Heb je goed, sociale drukquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.
Ben jij ook pas 25? Niks gezegd dan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zijn in t zelfde jaar en dezelfde maand geboren
nee 26. hij s toch ook 26?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij ook pas 25? Niks gezegd dan.
niets mis mee toch ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat nu wel als een 20- jarige.
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22quote:
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22.
waarheid deze man.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar ook als ik andere 26-jarigen zie, die zien er gewoon 30+ uit ofzo. Ik voel me eerder 22. #forever21
trouwen en kinderen noem ik alles behalve zaakjes geregeld hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
trouwen en kinderen noem ik alles behalve zaakjes geregeld hebben
Koophuisquote:
in damsco geen idee maar vergelijkbaar is de hawaiian snow van the green housequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Weet zeker niet waar je dat kan scoren in A'dam? Ga geen 200+ shops langs.
En daarom zit je dus hier.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Koophuis
5 jaar relatie
Ring om de vinger
Vaste baan
Kat
Juist.
Dood.
Ik kom hier niet iedere dag, hoor. Geen tijd voor. Leven en verplichtingenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En daarom zit je dus hier.Jij gaat Slaap_Zak opvolgen dus.
je kan nu halen,horizon heeft hem en die is nog wel even open, red je makkelijk zelfs met de treinquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de naam kan me iig al heel erg bekoren![]()
stuur wat op dan
Kan wel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderen
Allebei. Qua kleding, gespreksstof, het hele voorkomen. Dunno, vind het zo geforceerd overkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oude kop of gewoon omdat ze zaakjes geregeld hebben?
Had de 2 1 in de heenwedstrijd ook goed voorspeld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
We zijn allebei nog in race met onze voorspellingen Noel
Stop.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nja, meestal neem je niet zomaar kinderen
Wat voor kleding?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Allebei. Qua kleding, gespreksstof, het hele voorkomen. Dunno, vind het zo geforceerd overkomen.
Moeilijk uit te leggen eigenlijk.
Inderdaad verraderlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verraderlijk, je verbrandt zonder dat je het door hebt (wind/water) en heb je meestal een pakje aan.
Kenner hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had de 2 1 in de heenwedstrijd ook goed voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |