abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:28:17 #26
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160556958
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik zelf gok dan nog het meest op Jaguar
Nope. Dat is Ford en die hebben al helemaal geen interesse.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 9 maart 2016 @ 23:38:46 #27
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_160557249
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 22:12 schreef Fopje het volgende:

[..]

:(
ik snap het niet, hebben ze daar geen ziggo sport?
  donderdag 10 maart 2016 @ 08:31:47 #28
34586 kepler
No bounce, no play
pi_160560300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe Jack Plooij het gaat doen als pitreporter.

Maar ik vindt het jammer dat Ziggo gebieden niet gratis kunnen kijken naar de formule 1. Heel Zeeland vallen buiten de boot. Ik vraag me ook af mag dit omdat Ziggo sport een contract heeft met de FOM dat ze gecodeerd moeten uitzenden. Dadelijk is dit niet het geval.
Het is toch nog steeds gecodeerd? Alleen moet je een 'abbo' hebben op Ziggo, ipv perse op Sport1.

Ik vind het wel jammer dat ik niet gratis naar F1 kan kijken, was ook bijna overgestapt naar Ziggo om deze reden. Maar zit nu bij Vodafone en uiteindelijk scheelt dat, incl Ziggo Sport voor de F1, bijna niks in prijs. Niet de moeite om over te stappen :P
The line is a dot to you!
pi_160561002
Surtees niet blij met uitspraak Hamilton over Halo

Ik heb het idee dat een ongeval als dat van Surtees Jr echt niet voorkomen had kunnen worden met zo'n Halo, band kwam recht van boven onderhand.
pi_160562164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2016 23:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik zelf gok dan nog het meest op Jaguar, ze lanceren de komende jaren aardig wat dikke versies en ik denk wel dat ze dat commercieel willen laten zien/horen hun naam aan een team te geven. Maar dat denk ik alleen in combinatie met Cosworth, als die ook terug komen met klanten motoren.
Jaguar heeft gekozen voor de Formule E waar ze vanaf volgend seizoen aan gaan deelnemen. Geen F1 meer voor hen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:38:48 #31
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_160563358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 10:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Jaguar heeft gekozen voor de Formule E waar ze vanaf volgend seizoen aan gaan deelnemen. Geen F1 meer voor hen.
Daarnaast hebben ze band met Williams, beetje vreemd dat die FI zouden gaan doen.
Aston Martin lijkt me ook niet, heb ergens gelezen dat t nou niet echt geweldig gaat met ze.

quote:
2s.gif Op donderdag 10 maart 2016 08:31 schreef kepler het volgende:

[..]

Het is toch nog steeds gecodeerd? Alleen moet je een 'abbo' hebben op Ziggo, ipv perse op Sport1.

Ik vind het wel jammer dat ik niet gratis naar F1 kan kijken, was ook bijna overgestapt naar Ziggo om deze reden. Maar zit nu bij Vodafone en uiteindelijk scheelt dat, incl Ziggo Sport voor de F1, bijna niks in prijs. Niet de moeite om over te stappen :P
Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 10 maart 2016 @ 11:51:30 #32
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160563563
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 maart 2016 @ 12:04:33 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160563802
quote:
Pirelli krijgt nog even een flinke sneer van Webber _O-
quote:
And then what we have in our favour is 4WD and fantastic Michelin tyres - we can really lean them, they’re so much better than the tissue paper we had in F1.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_160563864
Alsof dat de schuld van Pirelli is. De FIA wilde zulke banden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:12:32 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_160563964
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Pirelli krijgt nog even een flinke sneer van Webber _O-

[..]

Pirelli krijgt geen sneer, de bandencompounds zelf. Zoals Beach zegt (zowaar eens iets waar ik het mee eens ben) levert Pirelli alleen maar banden die voldoen aan de vraag van de FIA.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 maart 2016 @ 12:14:38 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160564001
quote:
3s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Pirelli krijgt geen sneer, de bandencompounds zelf. Zoals Beach zegt (zowaar eens iets waar ik het mee eens ben) levert Pirelli alleen maar banden die voldoen aan de vraag van de FIA.
Dat maakt geen bal uit natuurlijk. De banden zijn gewoon kut. En Pirelli heeft tot nu toe altijd gezegd het eens te zijn met wat de FIA vraagt. Ook stemmen ze constant tegen alles wat de huidige status quo wat betreft de banden bedreigt.

Argument van niks dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 10 maart 2016 @ 12:30:09 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_160564271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Beach het volgende:
Alsof dat de schuld van Pirelli is. De FIA wilde zulke banden.
Ben ik niet helemaal moet jou eens, want Pirelli hoeft geen banden te bieden die bij het minste of geringste al uit elkaar vallen. Als ze maar zorgen dat er een duidelijke cliff op zit.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_160564400
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:38 schreef nils7 het volgende:

[..]

Daarnaast hebben ze band met Williams, beetje vreemd dat die FI zouden gaan doen.
Aston Martin lijkt me ook niet, heb ergens gelezen dat t nou niet echt geweldig gaat met ze.

[..]

Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.
Aston Martin zou eerst ook alleen maar naamgever van het team worden, geen eigenaar. Misschien dat dat alsnog gaat gebeuren als Mallya (een deel van) zijn aandelen moet afstaan aan een van de schuldeisers (Diageo)

Sowieso wil mede-eigenaar Roy Sahara ook al zijn aandelen verkopen om zich uit de gevangenis vrij te kopen, alleen is er niemand die dat bedrag er voor wil betalen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160564576
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat maakt geen bal uit natuurlijk. De banden zijn gewoon kut. En Pirelli heeft tot nu toe altijd gezegd het eens te zijn met wat de FIA vraagt. Ook stemmen ze constant tegen alles wat de huidige status quo wat betreft de banden bedreigt.

Argument van niks dus.
Voor 2017 willen ze wel betere banden leveren, waarop meer gepusht kan worden, zoals de coureurs vragen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:04:13 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160564893
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 12:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Voor 2017 willen ze wel betere banden leveren, waarop meer gepusht kan worden, zoals de coureurs vragen.
We zullen zien. Ik hoop het van harte maar niets wijst er op dat er daadwerkelijk ook iets gaat veranderen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 10 maart 2016 @ 13:07:59 #41
34586 kepler
No bounce, no play
pi_160564953
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:38 schreef nils7 het volgende:


[..]

Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.
zal niet voor het einde van het seizoen zijn helaas
The line is a dot to you!
pi_160565349
quote:
Leuk artikel. :)

Als het waar is wat Webber zegt over Barcelona, zou ik daar wel eens een showdown willen zien tussen F1 & LMP1. Sowieso lijkt me dat wel een tof plan voor een nieuwe raceklasse, een soort mix tussen F1 & LMP1, waar de teams de keuze hebben voor open/closed wheel & cockpit, minder restricties maar wel bepaalde voorwaarden waaraan de wagen moet voldoen naargelang de autokeuze.
  donderdag 10 maart 2016 @ 15:42:13 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160567766
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Leuk artikel. :)

Als het waar is wat Webber zegt over Barcelona, zou ik daar wel eens een showdown willen zien tussen F1 & LMP1.
Het artikel vergeet te melden dat in 2016 een LMP1 ongeveer 20% minder fuel flow heeft dan een F1 auto, dus het verschil in tijd zal nog wel ietsje groter worden. Ikzelf denk dat het gewichtsverschil simpelweg niet te overkomen is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160568907
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_160569272
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_160586449
De nieuwe kwalificatieregels zoals gepubliceerd door de FIA

quote:
2016 qualifying rules

33.1 The qualifying practice session will take place on the day before the race from 14.00 to 15.00.

The session will be run as follows:

a) From 14.00 to 14.16 (Q1) all cars will be permitted on the track. Seven minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 8m30s, 10m0s, 11m30s, 13m0s and 14m30s leaving sixteen cars eligible to continue. At the end of the session all drivers on the track may complete the lap they are on and, once these final laps have been completed, the driver last in the classification may take no further part in the qualifying practice session.

Lap times achieved by the fifteen remaining cars will then be deleted.

b) From 14.24 to 14.39 (Q2) the fifteen remaining cars will be permitted on the track. Six minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 7m30s, 9m0s, 10m30s, 12m0s and 13m30s leaving nine cars eligible to continue. At the end of the session all drivers on the track may complete the lap they are on and, once these final laps have been completed, the driver last in the classification may take no further part in the qualifying practice session.

Lap times achieved by the eight remaining cars will then be deleted.

c) From 14.46 to 15.00 (Q3) the eight remaining cars will be permitted on the track. Five minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 6m30s, 8m0s, 9m30s, 11m0s and 12m30s leaving two cars eligible to continue. At the end of the session any driver on the track may complete the lap he is on and, once any final lap has been completed, the overall classification will be established.

The above procedure is based upon 22 cars being officially eligible to take part in the Event. If 24 cars are eligible eight will be excluded after Q1 and Q2, if 26 cars are eligible nine cars will be excluded after Q1 and Q2, and so on if fewer cars are eligible. If necessary, the intervals between the sessions and eliminations will be adjusted to ensure Q3 remains unchanged.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 11 maart 2016 @ 11:27:24 #47
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_160586864
Tip voor mensen die wel eens naar podcasts luisteren: Radio Le Mans doet wekelijks eentje waar ik graag naar luister. Het gaat over alle soorten motorsport (ook veel F1) en ik vind het zeer vermakelijk.

http://www.0157.org/radio(...)otorsport-series-11/
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_160605549
http://www.racexpress.nl/(...)des-verslaan/n/72375

quote:
"Op dit moment zie ik McLaren-Honda als enige team dat de hegemonie van Mercedes kan doorbreken", aldus Alonso. "
Wat is deze? :D :') _O- :'( :D!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_160606016
quote:
Wat is er zo ontzettend raar of grappig aan?
pi_160606134
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2016 01:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat is er zo ontzettend raar of grappig aan?
Dat Ferrari dat ook zou kunnen. Maar dat zijn wel redelijk structurele underachievers.

Verder zou Red Bull het kunnen. Mits iemand ze een topmotor geeft.

McLaren is zeker in staat binnen nu en 2 jaar terug aan de top te zijn. Dus zo gek is het inderdaad niet.

Maar het 'enige' team dat dat kan zou ik het niet willen noemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')