alleen als jij je kunstgebit binnen houdtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou die tranen binnen jong, je kan het
ja dagquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als jij je kunstgebit binnen houdt
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochquote:
Congratz je wordt oudquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ben oud. Ik krijg morgen nieuwe kozijnen in huis en ik ben daar kei blij mee. Volwassen dingen. Ik ben oud
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe profileer je je dan? Als een bear?
Ja toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochWel goede fit ofc
ben je bottom geworden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofniequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.
Je mag hem houden, ik wil HPLGayquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had jij Tardis niet al van me ingepikt?
Ophouwequote:
Je wilt het ook echt he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
Geworden? HAHA!quote:
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Dan pak je toch shirt met v halsjequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hete zomerdag, halve dag strand, halve dag chillen en bbqen. Perfect dan hoor
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcherenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Ben niet levensmoequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehue
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
Eng al die gehuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja toch.
Zijn wel superduur en zo!
Plus dat casual wordt heel snel pauper tho. (no offence)
TR geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moetenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeftquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Etsu gaat je zo DM'enquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar ik kan dat goed combineren, ben net een homo wat dat betreft
Jij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komt
Huehuehuehue je krijgt hem niet eens omhoog als 't geen piemel heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Als ik jou zou zijnquote:
Ja zijn ze groen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moeten
Hebben we een ramenwasser voor - buiten - en eens in de twee weken een schoonmaakster voor binnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeft
Kan ook. NIks mis met licht v-halsje hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan pak je toch shirt met v halsje
#dimastyle
Ja egt waar dat sgrijf je met een Gquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gromatografie schrijf je toch met een G?
nu zekerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Faggot-gehalte is toch eigenlijk wel ernstig hier.
We kunnen inderdaad zo fuseren met HOMO SC in ONZquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Buk eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Nietusquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lullig om HPLC zijn foto's te plaatsen
POSITIEF ZIJN. Alhoewel, faggots zijn ook positief. Seropositiefquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
volgens mij ben je gewoon jelly omdat je er niet bij hoortquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe niks hoor, ik ga juist Frass een DM sturen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
POSITIEF ZIJN. Alhoewel, faggots zijn ook positief. Seropositief![]()
Maakt niet uit. Heb niks tegen homo's. Alleen wat tegen flikkers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe niks hoor, ik ga juist Frass een DM sturen
Heb al tr geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lullig om HPLC zijn foto's te plaatsen
waarom post je dan zovaak hier?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb niks tegen homo's. Alleen wat tegen flikkers.
Kijk naar mn postcount en leg me het nog eens uitquote:
Meh, mag wel wat minder van mij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad zo fuseren met HOMO SC in ONZ
Uit de waterkraan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef McGrath het volgende:
Waar komen al die homo's ineens vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |