SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In ieder geval staan de neuzen de goede kant op, ik verwacht nu meer van Ajax de 20e dan dat ik 3 weken verwachtte.
Met beidde teams in vorm zou het zowaar een leuke wedstrijd kunnen worden.
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.
[ Bericht 16% gewijzigd door mokkiemok op 10-03-2016 11:12:38 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ga je mond spoelen winst voor Ajax natuurlijk!quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
In ieder geval staan de neuzen de goede kant op, ik verwacht nu meer van Ajax de 20e dan dat ik 3 weken verwachtte.
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.![]()
![]()
gast...quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nix whatever! Lampies crushen jonguh!![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dit is een fanforum/clubforum, geen adoratietopic.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen winst voor Ajax natuurlijk!
[ afbeelding ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
Het is weer die tijd van het seizoen dat je de clubtopics beter kunt mijdenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
Ik verwacht een 4-3 overwinning voor Psv.quote:![]()
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:20 schreef Tagliano het volgende:
Het is weer die tijd van het seizoen dat je de clubtopics beter kunt mijden
Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Überhaupt een forum serieus nemenquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:55 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemen![]()
Dan heb je niet veel in je leven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor mensen zoals ik moet er ook een plek zijn waar er serieus over voetbal gepraat kan worden. Ik zou het op prijs stellen als je dat respecteert. Ok dat was het dankjewel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Überhaupt een forum serieus nemen![]()
Dan heb je niet veel in je leven.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.quote:Op donderdag 10 maart 2016 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor mensen zoals ik moet er ook een plek zijn waar er serieus over voetbal gepraat kan worden. Ik zou het op prijs stellen als je dat respecteert. Ok dat was het dankjewel.
Vind het jammer dat ik vergeleken word met whatever, terwijl de vergelijking in mijn ogen niet aanwezig is.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die whateverquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:55 schreef Lacoste het volgende:
[..]
Zolang die Whatever en Mokkiemok hier komen kun je het beter sowieso niet al te serieus nemen![]()
![]()
Dat willen we niet hoor, we willen ons Ajax kneusje niet delenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.
Vind het jammer dat ik vergeleken word met whatever, terwijl de vergelijking in mijn ogen niet aanwezig is.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.![]()
![]()
aangepastquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat willen we niet hoor, we willen ons Ajax kneusje niet delen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mani was je (succesvol) aan het trollenquote:Op donderdag 10 maart 2016 15:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik probeer altijd serieus te blijven wanneer dat nodig is, ik kom voor mijn werk veel met voetbal in aanraking(zal je details besparen) maar ik kom hier toch ook wel om af en toe er wat luchtiger over te praten.
Ik zou het op prijs stellen als we elkaar niet constant proberen af te branden of een ander zijn mening niet serieus nemen. Want waar er 1 begint volgen er vaak meer, en op een gegeven moment is dat de standaard en dan kunnen we net zo goed samenvoegen met die kneuzen van het psv of feyenoord topic.![]()
okquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mani was je (succesvol) aan het trollenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.![]()
lekker iedereen laten zeggen wat hij wil, en wil je daarop inspringen doe je dat en anders lekker negeren.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.
Jordiiii is inderdaad een erg goede userFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Boerrigterquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:47 schreef FritzWepper het volgende:
Doe deze maar dunnetjes over aub....
![]()
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gemiddeld over de drie jaar 333k per jaar. En dan tot 150k per jaar bonus als hij daadwerkelijk wedstrijden speelt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef gniffie het volgende:
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax
Is de salary cap bij Ajax nog steeds een miljoen? Dat is dan wel relatief weinig![]()
Voor een jeugdspeler is dat niet weinig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 17:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gemiddeld over de drie jaar 333k per jaar. En dan tot 150k per jaar bonus als hij daadwerkelijk wedstrijden speelt.
Is de salary cap bij Ajax nog steeds een miljoen? Dat is dan wel relatief weinigAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Knap geld voor een 19 jarige speler die nog niet eens is doorgebroken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:54 schreef gniffie het volgende:
Prima salaris dat van Nouri. Haha, dan was ik ook wel gebleven bij Ajax![]()
PL en ik zijn vaak gewoon realistisch.quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.Oh.![]()
Laat hem maar want de term 'topsport' komt niet in zijn woordenboek voorquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PL en ik zijn vaak gewoon realistisch.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wie is PL?quote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.
Supporters van een topclub als Ajax hebben nu eenmaal hogere verwachtingen van hun club. Wij doen niet alsof we de CL hebben gewonnen bij het bereiken van de finale van de KNVB beker (). Ajax supporters willen succes zien in Europees verband, als dat niet aan de orde is dan minimaal een kampioenschap anders is het een slecht seizoen. En daarmee zeg ik niet dat we de CL moeten winnen maar minimaal moeten overwinteren of ver komen in de EL.
Wellicht dat daarom iedereen loopt te zeiken hier, de verwachtingen liggen nu eenmaal hoger.
Of dat allemaal realistisch is, is een tweede maar ik vind de meeste kritiek die men hier geeft op Ajax of op de leiding veelal terecht.![]()
We moeten blij zijn dat het centrum bij Ajax nu bestaat uit Mike van der Hoorn en Nick Viergever.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem maar want de term 'topsport' komt niet in zijn woordenboek voorOh.![]()
Riedewald en Veltman moeten vooral geen concurrentie hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten blij zijn dat het centrum bij Ajax nu bestaat uit Mike van der Hoorn en Nick Viergever.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker spelers kopen waarvan je bij voorbaat weet dat die de eigen jeugd niet uit de basis zullen spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Riedewald en Veltman moeten vooral geen concurrentie hebben
Want eigen jeugd eerst, ook als je betere spelers kan kopen.Oh.![]()
Zijn geen Bilbao . Of wel ?quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker spelers kopen waarvan je bij voorbaat weet dat die de eigen jeugd niet uit de basis zullen spelen.
Want eigen jeugd eerst, ook als je betere spelers kan kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dankje nu beginnen ze weerquote:Op donderdag 10 maart 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het iig minder erg dan dat constante gezeik van JR en PL een tijdje geleden, maar dat is wellicht persoonlijk.![]()
![]()
Zit veel vooruitgang in de laatste wedstrijden als het dit door trekt heeft hij een redelijk seizoen maar het moet veel beter. Hij is veel te vaak niet aanwezig tijdens een wedstrijd. Vond het niet raar dat andere een kans kregen en er gezocht werd naar een andere spits. Trekt hij dit door dan is het niet nodig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vind je van de recente prestaties van Milik?![]()
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit veel vooruitgang in de laatste wedstrijden als het dit door trekt heeft hij een redelijk seizoen maar het moet veel beter. Hij is veel te vaak niet aanwezig tijdens een wedstrijd. Vond het niet raar dat andere een kans kregen en er gezocht werd naar een andere spits. Trekt hij dit door dan is het niet nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De eisen voor een spits bij Ajax zijn gewoon te idioot voor woorden. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.![]()
Als je klasse hebt dwing je dat ook af. We zien allemaal wel dat Milik geen beest is zoals een Handelaar of Suarez.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook te makkelijk om dat enkel bij Milik neer te leggen. Het is gewoon een prima spits, die misschien niet zo multifunctioneel is als Ajax wenst, maar in veel wedstrijden kreeg hij ook nauwelijks een bruikbare bal.
Een De Jong bij PSV dwingt door zijn goals ook af dat hij 5 voorzetten krijgt per wedstrijd. Milik is gewoon minder goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: