Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.quote:
oude garde. kwam terug van ban, hele sc weggejaagd en overgenomen door dit stelletjequote:
eh okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb liever homo's dan al die haantjes met haantjesgedrag
Het wordt niks tussen ons.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk naar mn postcount en leg me het nog eens uit
Maakt me ansich niets uit, maar overkill is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit iemand zijn seksuele voorkeur nou... alsof je gaat scoren hier
Omdat Etsu er nu is zeg je dit, wel beetje lafquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
How about haantjes met kipjesgedrag?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
hihi jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oude garde. kwam terug van ban, hele sc weggejaagd en overgenomen door dit stelletje![]()
maar ze zijn stiekem best leuk
Maar het is niets tussen jullie geworden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.
mij boeit het echt niets... zolang ik ze maar mag pestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt me ansich niets uit, maar overkill is ook weer zo wat.
Nee kijk als jij nou gay was he, zou met je shoppenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Etsu er nu is zeg je dit, wel beetje laf
Hoe moet ik dat interpreterenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
How about haantjes met kipjesgedrag?
Jij ook. Cammen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar ze zijn stiekem best leuk
Zelfs als ik homo was zou ik een grafhekel hebben aan shoppenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee kijk als jij nou gay was he, zou met je shoppen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar het is niets tussen jullie geworden?
Ekt nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs als ik homo was zou ik een grafhekel hebben aan shoppen
Haantjes (met piemels dus) die doen als vrouwelijke haantjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |