Ik wil wel bruin wordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil eens zelfbruiner gebruiken maar ben bang dat alles wat ik aanraak dan bruin wordt
Inb4 peopgrapjes
Datzelfde heb ik met een pilsjequote:Op woensdag 9 maart 2016 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Denk al uur ik ga joint draaien. nog steeds niet gedaan.
mixje pineapple kush en dr grinnspoon, fokking grijsn van oor tot oor, ik kwijl op mijn oorlellenquote:
waar haal jijquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
mixje pineapple kush en dr grinnspoon, fokking grijsn van oor tot oor, ik kwijl op mijn oorlellen
niet in de shopquote:
kan daarom ook niet wachten tot de zomerquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
mooiste bruin word je als je activiteiten onderneemt in de zon
Zeilen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bbq in het park.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat doe jij zoal buiten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan daarom ook niet wachten tot de zomer
Verraderlijk, je verbrandt zonder dat je het door hebt (wind/water) en heb je meestal een pakje aan.quote:
ik doe het altijd zo laat mogelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Moet op het werk. Verplichting En zo
Ik niet. Hypotheekrenteaftrekquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik doe het altijd zo laat mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |