in de eredivisie vele malen professioneler.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Leuke meevaller dit, morgen winnen en de wedstrijd van volgende week is in het allerslechtste geval nog steeds niet dodelijk voor je titelkansen, want ook dan sta je nog steeds maar op twee punten achterstand en heeft PSV het lastigere programmaOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat komt na psv uit wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:59 schreef FritzWepper het volgende:
Voor de liefhebbers kan het grote rekenen en scenario's verzinnen nu echt beginnenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En volspuiten met annabolen.quote:Op zondag 13 maart 2016 03:31 schreef PowerLoungen het volgende:
We kunnen van Boilesen een brunette maken
Als we m zo opsturen komt die crackhead Engeland niet eens in.Narf!![]()
Fraai cadeautje van PSV gisteren. Ik hield er totaal geen rekening mee.
Ongetwijfeld vanmiddag een ongelofelijke zaadpot en 1-1"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 13 maart 2016 07:51 schreef Dven het volgende:
Fraai cadeautje van PSV gisteren. Ik hield er totaal geen rekening mee.
Ongetwijfeld vanmiddag een ongelofelijke zaadpot en 1-1[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Anders sluiten we een deal : Jullie CL, wij kampioen. Lijkt me een fraaie tochquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan spelen wij ook CL dus ik vind het primaquote:Op zondag 13 maart 2016 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders sluiten we een deal : Jullie CL, wij kampioen. Lijkt me een fraaie toch
Ben alleen bang dat het er niet in zit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De kans is klein maar je hebt altijd een kansquote:Op zondag 13 maart 2016 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan spelen wij ook CL dus ik vind het prima
Ben alleen bang dat het er niet in zit.![]()
Ze hoeven er niet eens voor te winnen.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
De kans is klein maar je hebt altijd een kans![]()
Dan ben ik maar kleinzielig, maar dat is ze niet gegund van mijn kant.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders sluiten we een deal : Jullie CL, wij kampioen. Lijkt me een fraaie toch
Ze mogen gerust wat puntjes sprokkelen voor ons coëfficiënt, maar als er ooit nog Europese prijzen gepakt worden door een Nederlandse club, dient dat Ajax te zijn.![]()
daarom, het krachtsverschil is groot maar het lukte Heerenveen gisteren ook.quote:Op zondag 13 maart 2016 09:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ze hoeven er niet eens voor te winnen.![]()
Zolang de Guardado's, van Ginkel's, Moreno's en de Jong's van deze wereld nog naar Eindhoven gaan omdat daar en directie zit die het wél snapt gaat dat niet gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan ben ik maar kleinzielig, maar dat is ze niet gegund van mijn kant.
Ze mogen gerust wat puntjes sprokkelen voor ons coëfficiënt, maar als er ooit nog Europese prijzen gepakt worden door een Nederlandse club, dient dat Ajax te zijn.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ze mogen gerust wat puntjes sprokkelen voor ons coëfficiënt, maar als er ooit nog Europese prijzen gepakt worden door een Nederlandse club, dient dat Ajax te zijn..
![]()
Wacht...quote:Op zondag 13 maart 2016 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang de Guardado's, van Ginkel's, Moreno's en de Jong's van deze wereld nog naar Eindhoven gaan omdat daar en directie zit die het wél snapt gaat dat niet gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
ALS er ooit nog Europese prijzen gepakt worden door een Nederlandse club, dient dat Ajax te zijn.![]()
Voor die prijzen heb je ook niks aan de Guardado's Van Ginkels en Moreno'squote:Op zondag 13 maart 2016 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zolang de Guardado's, van Ginkel's, Moreno's en de Jong's van deze wereld nog naar Eindhoven gaan omdat daar en directie zit die het wél snapt gaat dat niet gebeuren![]()
Dit kan niet waar zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 00:32 schreef Brammess het volgende:
Ik lees net dat Leicester 12 miljoen wil dokken voor Dijksiewtf
![]()
Ik denk dat PSV tegen Ajax wel iets gemotiveerder isquote:Op zondag 13 maart 2016 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, het krachtsverschil is groot maar het lukte Heerenveen gisteren ook.![]()
![]()
Dan kun je beginnen door gewoon je potjes te winnen tegen de nr 8 van Noorwegenquote:Op zondag 13 maart 2016 09:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ze mogen gerust wat puntjes sprokkelen voor ons coëfficiënt, maar als er ooit nog Europese prijzen gepakt worden door een Nederlandse club, dient dat Ajax te zijn.Jezus christus wat een imbeciel ben jij zeg. Dankzij PSV mag jouw clubje uberhaupt nog rechtstreeks CL spelen, wees dankbaar.
![]()
ik had het over dinsdag as, dan is PSV in de Heerenveen rol zeg maar tov Atleticoquote:Op zondag 13 maart 2016 10:16 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV tegen Ajax wel iets gemotiveerder is![]()
Inderdaad. Dat nam hier wel extreme vormen aan. Als je zei dat we nog een kans maakten op de titel werd je hier zowat met pek en veren het topic uitgejaagd. Overdreven misschien...maar dat was het ophemelen van PSV ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach beide selecties zijn gewoon aan elkaar gewaagd. Dat gegeil op PSV omdat ze een ronde verder komen in de CL
Let op, ik denk ook dat PSV een stapje verder is dan Ajax, maar de verschillen zijn kleiner dan men hier deed/doet voorkomen.![]()
Nou moet je ook niet gaan overdrijven, 1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan kun je beginnen door gewoon je potjes te winnen tegen de nr 8 van NoorwegenJezus christus wat een imbeciel ben jij zeg. Dankzij PSV mag jouw clubje uberhaupt nog rechtstreeks CL spelen, wees dankbaar.
![]()
Met overdrijven begon die ander, met z'n "dient Ajax dat te zijn".quote:Op zondag 13 maart 2016 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou moet je ook niet gaan overdrijven, 1 zwaluw maakt nog geen zomer![]()
Maar een goed begin is wel het halve werk, om er dan ook maar een dooddoener in te gooien. Die misplaatste arrogantie is gewoon walgelijk,als je nou jaar in jaar uit goed presteert europees kun je dat zeggen maar als je al 5/6 jaar op rij geen kut klaarspeelt (op 1 of 2 potjes na tegen teams die sowieso al geplaatst waren) dan begrijp je er weinig van.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jezus Christus man, zullen we de rij clubs eens opnoemen waartegen PSV de afgelopen jaren niet wist te winnen? Man, man, man...die mazzelpoule en een doelpuntloze remise tegen Atletico heeft wel heel wat losgemaakt, merken we weer...quote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan kun je beginnen door gewoon je potjes te winnen tegen de nr 8 van NoorwegenJezus christus wat een imbeciel ben jij zeg. Dankzij PSV mag jouw clubje uberhaupt nog rechtstreeks CL spelen, wees dankbaar.
![]()
Winnaars behalen resultaten verliezers hebben excuses blijkt maar weerquote:Op zondag 13 maart 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jezus Christus man, zullen we de rij clubs eens opnoemen waartegen PSV de afgelopen jaren niet wist te winnen? Man, man, man...die mazzelpoule en een doelpuntloze remise tegen Atletico heeft wel heel wat losgemaakt, merken we weer...Je kunt 100.000 redenen bedenken maar aan het eind van de rit lukt het PSV wel en Ajax niet
![]()
![]()
Je moet in de huidige situatie van het NL voetbal met alle meevallers blij zijn, maar om aan te nemen dat dit structureel is vind ik wat ook wat naïefquote:Op zondag 13 maart 2016 10:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar een goed begin is wel het halve werk, om er dan ook maar een dooddoener in te gooien. Die misplaatste arrogantie is gewoon walgelijk,als je nou jaar in jaar uit goed presteert europees kun je dat zeggen maar als je al 5/6 jaar op rij geen kut klaarspeelt (op 1 of 2 potjes na tegen teams die sowieso al geplaatst waren) dan begrijp je er weinig van.![]()
Dat waren dan ook niet mijn woorden, maar de jouwe.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je moet in de huidige situatie van het NL voetbal met alle meevallers blij zijn, maar om aan te nemen dat dit structureel is vind ik wat ook wat naïef![]()
Dat lijkt me wat kortzichtig, maar die discussie voeren heeft waarschijnlijk geen enkele zin.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Winnaars behalen resultaten verliezers hebben excuses blijkt maar weerJe kunt 100.000 redenen bedenken maar aan het eind van de rit lukt het PSV wel en Ajax niet
![]()
![]()
NEC vanmiddag, met Santos erbij dus. Gezien de huidige vorm van NEC en Ajax verwacht ik een relatief eenvoudige zege van Ajax
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou ja jij stelt dat het dankzij PSV is dat een NL club zich nog rechtstreeks mag plaatsen voor de CLquote:Op zondag 13 maart 2016 10:24 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat waren dan ook niet mijn woorden, maar de jouwe.![]()
Wat heeft PSV zoal gewonnen dan? Nog helemaal niks, pannenkoek. Één landstitel vorig jaar, werd wel weer eens tijd hequote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Winnaars behalen resultaten verliezers hebben excuses blijkt maar weerJe kunt 100.000 redenen bedenken maar aan het eind van de rit lukt het PSV wel en Ajax niet
![]()
Is het fucking vreemd dat een Ajax-supporter, in een Ajax-topic, van mening is dat het Ajax moet zijn die de prijzen wint?quote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je hebt ze duidelijk zelf niet allemaal op een rijtje, dus gaarne op te beren uit deze topicreeks.
Kolere wat een halve gare![]()
![]()
En QFTquote:Op zondag 13 maart 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jezus Christus man, zullen we de rij clubs eens opnoemen waartegen PSV de afgelopen jaren niet wist te winnen? Man, man, man...die mazzelpoule en een doelpuntloze remise tegen Atletico heeft wel heel wat losgemaakt, merken we weer...![]()
Ajax heeft veel meer punten voor de ranking gehaald dan psv in de laatste vijf jaar. We kunnen dus stellen dat psv juist dankzij Ajax in de CL speelt dit seizoen.![]()
Wat lukt precies? El winnen? CL winnen? Jullie waren uitstekend in vorm afgelopen jaren in Europa.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is de vraag of Ajax om kan gaan met de druk van het kunnen overnemen van de koppositie in deze fase. Maar het zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 10:27 schreef Tagliano het volgende:
NEC vanmiddag, met Santos erbij dus. Gezien de huidige vorm van NEC en Ajax verwacht ik een relatief eenvoudige zege van Ajax![]()
Joe, gedraag je eens in dit topic. Trouwens, je kan wel tof lopen doen dat je clubje dankzij een gunstige loting de poulefase heeft overleefd, maar de jaren daarvoor was het in de EL ook weinig soeps he.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dus mondje dicht.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
als ze dat niet kunnen dan verdien je het ook niet maar ik heb toch wel de indruk dat ze aardig gemotiveerd zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 11:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is de vraag of Ajax om kan gaan met de druk van het kunnen overnemen van de koppositie in deze fase. Maar het zou geen probleem moeten zijn![]()
Jezus één keer de CL poulefase overleven en dan meteen PSV zien als de redder van het Nederlandse voetbalquote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ontzettend knap hoor maar vergeet niet dat PSV het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan dan Ajax (in Europees verband).
![]()
Raar hè, dat een supporter van Ajax zegt dat hij liever wilt dat Ajax een Europese prijs pakt dan bijvoorbeeld PSV.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat voor een imbeciel ben jij eigenlijk dan.![]()
Waarom heeft iedereen het over die mazzelpoule van PSV?quote:Op zondag 13 maart 2016 10:21 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jezus Christus man, zullen we de rij clubs eens opnoemen waartegen PSV de afgelopen jaren niet wist te winnen? Man, man, man...die mazzelpoule en een doelpuntloze remise tegen Atletico heeft wel heel wat losgemaakt, merken we weer...
Ajax zat in 13-14 bij Celtic en een wankelend Milan. Waarbij je in die laatste wedstrijd zelfs nog tegen 10 man kwam te spelen en gewoon niet won.![]()
Dat mag wel ook. Een factor gaat wel zijn dat Dijks, Klaassen, Bazoer en Gudelj toch enigszins met de handrem gaan spelen om niet geschorst te zijn volgende week.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dat niet kunnen dan verdien je het ook niet maar ik heb toch wel de indruk dat ze aardig gemotiveerd zijn
Desondanks moet je uiteraard winnen al gaat het zeker geen makkie worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wie het doet is mij om het even, alleen het is gewoon een feit dat Ajax moeite heeft tegen de nr 8 van Noorwegen en PSV overwintert in de CL poule.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:39 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Raar hè, dat een supporter van Ajax zegt dat hij liever wilt dat Ajax een Europese prijs pakt dan bijvoorbeeld PSV.
Wat voor een imbeciel ben jij eigenlijk dan.![]()
Ach hij vergeet voor het gemak even het falen van PSV in de Europa league van de afgelopen 5 jaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
En wat doet dat af aan zijn wens?quote:Op zondag 13 maart 2016 12:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie het doet is mij om het even, alleen het is gewoon een feit dat Ajax moeite heeft tegen de nr 8 van Noorwegen en PSV overwintert in de CL poule.![]()
![]()
5-0. Dat is een uitslag die ik vandaag ook graag zie. Niet alleen verdubbelen we dan onze voorsprong in doelsaldo (van +48 naar +53) ten opzichte van Psv (+43), ook zijn we dan de meest scorende ploeg van de Eredivisie, nu staat het op 68 vóór voor Psv en 64 Ajax.![]()
Zou prachtig zijn, al vrees ik een beetje dat men wellicht wat te makkelijk denkt over NEC, zeker gezien het puntenverlies van PSV gisteren. In theorie kunnen ze ook zomaar nog een punt uitlopenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:40 schreef FritzWepper het volgende:
5-0. Dat is een uitslag die ik vandaag ook graag zie. Niet alleen verdubbelen we dan onze voorsprong in doelsaldo (van +48 naar +53) ten opzichte van Psv (+43), ook zijn we dan de meest scorende ploeg van de Eredivisie, nu staat het op 68 vóór voor Psv en 64 Ajax.![]()
![]()
Opeens kriebelt het om op de man te gaan spelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedere andere op de man-post wordt genoted en verwijderd, ga weg als je niet normaal kunt doen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als ik kiezen kan wel ja. Zie niet in waarom een andere NL'se club geen prijs mag winnen zolang ze er zelf nog inzitten en jij er toch al uitligt. Dan moet je wel een heel groot kleine-piemel-syndroom hebbenquote:Op zondag 13 maart 2016 12:38 schreef Syntix het volgende:
Eens. Als een NL club nog eens de CL moet winnen, dan is het ons aller AJAX"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Word ik nu genote Stijn?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze kerel leeft ook nog blijkbaar.twitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 13-03-2016 om 13:04:43Getting that Sunday work in! #feelinggreat https://t.co/es2G52y1ZJ reageer retweet
Snelle Egel![]()
Hij kijkt wel vrolijk.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:31 schreef S0nic het volgende:
Deze kerel leeft ook nog blijkbaar.twitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 13-03-2016 om 13:04:43Getting that Sunday work in! #feelinggreat https://t.co/es2G52y1ZJ reageer retweet
Oh.![]()
We mogen al blij zijn met een 1-0 overwinning. Wordt lastig zat straks.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:40 schreef FritzWepper het volgende:
Ik denk dat Ajax gas terug gaat nemen als het 2-0 ofzo staat. De spelers op scherp wisselen en rustig aan.quote:Op zondag 13 maart 2016 12:40 schreef FritzWepper het volgende:
5-0. Dat is een uitslag die ik vandaag ook graag zie. Niet alleen verdubbelen we dan onze voorsprong in doelsaldo (van +48 naar +53) ten opzichte van Psv (+43), ook zijn we dan de meest scorende ploeg van de Eredivisie, nu staat het op 68 vóór voor Psv en 64 Ajax.Oh.![]()
Als je kampioensambities hebt moet je gewoon thuis winnen van NEC.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We mogen al blij zijn met een 1-0 overwinning. Wordt lastig zat straks.Oh.![]()
Als Gudelj geel paakt is het niet zo erg, rest zou wel echt een verzwakking zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax gas terug gaat nemen als het 2-0 ofzo staat. De spelers op scherp wisselen en rustig aan.Snelle Egel![]()
Ajax heeft die ambities altijd, maar het is ook des Ajax om vandaag niet te profiteren van het puntverlies van psv.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je kampioensambities hebt moet je gewoon thuis winnen van NEC.![]()
Bazoer en Klaassen moeten er wel echt bij zijn ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:50 schreef S0nic het volgende:
[..]
Als Gudelj geel paakt is het niet zo erg, rest zou wel echt een verzwakking zijn.
Sinkgraven kan wel spelen ipv Gudelj.Oh.![]()
Als ze zo spelen als de laatste twee wedstrijden moet het lukken.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ajax heeft die ambities altijd, maar het is ook des Ajax om vandaag niet te profiteren van het puntverlies van psv.Oh.![]()
Drie. Excelsior thuis was ook prima. Al klopt jouw post natuurlijk ookquote:Op zondag 13 maart 2016 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze zo spelen als de laatste twee wedstrijden moet het lukken.![]()
Die rekende ik niet mee omdat Excelsior wel erg matig is, en je daar wel met grotere cijfers van had kunnen winnen.quote:Op zondag 13 maart 2016 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Drie. Excelsior thuis was ook prima. Al klopt jouw post natuurlijk ook
Pas die week erna tegen AZ liet Ajax echt zien dat ze ook goed kunnen voetballen.Oh.![]()
Maar die kwamen ook om te voetballen dat zie ik NEC vandaag niet doen, hopen op 2 snelle treffers in het eerste half uur en dan uit freewheelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die rekende ik niet mee omdat Excelsior wel erg matig is, en je daar wel met grotere cijfers van had kunnen winnen.
Pas die week erna tegen AZ liet Ajax echt zien dat ze ook goed kunnen voetballen.![]()
Geen idee of NEC een muur gaat optrekken, maar Ajax moet er dan ook doorheen komen. Het is niet alsof je tegen het Inter speelt onder Mourinho.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die kwamen ook om te voetballen dat zie ik NEC vandaag niet doen, hopen op 2 snelle treffers in het eerste half uur en dan uit freewheelen.Oh.![]()
Nee, tegen excelsior liet Ajax dat ook zien. Alleen Ajax was die wedstrijd niet zo efficiënt met de kansen als normaal. Het argument van de slechte tegenstander kan je voor elke tegenstander gebruiken, op PSV na, en zeker ook voor Willem IIquote:Op zondag 13 maart 2016 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die rekende ik niet mee omdat Excelsior wel erg matig is, en je daar wel met grotere cijfers van had kunnen winnen.
Pas die week erna tegen AZ liet Ajax echt zien dat ze ook goed kunnen voetballen.![]()
Nee maar je ziet dat Ajax met ruimte goed overweg kan, in de kleine ruimte is het toch een stuk minderquote:Op zondag 13 maart 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of NEC een muur gaat optrekken, maar Ajax moet er dan ook doorheen komen. Het is niet alsof je tegen het Inter speelt onder Mourinho.![]()
Daarvoor hebben we nu Younesquote:Op zondag 13 maart 2016 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar je ziet dat Ajax met ruimte goed overweg kan, in de kleine ruimte is het toch een stuk minder![]()
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ja maar elke ploeg voetbalt makkelijker als er meer ruimte is.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar je ziet dat Ajax met ruimte goed overweg kan, in de kleine ruimte is het toch een stuk minderOh.![]()
Daarom ook essentieel om de punten te pakken vandaag, het is toch wel een voordeel om met een punt voorsprong naar Eindhoven te gaan, ook al is het maar 1 punt.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar elke ploeg voetbalt makkelijker als er meer ruimte is.![]()
Dat lijkt me wel ja, zeker omdat zelfs een nederlaag volgende week dan niet heel erg is (Tenzij we echt zwaar op de klote krijgen natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2016 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom ook essentieel om de punten te pakken vandaag, het is toch wel een voordeel om met een punt voorsprong naar Eindhoven te gaan, ook al is het maar 1 punt.).
Maar voor een gelijkspel zou ik daar zeker tekenen.Oh.![]()
Het voordeel is dat zij dan moeten, dan is het toch een hele andere ploeg.quote:Op zondag 13 maart 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, zeker omdat zelfs een nederlaag volgende week dan niet heel erg is (Tenzij we echt zwaar op de klote krijgen natuurlijk).
Maar voor een gelijkspel zou ik daar zeker tekenen.![]()
Kan Ajax gaan counterenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het voordeel is dat zij dan moeten, dan is het toch een hele andere ploeg.Oh.![]()
Ghazi start niet?!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ajax moet gewoon winnen vandaag en volgende week. Wat PSV daarna doet boeit niet, je moet gewoon uitgaan dat ze van az winnen.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax Twitter account zegt ook van niet. Hoe danquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wie zou jij uit de huidige 11 halen dan? Schone speelt gewoon goed en verdient het om te spelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ajax Twitter account zegt ook van niet. Hoe dan![]()
Schöne is de volgende speler die oneindig vertrouwen gaat krijgen lijkt het wel. Aan de andere kant, waarom zou je je team veranderenquote:Op zondag 13 maart 2016 15:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ajax Twitter account zegt ook van niet. Hoe danMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Oneindig vertrouwen? Volgens mij valt dat wel mee en had hij een behoorlijk aandeel in de successen in de eredivisie. Vind dat zijn inbreng altijd behoorlijk onderschat wordt en ik denk dat hij tegen een zeer defensieve ploeg nuttiger is dan El Ghazi, die dan nauwelijks iemand voorbij komt.![]()
Dat is wel zo, echter heeft Schone maar 1 versnelling en dat maakt hem toch wel een stuk makkelijker te verdedigen.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:50 schreef Fargo het volgende:
Oneindig vertrouwen? Volgens mij valt dat wel mee en had hij een behoorlijk aandeel in de successen in de eredivisie. Vind dat zijn inbreng altijd behoorlijk onderschat wordt en ik denk dat hij tegen een zeer defensieve ploeg nuttiger is dan El Ghazi, die dan nauwelijks iemand voorbij komt.![]()
Je weet wat je aan hem hebt en bij El Ghazi is dat de laatste tijd niet zoquote:Op zondag 13 maart 2016 15:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is wel zo, echter heeft Schone maar 1 versnelling en dat maakt hem toch wel een stuk makkelijker te verdedigen.![]()
Ik vond El Ghazi de laatste tijd wel wat beter spelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet wat je aan hem hebt en bij El Ghazi is dat de laatste tijd niet zoOh.![]()
Ghazi prikkelen, werkte met Milik ook ;Pquote:Op zondag 13 maart 2016 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou gokken op "never change a winning team"![]()
Vandaag ben ik gewoon tevreden met winst ongeacht hoe.
Tegen AZ en WII niet kunnen kijken. NU eindelijk met een jointje onderuitgezakt op de bank Ajax kijken.
Zal dus wel weer een kutpot worden."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jointje klinkt goed.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:48 schreef Dven het volgende:
Tegen AZ en WII niet kunnen kijken. NU eindelijk met een jointje onderuitgezakt op de bank Ajax kijken.
Zal dus wel weer een kutpot worden.![]()
Pure classHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Lekker hoorDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ai, goed ingeschoten, maar echt lekker zag dat er verdedigend niet echt best uit.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Samen met Frank natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2016 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Viergever tegen PSV
Netto rot maar alvast op![]()
Waarom mag gudelj nog vrije trappen nemen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat snapte ik ook al niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:14 schreef wieisboos het volgende:
wtf waarom mag Gudelj die vrije trap nemen ipv Schone
Schone schiet ze er nog wel eens in. Hoe vaak heeft Gudelj een vrije trap tot doelpunt gepromoveerd?Oh.![]()
Ik geloof een keerquote:Op zondag 13 maart 2016 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook al niet.
Schone schiet ze er nog wel eens in. Hoe vaak heeft Gudelj een vrije trap tot doelpunt gepromoveerd?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schone wat vaker, zelfs Milik nog.quote:
Maar Gudelj schijnt een sociale jongen te zijn in de groep, dus misschien gunnen ze het hem
Oh.![]()
Ik ben ook nog wel hoopvol. Er wordt nog wel wat gecreëerd.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax moet dit wel gewoon afmaken anders word ik boosVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit gaat gewoon dramatisch eindigen. Stelletje sufkutten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ghazi hoef je niet te verdedigen die loopt vanzelf tegen je op. In de kleine ruimte heb je er niet zo veel aan imho.quote:Op zondag 13 maart 2016 15:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is wel zo, echter heeft Schone maar 1 versnelling en dat maakt hem toch wel een stuk makkelijker te verdedigen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Waarom haalt Frank geen mensen die op scherp staan eruit? Dom dom dom. Gaat ons nog opbreken.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom hoopte ik toch ook dat ze een positief signaal gingen afgeven door er vandaag over heen te denderen?![]()
Niet zo zeiken hoor, 3 punten is voldoende.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:17 schreef FritzWepper het volgende:
Waarom hoopte ik toch ook dat ze een positief signaal gingen afgeven door er vandaag over heen te denderen?![]()
Omdat deze wedstrijd nog niet in de pocket is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waarom haalt Frank geen mensen die op scherp staan eruit? Dom dom dom. Gaat ons nog opbreken.![]()
jinxquote:Op zondag 13 maart 2016 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat deze wedstrijd nog niet in de pocket is.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wat heeft deze ploeg toch een waardeloze mentaliteit.
[ Bericht 38% gewijzigd door FritzWepper op 13-03-2016 18:32:43 ]![]()
Zoals verwacht met Frank, ultiem kut spelen en denken dat je er bent met 2-1. Ongelooflijke tyfusmongolen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat zien we. Godverdomme.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken hoor, 3 punten is voldoende.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Frank de Boer
Younes <> Fischer
El Ghazi zo laat erin brengen.
Niet wat aan het middenveld doen
Manmanmanmanman![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer
Younes <> Fischer
Manmanmanmanman![]()
![]()
Frankje bent echt een ongelooflijke lul.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Toch vond ik het, met name de eerste helft, nog wel acceptabel/voldoendequote:Op zondag 13 maart 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Frank de Boer
Younes <> Fischer
ManmanmanmanmanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 13 maart 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen volgende week echt een ongelooflijk pak slaag![]()
Bij nader inzien misschien niet eens zo erg dat ik dat moet missenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
We krijgen volgende week echt een ongelooflijk pak slaagMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De tweede helft was in een ongelofelijk treurig wandeltempo. Het middenveld zat totaal geen beweging in. Geen middenvelder die de voorsten kan bedienen Geen patroon in het spel, de rechterkant bleef in counters zo leeg: El Ghazi was hard nodig maar wordt veel te laat gebracht.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch vond ik het, met name de eerste helft, nog wel acceptabel/voldoende![]()
Is het wel gelijk klaar en hoeven we ons verder niet meer drukte maken dit seizoenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Tweede helft werd er veel minder gecreëerd inderdaad. Ik kan me alleen een paar acties van Younes en een goede voorzet van Dijks voor de geest halenquote:Op zondag 13 maart 2016 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede helft was in een ongelofelijk treurig wandeltempo. Het middenveld zat totaal geen beweging in. Geen middenvelder die de voorsten kan bedienen Geen patroon in het spel, de rechterkant bleef in counters zo leeg: El Ghazi was hard nodig maar wordt veel te laat gebracht.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kunnen we weer uitkijken naar de transfers deze zomer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Is het wel gelijk klaar en hoeven we ons verder niet meer drukte maken dit seizoenOh.![]()
Ik ben al geen fan van Schöne op rechtsbuiten, maar als hij er dan toch in staat laat dan hen dan in ieder geval de vrije trappen nemen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tweede helft was in een ongelofelijk treurig wandeltempo. Het middenveld zat totaal geen beweging in. Geen middenvelder die de voorsten kan bedienen Geen patroon in het spel, de rechterkant bleef in counters zo leeg: El Ghazi was hard nodig maar wordt veel te laat gebracht.
Ik voorspel Santos, Rammselaar en een kneus van az.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we weer uitkijken naar de transfers deze zomer.![]()
Doe het niet, doe het niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen we weer uitkijken naar de transfers deze zomer.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had vooraf op zijn minst El Ghazi verwacht. Je speelt tegen een ploeg die compact zeer sterk is, Woudenberg is een back die veel mee op komt dus dan kunnen er gewoon ruimtes komen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van Schöne op rechtsbuiten, maar als hij er dan toch in staat laat dan hen dan in ieder geval de vrije trappen nemen.![]()
Kampioenschap is nu wel klaar, PSV gaat counteren volgende week en gaan gewoon met een nulletje of 4 winnen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah zo ken ik je totaal niet eigenlijk
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: