Je praat nu wel als een 20- jarige.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chillen, bbqen, beetje voetballen, chillen, zuipen, zwemmen, terrasje
Wat had je anders verwacht?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat nu wel als een 20- jarige.
Klinkt het zo wild dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou, nu je richting de 30 gaat is het tijd om wat gas terug te nemen.
meeste gekweekte soort nuquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idem. Maar rook alleen amnesia atm
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nou, nu je richting de 30 gaat is het tijd om wat gas terug te nemen.
Gratis en 2k terugquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Belastingconsulent. ¤20 voor betaald, ¤1300+ terug gekregen vorig jaar
.
de naam kan me iig al heel erg bekorenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste gekweekte soort nu
maar ook lekker maar de dr grinnspoon is echt lekker man, hele aparte kleine ronde bollletjes al top maar een super high maar toch heel zacht
Twee jaar geleden gekocht. Nu dikke overwaarde. Prima ditquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wacht liever op de financiële bijdrage van m'n pa
Weet zeker niet waar je dat kan scoren in A'dam? Ga geen 200+ shops langs.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste gekweekte soort nu
maar ook lekker maar de dr grinnspoon is echt lekker man, hele aparte kleine ronde bollletjes al top maar een super high maar toch heel zacht
ja, ben te laat achter het fenomeen sparen gekomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twee jaar geleden gekocht. Nu dikke overwaarde. Prima dit!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had er een. Daarna ontslag genomen. Yolo.
Dat ene jaartjequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent nog jongNG is al een fase verder
Doe niet zo eng. Dan ben ik nóg een fase verder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
boks. kinderen, trouwen wtf man doe normaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al die mensen om je heen inmiddels met huisje boompje beestje, beangstigend man. Ik koester elke minuut.
zijn in t zelfde jaar en dezelfde maand geborenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |