Da's niet persoonlijk, ik haat alle piemolsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat zei je ook over mijn piemolpic
Misschien kan je Inhammen Anonymous oprichten samen met TARDIS. waar jullie praten over je gevoelens hierover.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb ik nog geen last van gelukkig. Beetje inhammen maar dat is teken van volwassenheid maak ik mezelf maar wijs
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve kaal worden, dat is echt hartverscheurend voor je 40ste en daarna begint het makkelijker te worden.
Hey snolquote:
dunner wordend landingsplateautje op mn hoofd en wat inhammetjes. Dingen...quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve kaal worden, dat is echt hartverscheurend voor je 40ste en daarna begint het makkelijker te worden.
nahquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Alleen WCH hoeft zich aangesproken te voelen hoor door die post, ik wilde verder niemand kwetsen.
oh, fijn wel dit, zou niet willen dat je mensen kwetste.... anders dan mij natuurlijk, want ik heb geen gevoel... en zoquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
Alleen WCH hoeft zich aangesproken te voelen hoor door die post, ik wilde verder niemand kwetsen.
Bijna al je tippende viewers zijn kale mannetjes met een bierbuik.quote:
Haha heeeeeeeeeeyyyyyquote:
Echt niet het is justin bieber en chris brown en the weekndquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bijna al je tippende viewers zijn kale mannetjes met een bierbuik.
Wtf moet je met Chris Brown, wil je gratis plastische vuistchirurgie of zo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha heeeeeeeeeeyyyyy
[..]
Echt niet het is justin bieber en chris brown en the weeknd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |