Zit daar blijkbaar bij de commercielen. Zal bij MC NL ook wel zo zijnquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Dit programma stikt eigenlijk ook van de reclame he. Quantas, Dubai verkeersbureau, my food bag en er zullen er nog wel een paar zijn die wij niet kennen en/of ons niet opvallen.
Vanmiddag zag ik trouwens een stukje Masterchef The Professionals, daar wisten ze niet wie er moest winnen, dus toen maar twee personen Masterchef laten worden![]()
Ik kick gewoon het oude topic weer zondag. Zelfde jury dus het kan gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit daar blijkbaar bij de commercielen. Zal bij MC NL ook wel zo zijn
Wie gaat daarvoor topic maken?
Vind het wel grappig om steeds in dezelfde reeks door te gaan. Ik zoek hem nu wel alvast op kun je op volgen klikken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
Ook prima.
Denk alleen niet dat ik daar vorig jaar in zat eigenlijk
Inderdaad. Maar daar is het de opdracht ook niet echt naar op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog steeds geen 'wauw' gerechten.
Geen 1 opdracht. Hopelijk moeten ze morgen iets ECHT moeilijks maken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar daar is het de opdracht ook niet echt naar op 1 of andere manier.
Ja maar zo erg als bij de US versie heb ik het nog nooit mee gemaakt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Dit programma stikt eigenlijk ook van de reclame he. Quantas, Dubai verkeersbureau, my food bag en er zullen er nog wel een paar zijn die wij niet kennen en/of ons niet opvallen.
Vanmiddag zag ik trouwens een stukje Masterchef The Professionals, daar wisten ze niet wie er moest winnen, dus toen maar twee personen Masterchef laten worden![]()
Het ergste wat ik me kan herinneren was dacht ik australie bij club med, die naam werd echt wel 100x genoemdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar zo erg als bij de US versie heb ik het nog nooit mee gemaakt.
Daar moest een deelnemer een stuk vlees pakken, logo op het vlees vol in beeld van moment dat het vlees in de pantry in beeld kwam (stuk of 10 stukken vlees allemaal met logo naar voren) tot het op de werkband neerzetten voor zich en daarna was het "this beef from .... is top quality" en "do not mess up this quality beef from ..." en "yes. I always order beef from ... myself too. It is top quality".
Flink knippenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:33 schreef franklop het volgende:
Hoe gaan ze dit in hemelsnaam in een uur stoppen![]()
- 17 minuten reclame
Zal inderdaad wel. Zal straks even kijken hoelang het origineel duurde. Maar daar zullen ze ook wel reclames hebben gehadquote:
Stel je voor dat Henk en Ingrid het niet snappenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 18:47 schreef franklop het volgende:
Mr Frank Visser doet uitspraak!
Immers moet je het niet te lastig maken die titels
Geen goed gerechtquote:
wellusquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:06 schreef franklop het volgende:
Ziet er niet super lekker uit eigenlijk..
Ja maar toetje, dat telt bij jou nietquote:
quote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Chocolade temperen is niet hun ding
Hebben ook weinig uitdagende opdrachten gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:28 schreef wdn het volgende:
1 ding: ik vind beide niet echt goed genoeg om een masterchef te noemen
Niemand uit deze hele groep zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |