Zit daar blijkbaar bij de commercielen. Zal bij MC NL ook wel zo zijnquote:Op donderdag 10 maart 2016 18:37 schreef Karina het volgende:
Dit programma stikt eigenlijk ook van de reclame he. Quantas, Dubai verkeersbureau, my food bag en er zullen er nog wel een paar zijn die wij niet kennen en/of ons niet opvallen.
Vanmiddag zag ik trouwens een stukje Masterchef The Professionals, daar wisten ze niet wie er moest winnen, dus toen maar twee personen Masterchef laten worden![]()
Ik kick gewoon het oude topic weer zondag. Zelfde jury dus het kan gewoon.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit daar blijkbaar bij de commercielen. Zal bij MC NL ook wel zo zijn
Wie gaat daarvoor topic maken?
Vind het wel grappig om steeds in dezelfde reeks door te gaan. Ik zoek hem nu wel alvast op kun je op volgen klikken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
Ook prima.
Denk alleen niet dat ik daar vorig jaar in zat eigenlijk
Inderdaad. Maar daar is het de opdracht ook niet echt naar op 1 of andere manier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:57 schreef Karina het volgende:
Ik zie nog steeds geen 'wauw' gerechten.
Geen 1 opdracht. Hopelijk moeten ze morgen iets ECHT moeilijks maken.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar daar is het de opdracht ook niet echt naar op 1 of andere manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |