die had niemand gevat manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
eigenlijk had ik moeten lachen met hhhhhhhh op z'n crips, was toepasselijker geweest
keer op keer vreemdgaan met je eigen vrouw.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dan zou ik het geweest kunnen zijn, wist alleen niet dat ik een brommer had... maar ja... dementie waarschijnlijk
elke dag weer voorstellen en allesquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
keer op keer vreemdgaan met je eigen vrouw.
hoezo dat?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn omaatje haar onderbeen is gisteren geamputeerd en nu heeft ze bijna 40 graden koorts. Hoop dat dat goed gaat
Deed het 5 dagen in de week, dat ene dagje vrij in de week is wel altijd welkomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Netjes man. Scheelt dat je er voldoening uit haalt.
Oiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Mijn omaatje haar onderbeen is gisteren geamputeerd en nu heeft ze bijna 40 graden koorts. Hoop dat dat goed gaat
Sterkte!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
hoezo, je weet dadelijk niet eens meer hoe jezelf heet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
elke dag weer voorstellen en alles
ow... sterkte man...quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
goed punt welquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hoezo, je weet dadelijk niet eens meer hoe jezelf heet.
tievusdomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die had niemand gevat man
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:38 schreef NoelGallagher het volgende:
je zal het hebben als je 20 bent...quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:42 schreef Catkiller het volgende:
Ben je al oud moet je ook nog zulke shit meemaken en revalideren.
Ja godverdomme dooddoener.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je zal het hebben als je 20 bent...
Dood is het hier wel, ja.quote:
Behalve kaal worden, dat is echt hartverscheurend voor je 40ste en daarna begint het makkelijker te worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Dank jullie wel allen![]()
Ja, ze is al 80 dus dan is dat een stuk lastiger dan als je 40/45 bent
Heb ik nog geen last van gelukkig. Beetje inhammen maar dat is teken van volwassenheid maak ik mezelf maar wijsquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Behalve kaal worden, dat is echt hartverscheurend voor je 40ste en daarna begint het makkelijker te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |