SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan best, waar?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ets ik dacht dat ik je vanochtend zag
Had jij Tardis niet al van me ingepikt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Shiet. OH DAN IS DAT KNAPPERDJE DUS NIET GAY IK PAK MN KANS
Kan je wel, downies pestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou daar kunnen we ruzie om gaan maken maar dat heeft geen zin, ik win toch
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey ets ik dacht dat ik je vanochtend zag
Echt he, al die homofoben hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ja beetje gay praten, als t je niet bevalt, ga je toch naar de lesbeau sc
trquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alleen bij jou zou ik t doen, bij de rest nooit
Vrijdag weerquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfyquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ja beetje gay praten, als t je niet bevalt, ga je toch naar de lesbeau sc
Aww, ik heb medelijden met je. Vergeet je je knuffeltje niet vanavond voor in je bed? Wellicht kan het je troosten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfy
tr, fobomoderatorbashquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou gaat vooral om dat je je eigen naam topic opent dat is wel erg fyfy
Hey WCHquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
hey kijk allemaal homo'sik ga scoren, ik ga voor HPLC
Wtf :s waarom kies je mij niet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
wil jij mijn knuffeltje zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, ik heb medelijden met je. Vergeet je je knuffeltje niet vanavond voor in je bed? Wellicht kan het je troosten.
Relnicht, kaal, homo, Rotterdam. Pim ben jij het?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JAAAquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jij mijn knuffeltje zijn?
Aaaaah koetsiekoetsjiequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef pinman het volgende:
[..]
FOK!meet ?
Ik weet nog echt niet wanneer ik ga. Misschien als ik 18 ben.
Jeetje, weer zo'n kleuter hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:55 schreef pinman het volgende:
[..]
FOK!meet ?
Ik weet nog echt niet wanneer ik ga. Misschien als ik 18 ben.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Je eigen naam als TT doen. laaaaaaaaaaaaame gaaaaaaaay.
Ik heb nog 3 jaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of ze mogen net legaal bier drinken of ze zijn de 30 al gepasseerd
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Of ze mogen net legaal bier drinken of ze zijn de 30 al gepasseerd
lig je al in een foetushouding in t donkerste hoekje van je kamertje te huilen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Je eigen naam als TT doen. laaaaaaaaaaaaame
Gingjijnieweerverhuizequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ben oud. Ik krijg morgen nieuwe kozijnen in huis en ik ben daar kei blij mee. Volwassen dingen. Ik ben oud
en ik zal vragen of mama jou een extra over de bol geeftquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aww, ik heb medelijden met je. Vergeet je je knuffeltje niet vanavond voor in je bed? Wellicht kan het je troosten.
haha ja okquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
lig je al in een foetushouding in t donkerste hoekje van je kamertje te huilen?
Mij?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik zal vragen of mama jou een extra over de bol geeft
27? tering... wat jongquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En, heb je er zin in?
Ik nog 3.5 jaar
jij met je sneuneus ttquote:
Neen blijven wonen kunnen niet vinden waar te wonen en zo.quote:
dat denkenquote:
Ach... ik ben de komende 60 jaar toch nog loonslaaf. Dus veel veranderd er niet. En het is niet dat ik vrijdagavond veel zin heb om nog keidik te gaan stappen en zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En, heb je er zin in?
Ik nog 3.5 jaar
OP checkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh grutjes, kom ik tot de ontdekking dat ik niet meer in de op sta. hemeltjelief waar heb ik dat aan te danken
Is het je leeeeeftijd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh grutjes, kom ik tot de ontdekking dat ik niet meer in de op sta. hemeltjelief waar heb ik dat aan te danken
En terechtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
stuur een mail naar danny, duidelijk racismequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, komt bekend voorquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... ik ben de komende 60 jaar toch nog loonslaaf. Dus veel veranderd er niet. En het is niet dat ik vrijdagavond veel zin heb om nog keidik te gaan stappen en zo.
voelt iemand er dan ooit wat van?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou m'n piemeltje zit anders wel errug diep, maar kwenie of jij er iets van voelt?
Het blauw van m'n UI valt nogal op vind ik. Zie het altijd standaard als ik naar beneden scrollquote:
Vrijdagavond wil ik niet meer. Val ik dood neer. Zaterdag kán maar dan ben ik maandag nog brakquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, komt bekend voor![]()
Zo nu en dan is het nog wel leuk maar vrijdag en zaterdagavond uitgaan, joooo he
Ik was 14 toen ik mijn eerste account opende hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij was 12 toen ik mijn eerste account opende hier
Zaterdagavond lekker thuis chillen enzo. Bestequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vrijdagavond wil ik niet meer. Val ik dood neer. Zaterdag kán maar dan ben ik maandag nog brak
toen was het 1990...en had ik geen internetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was 14 toen ik mijn eerste account opende hier
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het blauw van m'n UI valt nogal op vind ik. Zie het altijd standaard als ik naar beneden scroll
Wat doe je hier, kleinkinderen hozzelen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
toen was het 1990...en had ik geen internet
Ja. Tot 23:30 en dan naar bed like.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zaterdagavond lekker thuis chillen enzo. Beste
etsu vooralquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat doe je hier, kleinkinderen hozzelen?
hoe is de penis van etsu?quote:
Is dat een restaurant in Londen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Chelsea - PSG, zeg het maar jongens
2-2
1-2 PSGquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
hahahaha dan nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goeie smoes, MMG zou trots op je zijn
Ik ook, 2-2.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
2-2
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.quote:
ja, ik dus ookquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wintquote:
Dat strookt niet met wensenpakketjes.quote:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoenquote:
Kans is wel groot ja. MSN is ongenaakbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er niet ontevreden mee zijn maar ik hoop dat Barca eerste team wordt die het twee keer op rij wint
Nu bezig met de derdequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die houdt van nog net natte jongetjes uit de kast.
laat me, ik ben bijna dood manquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
U srs?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat strookt niet met wensenpakketjes.
[..]
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
Sinds vorige week?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nu bezig met de derde
driemaal is scheepsrecht eh
Geelquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:05 schreef Renesite het volgende:
Man, het maakt me niet uit wie voetbal speelt, als ze maar hun shirtjes uitdoen
beetje povere omschrijvingquote:
Roep even wanneer het eindelijk zo ver isquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat me, ik ben bijna dood man
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?quote:
okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Roep even wanneer het eindelijk zo ver is
wmb ben je welkomquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
In homojaren ben je net bezig met reïncarnatie.
[..]
Ja. Of nou, misschien niet. Ik wil me hier een beetje blenden. Weet jij het nog?
ik djoek je als je dat doetquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende TT 'ETSU', wordt n groter knallend feest
2-2 straalt gewoon van die opstellingen af.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
CHELSEA: Courtois; Azpilicueta, Cahill, Ivanovic, Kenedy; Mikel, Fàbregas; Pedro, Willian, Hazard; Diego Costa.
PSG: Trapp; Marquinhos, Silva, David Luiz, Maxwell; Motta, Rabiot, Matuidi; Di María, Ibrahimovic, Lucas Moura.
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.quote:
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bentquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef HPLC het volgende:
Ik ga zo een heterotest doen, voordat ik homo word
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ok. Doe jij wel eens je voetbalshirtje uit?
Voor mij toch wel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik draag m'n voetbalshirts bijna nooit
Ik ben toch een downie en tievusdom?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou wel uniek zijn, als je eindelijk eens wat bent
Fakeprofiel en alles.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kon je laatst niet vinden. Was even weer aan het orriënteren.
alleen als jij je kunstgebit binnen houdtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hou die tranen binnen jong, je kan het
ja dagquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als jij je kunstgebit binnen houdt
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochquote:
Congratz je wordt oudquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:57 schreef Renesite het volgende:
Ik ben oud. Ik krijg morgen nieuwe kozijnen in huis en ik ben daar kei blij mee. Volwassen dingen. Ik ben oud
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe profileer je je dan? Als een bear?
Ja toch.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2 van PSV en had er 1 van Juve. Wil nog wel vet voetbalshirt voor de zomer. Gewoon casual dragen tochWel goede fit ofc
ben je bottom geworden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofniequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb Etsu wel gezien, hij zat in de metro.
Je mag hem houden, ik wil HPLGayquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had jij Tardis niet al van me ingepikt?
Ophouwequote:
Je wilt het ook echt he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Geil daddybottoompje, wie wil?' als profieltekst
Geworden? HAHA!quote:
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Dan pak je toch shirt met v halsjequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hete zomerdag, halve dag strand, halve dag chillen en bbqen. Perfect dan hoor
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcherenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Hier moeten de kitranden van de kozijnen vervangen worden en ik voel me ook opeens zo verantwoordelijk
Ben niet levensmoequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wil jou wel kitten huehuheueheuhuehuehuehue
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ken al die kozijnstruggles niet hueheuehe
Eng al die gehuehuehuehuequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja toch.
Zijn wel superduur en zo!
Plus dat casual wordt heel snel pauper tho. (no offence)
TR geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moetenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeftquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooooh.. En ik moet nog de tegels karcheren
Etsu gaat je zo DM'enquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beetje wel ja.
Maar ik kan dat goed combineren, ben net een homo wat dat betreft
Jij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee want die zijn bij jou volledig dichtgekit dat er echt niks doorheen komt
Huehuehuehue je krijgt hem niet eens omhoog als 't geen piemel heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En je pielemuis sprong spontaan omhoog toen ofnie
[..]
Je mag hem houden, ik wil HPLGay
Als ik jou zou zijnquote:
Ja zijn ze groen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is en nu vraag ik me af of mijn tegels dat ook moeten
Hebben we een ramenwasser voor - buiten - en eens in de twee weken een schoonmaakster voor binnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog mn ramen lappen. Vraag pat of die er zin in heeft
Kan ook. NIks mis met licht v-halsje hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan pak je toch shirt met v halsje
#dimastyle
Ja egt waar dat sgrijf je met een Gquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gromatografie schrijf je toch met een G?
nu zekerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Faggot-gehalte is toch eigenlijk wel ernstig hier.
We kunnen inderdaad zo fuseren met HOMO SC in ONZquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Buk eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
Nietusquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lullig om HPLC zijn foto's te plaatsen
POSITIEF ZIJN. Alhoewel, faggots zijn ook positief. Seropositiefquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
volgens mij ben je gewoon jelly omdat je er niet bij hoortquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:16 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe niks hoor, ik ga juist Frass een DM sturen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
POSITIEF ZIJN. Alhoewel, faggots zijn ook positief. Seropositief![]()
Maakt niet uit. Heb niks tegen homo's. Alleen wat tegen flikkers.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik doe niks hoor, ik ga juist Frass een DM sturen
Heb al tr geplaatstquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje lullig om HPLC zijn foto's te plaatsen
waarom post je dan zovaak hier?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb niks tegen homo's. Alleen wat tegen flikkers.
Kijk naar mn postcount en leg me het nog eens uitquote:
Meh, mag wel wat minder van mij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
We kunnen inderdaad zo fuseren met HOMO SC in ONZ
Uit de waterkraan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef McGrath het volgende:
Waar komen al die homo's ineens vandaan?
Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.quote:
oude garde. kwam terug van ban, hele sc weggejaagd en overgenomen door dit stelletjequote:
eh okquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb liever homo's dan al die haantjes met haantjesgedrag
Het wordt niks tussen ons.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk naar mn postcount en leg me het nog eens uit
Maakt me ansich niets uit, maar overkill is ook weer zo wat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat boeit iemand zijn seksuele voorkeur nou... alsof je gaat scoren hier
Omdat Etsu er nu is zeg je dit, wel beetje lafquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
How about haantjes met kipjesgedrag?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
hihi jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oude garde. kwam terug van ban, hele sc weggejaagd en overgenomen door dit stelletje![]()
maar ze zijn stiekem best leuk
Maar het is niets tussen jullie geworden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog jaren uitgemaakt voor de grootste relnicht van FOK! door KLB. Met Rezje enzo toen.
mij boeit het echt niets... zolang ik ze maar mag pestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt me ansich niets uit, maar overkill is ook weer zo wat.
Nee kijk als jij nou gay was he, zou met je shoppenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Etsu er nu is zeg je dit, wel beetje laf
Hoe moet ik dat interpreterenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
How about haantjes met kipjesgedrag?
Jij ook. Cammen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maar ze zijn stiekem best leuk
Zelfs als ik homo was zou ik een grafhekel hebben aan shoppenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee kijk als jij nou gay was he, zou met je shoppen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar het is niets tussen jullie geworden?
Ekt nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zelfs als ik homo was zou ik een grafhekel hebben aan shoppen
Haantjes (met piemels dus) die doen als vrouwelijke haantjes.quote:
je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mij boeit het echt niets... zolang ik ze maar mag pesten
Dacht dat we een klik hadden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik met jou zou moeten cammen
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouwquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekker
Als ze maar niet overdreven gay kukelekuuuuu roepenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Haantjes (met piemels dus) die doen als vrouwelijke haantjes.
Je kunt vandaag, de nationale poepdag, ook overdrijven natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag zelfs met je vingertje in m'n poepertje roeren, vind ik errug lekker
Onbegrijpelijk als ze nee gaat zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouw
zij mag meedoenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd dat is me wel een aanbod dat ik in die 16 jaar op fok nog niet heb gehad... even overleggen met mijn vrouw
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
This is going to be a channel all about the things in my life. Music that i created, gigs i'm going to, jamsession i attend, roadtrips i take with friends, vlogging, long videos, short videos, and even some editted and uneditted dashcam footage! Everything is possible on this channel!
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroogquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk als ze nee gaat zeggen.
Wil jij ook? Mag wel hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je kunt vandaag, de nationale poepdag, ook overdrijven natuurlijk.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroog
Of of of... houd je vast.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ze maar niet overdreven gay kukelekuuuuu roepen
daar zit geen slagader inquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kun je 112 bellen voor me? ik heb een slagaderlijke bloeding uit mijn rechteroog
Thnxquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind pinman echt een schatje wil in zn wangetjes knijpen
Dat doe ik alquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of of of... houd je vast.
Kakelen als kippen!!!!
quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat wordt. Ik, jij, mijn nieuwe kunststof kozijnen, vrijdagavond op de bank, zaterdagavond op de bank chillen. Ja. Dat wordt wat. Nog 60 jaar tot ons pensioen. Ik zie het helemaal.quote:
Dat kan maar zo, want.. Everything is possible on this channel!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol
Hoop dat de NoSense filmpjes ook weer online komen
Zolang jij de huishoudelijke taken op je neemtquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Denk dat het wel wat wordt. Ik, jij, mijn nieuwe kunststof kozijnen, vrijdagavond op de bank, zaterdagavond op de bank chillen. Ja. Dat wordt wat. Nog 60 jaar tot ons pensioen. Ik zie het helemaal.
Oke, bedankt voor de info. Wanneer is de toets?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef NoelGallagher het volgende:
etsu, als die kerel in je UI met zn hoofd naar beneden en zn ogen omhoog kijkt vind ik hem net op Noel Gallagher lijken
Komt Noel Gallagher op lowlands ja?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
NOEL KOMT TOCH NAAR LOWLANDS
Valt dat niet samen met sziget
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zolang jij de huishoudelijke taken op je neemt
Bitchquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt Noel Gallagher op lowlands ja?
Dunno, maar ga toch lowlands want gratis
wattequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de info. Wanneer is de toets?
quote:
die gaat hij neuken, let op mijn woordenquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.
4 dagen in de week werken? Lijkt me fucking relaxedquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen in de week. Ik zie niet in waarom niet. En ik houd wel mn schoonmaakster een keer in de twee weken.
Die is like 50. Maar oke.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die gaat hij neuken, let op mijn woorden
Ze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha etsu grootste relnicht van fok hahaha ahahah
HEY REZANIA JIJ AUCH
Shit straks worden ze mad
4x9. 36u. Welliswaar 7:30-17 maar enfin.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
4 dagen in de week werken? Lijkt me fucking relaxed
Maar wel 4 dagen. Wat doe je als ik vragen magquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
4x9. 36u. Welliswaar 7:30-17 maar enfin.
Meervoudquote:
Huh hoe gratis kaartje danquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga mee. Gratis kaartje, shitload aan muntjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |