HWHAHAHAH hahahquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wtf moet je met Chris Brown, wil je gratis plastische vuistchirurgie of zo?
Waarom zou ik met mijn mond in je haar wroeten ?!!!! ;squote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo heb je niet een mond vol haar Opso
heeft ze daar een hekel aan dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo heb je niet een mond vol haar Opso
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met mijn mond in je haar wroeten ?!!!! ;s
Ik was er een paar topics niet dus ik weet het echt nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
opso, heeft die wajonger me uit de op gehaald?
overratedquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom zou ik met mijn mond in je haar wroeten ?!!!! ;s
jammer dat je niet haske dood bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
Stootte mijn tenen tegen een mandje en struikelde maar kon mijzelf nog net opvangen met mijn handen bij een gelukkig niet zo warme houtkachel die ik anders had gekopt. Denk dat het karma is omdat ik WCH pest. Sorry WCH je bent de aardigste kale man die ik ken.
HAHAHA NU WORDT JE KAALquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
Stootte mijn tenen tegen een mandje en struikelde maar kon mijzelf nog net opvangen met mijn handen bij een gelukkig niet zo warme houtkachel die ik anders had gekopt. Denk dat het karma is omdat ik WCH pest. Sorry WCH je bent de aardigste kale man die ik ken.
Ik wil hierom lachen maar ik durf niet omdat karma mij dan gaat pakken godverquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef Catkiller het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil hierom lachen maar ik durf niet omdat karma mij dan gaat pakken godver
quote:
40 dit jaar gewordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je al op je retour? Hoe oud ben je? 35?
Ik ben hier om anderen te helpen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hebben we hplgrammarnazic ook weer hoor
http://forum.fok.nl/topic/22883333quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:00 schreef NoelGallagher het volgende:
opso, heeft die wajonger me uit de op gehaald?
huehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk doet God morgen beter Zijn best
Ongelukverwensing, TR gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, hopelijk doet God morgen beter Zijn best
Ja, hallo, mijn kontje is geen metrostationquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Help Frass eens van zijn maagdelijkheid af.
Wie heeft het over jouw kontje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, hallo, mijn kontje is geen metrostation
grapjasquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/22883333
Hier zat je er niet meer in.
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Help Frass eens van zijn maagdelijkheid af.
Bah. Vrouw en een Renault Megane en een vouwwagen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee gek, getrouwd en kind
Maar hij is nog maagd, dus jij zal de eerste metro zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hallo, Frass' kontje is geen metrostation
twingo en een caravanquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bah. Vrouw en een Renault Megane en een vouwwagen?
ALSOF JIJ NIET SOORT VAN GETROUWD BENTquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bah. Vrouw en een Renault Megane en een vouwwagen?
Twingo kan geen caravan trekken. Iets met ik ben heus mannelijk genoeg auto's te herkennen.quote:
Ik heb een Seat en ik ga op vakantie buiten de schoolvakanties met het vliegtuig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ALSOF JIJ NIET SOORT VAN GETROUWD BENT
Een van de grootste voordelen van het niet hebben van kinderenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twingo kan geen caravan trekken. Iets met ik ben heus mannelijk genoeg auto's te herkennen.
[..]
Ik heb een Seat en ik ga op vakantie buiten de schoolvakanties met het vliegtuig.
Zijn waarschijnlijk wel heel wat metro's uitgeredenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hij is nog maagd, dus jij zal de eerste metro zijn.
KLB / [KLB SC] Bringer of chaosquote:
vandaar dat we dit jaar ergens rond rotterdam noord eindigdenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twingo kan geen caravan trekken. Iets met ik ben heus mannelijk genoeg auto's te herkennen.
Niet een dikke vette bmw hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een Seat en ik ga op vakantie buiten de schoolvakanties met het vliegtuig.
En zo blijft hetquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een van de grootste voordelen van het niet hebben van kinderen
Gelukkig cared hij nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Bringer of chaos
Weet niet waarom die niet werkt, het was AHneger zijn topic gisteren
Wel nieuwe kozijnen straksquote:
Da's toch wel een paar uur rijdenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
vandaar dat we dit jaar ergens rond rotterdam noord eindigden
Als je het zeker wilt weten, vraag 't hem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk wel heel wat metro's uitgereden
haha. ach, gelukkig is hij onthoofd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Bringer of chaos
Weet niet waarom die niet werkt, het was AHneger zijn topic gisteren
vanaf hier precies 5 minutenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel nieuwe kozijnen straks
[..]
Da's toch wel een paar uur rijden
Lijkt me ook wel wat, leasebakquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon dikke leasebak van je baas eisen... elke 4 jaar nieuwe kiezen ja toch
Nee, hij mag mij nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het zeker wilt weten, vraag 't hem.
sosolobi <33quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben weg doodmoe
kutdag
wou dat ik dood was
ja jullie ook
weet ik
Is in mijn werk nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gewoon dikke leasebak van je baas eisen... elke 4 jaar nieuwe kiezen ja toch
doeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben weg doodmoe
kutdag
wou dat ik dood was
ja jullie ook
weet ik
Herkenbaar. Mn kat is ook al vervelendquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ben weg doodmoe
kutdag
wou dat ik dood was
ja jullie ook
weet ik
quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Behalve die met een open rug of ander ongemak
Jezus Christusquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:15 schreef Renesite het volgende:
Getver. Moet nog 90 belastingaangiftes doen voor eind volgende maand. Ik wil dood.
Ik wil wel bruin wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil eens zelfbruiner gebruiken maar ben bang dat alles wat ik aanraak dan bruin wordt
Inb4 peopgrapjes
Datzelfde heb ik met een pilsjequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk al uur ik ga joint draaien. nog steeds niet gedaan.
mixje pineapple kush en dr grinnspoon, fokking grijsn van oor tot oor, ik kwijl op mijn oorlellenquote:
waar haal jijquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mixje pineapple kush en dr grinnspoon, fokking grijsn van oor tot oor, ik kwijl op mijn oorlellen
niet in de shopquote:
kan daarom ook niet wachten tot de zomerquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mooiste bruin word je als je activiteiten onderneemt in de zon
Zeilen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bbq in het park.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat doe jij zoal buiten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan daarom ook niet wachten tot de zomer
Verraderlijk, je verbrandt zonder dat je het door hebt (wind/water) en heb je meestal een pakje aan.quote:
ik doe het altijd zo laat mogelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Moet op het werk. Verplichting En zo
Ik niet. Hypotheekrenteaftrekquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik doe het altijd zo laat mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |