Je praat nu wel als een 20- jarige.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chillen, bbqen, beetje voetballen, chillen, zuipen, zwemmen, terrasje
Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat nu wel als een 20- jarige.
Klinkt het zo wild dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou, nu je richting de 30 gaat is het tijd om wat gas terug te nemen.
meeste gekweekte soort nuquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Maar rook alleen amnesia atm
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou, nu je richting de 30 gaat is het tijd om wat gas terug te nemen.
Gratis en 2k terugquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Belastingconsulent. ¤20 voor betaald, ¤1300+ terug gekregen vorig jaar
.
de naam kan me iig al heel erg bekorenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste gekweekte soort nu
maar ook lekker maar de dr grinnspoon is echt lekker man, hele aparte kleine ronde bollletjes al top maar een super high maar toch heel zacht
Twee jaar geleden gekocht. Nu dikke overwaarde. Prima ditquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de financiële bijdrage van m'n pa
Weet zeker niet waar je dat kan scoren in A'dam? Ga geen 200+ shops langs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste gekweekte soort nu
maar ook lekker maar de dr grinnspoon is echt lekker man, hele aparte kleine ronde bollletjes al top maar een super high maar toch heel zacht
ja, ben te laat achter het fenomeen sparen gekomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twee jaar geleden gekocht. Nu dikke overwaarde. Prima dit!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had er een. Daarna ontslag genomen. Yolo.
Dat ene jaartjequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent nog jongNG is al een fase verder
Doe niet zo eng. Dan ben ik nóg een fase verder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
boks. kinderen, trouwen wtf man doe normaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.
zijn in t zelfde jaar en dezelfde maand geborenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je goed, sociale drukquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.
Ben jij ook pas 25? Niks gezegd dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zijn in t zelfde jaar en dezelfde maand geboren
nee 26. hij s toch ook 26?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij ook pas 25? Niks gezegd dan.
niets mis mee toch ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat nu wel als een 20- jarige.
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22quote:
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22.
waarheid deze man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22. #forever21
trouwen en kinderen noem ik alles behalve zaakjes geregeld hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
trouwen en kinderen noem ik alles behalve zaakjes geregeld hebben
Koophuisquote:
in damsco geen idee maar vergelijkbaar is de hawaiian snow van the green housequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet zeker niet waar je dat kan scoren in A'dam? Ga geen 200+ shops langs.
En daarom zit je dus hier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koophuis
5 jaar relatie
Ring om de vinger
Vaste baan
Kat
Juist.
Dood.
Ik kom hier niet iedere dag, hoor. Geen tijd voor. Leven en verplichtingenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daarom zit je dus hier.Jij gaat Slaap_Zak opvolgen dus.
je kan nu halen,horizon heeft hem en die is nog wel even open, red je makkelijk zelfs met de treinquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de naam kan me iig al heel erg bekoren![]()
stuur wat op dan
Kan wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderen
Allebei. Qua kleding, gespreksstof, het hele voorkomen. Dunno, vind het zo geforceerd overkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?
Had de 2 1 in de heenwedstrijd ook goed voorspeld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn allebei nog in race met onze voorspellingen Noel
Stop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderen
Wat voor kleding?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allebei. Qua kleding, gespreksstof, het hele voorkomen. Dunno, vind het zo geforceerd overkomen.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Inderdaad verraderlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verraderlijk, je verbrandt zonder dat je het door hebt (wind/water) en heb je meestal een pakje aan.
Kenner hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had de 2 1 in de heenwedstrijd ook goed voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |