Nope. Dat is Ford en die hebben al helemaal geen interesse.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zelf gok dan nog het meest op Jaguar
Het is toch nog steeds gecodeerd? Alleen moet je een 'abbo' hebben op Ziggo, ipv perse op Sport1.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ben heel erg benieuwd hoe Jack Plooij het gaat doen als pitreporter.
Maar ik vindt het jammer dat Ziggo gebieden niet gratis kunnen kijken naar de formule 1. Heel Zeeland vallen buiten de boot. Ik vraag me ook af mag dit omdat Ziggo sport een contract heeft met de FOM dat ze gecodeerd moeten uitzenden. Dadelijk is dit niet het geval.
Jaguar heeft gekozen voor de Formule E waar ze vanaf volgend seizoen aan gaan deelnemen. Geen F1 meer voor hen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zelf gok dan nog het meest op Jaguar, ze lanceren de komende jaren aardig wat dikke versies en ik denk wel dat ze dat commercieel willen laten zien/horen hun naam aan een team te geven. Maar dat denk ik alleen in combinatie met Cosworth, als die ook terug komen met klanten motoren.
Daarnaast hebben ze band met Williams, beetje vreemd dat die FI zouden gaan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 10:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jaguar heeft gekozen voor de Formule E waar ze vanaf volgend seizoen aan gaan deelnemen. Geen F1 meer voor hen.
Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.quote:Op donderdag 10 maart 2016 08:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Het is toch nog steeds gecodeerd? Alleen moet je een 'abbo' hebben op Ziggo, ipv perse op Sport1.
Ik vind het wel jammer dat ik niet gratis naar F1 kan kijken, was ook bijna overgestapt naar Ziggo om deze reden. Maar zit nu bij Vodafone en uiteindelijk scheelt dat, incl Ziggo Sport voor de F1, bijna niks in prijs. Niet de moeite om over te stappen
Pirelli krijgt nog even een flinke sneer van Webberquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.topgear.com/ca(...)s-mercs-w06-f1-car#1
Leuke vergelijking.
quote:And then what we have in our favour is 4WD and fantastic Michelin tyres - we can really lean them, they’re so much better than the tissue paper we had in F1.
Pirelli krijgt geen sneer, de bandencompounds zelf. Zoals Beach zegt (zowaar eens iets waar ik het mee eens ben) levert Pirelli alleen maar banden die voldoen aan de vraag van de FIA.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pirelli krijgt nog even een flinke sneer van Webber
[..]
Dat maakt geen bal uit natuurlijk. De banden zijn gewoon kut. En Pirelli heeft tot nu toe altijd gezegd het eens te zijn met wat de FIA vraagt. Ook stemmen ze constant tegen alles wat de huidige status quo wat betreft de banden bedreigt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pirelli krijgt geen sneer, de bandencompounds zelf. Zoals Beach zegt (zowaar eens iets waar ik het mee eens ben) levert Pirelli alleen maar banden die voldoen aan de vraag van de FIA.
Ben ik niet helemaal moet jou eens, want Pirelli hoeft geen banden te bieden die bij het minste of geringste al uit elkaar vallen. Als ze maar zorgen dat er een duidelijke cliff op zit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:07 schreef Beach het volgende:
Alsof dat de schuld van Pirelli is. De FIA wilde zulke banden.
Aston Martin zou eerst ook alleen maar naamgever van het team worden, geen eigenaar. Misschien dat dat alsnog gaat gebeuren als Mallya (een deel van) zijn aandelen moet afstaan aan een van de schuldeisers (Diageo)quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze band met Williams, beetje vreemd dat die FI zouden gaan doen.
Aston Martin lijkt me ook niet, heb ergens gelezen dat t nou niet echt geweldig gaat met ze.
[..]
Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.
Voor 2017 willen ze wel betere banden leveren, waarop meer gepusht kan worden, zoals de coureurs vragen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt geen bal uit natuurlijk. De banden zijn gewoon kut. En Pirelli heeft tot nu toe altijd gezegd het eens te zijn met wat de FIA vraagt. Ook stemmen ze constant tegen alles wat de huidige status quo wat betreft de banden bedreigt.
Argument van niks dus.
We zullen zien. Ik hoop het van harte maar niets wijst er op dat er daadwerkelijk ook iets gaat veranderen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor 2017 willen ze wel betere banden leveren, waarop meer gepusht kan worden, zoals de coureurs vragen.
zal niet voor het einde van het seizoen zijn helaasquote:Op donderdag 10 maart 2016 11:38 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk kan jij ook aan het einde van t jaar F1 kijken via Vodafone.
Leuk artikel.quote:Op donderdag 10 maart 2016 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
http://www.topgear.com/ca(...)s-mercs-w06-f1-car#1
Leuke vergelijking.
Het artikel vergeet te melden dat in 2016 een LMP1 ongeveer 20% minder fuel flow heeft dan een F1 auto, dus het verschil in tijd zal nog wel ietsje groter worden. Ikzelf denk dat het gewichtsverschil simpelweg niet te overkomen is.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Leuk artikel.
Als het waar is wat Webber zegt over Barcelona, zou ik daar wel eens een showdown willen zien tussen F1 & LMP1.
quote:2016 qualifying rules
33.1 The qualifying practice session will take place on the day before the race from 14.00 to 15.00.
The session will be run as follows:
a) From 14.00 to 14.16 (Q1) all cars will be permitted on the track. Seven minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 8m30s, 10m0s, 11m30s, 13m0s and 14m30s leaving sixteen cars eligible to continue. At the end of the session all drivers on the track may complete the lap they are on and, once these final laps have been completed, the driver last in the classification may take no further part in the qualifying practice session.
Lap times achieved by the fifteen remaining cars will then be deleted.
b) From 14.24 to 14.39 (Q2) the fifteen remaining cars will be permitted on the track. Six minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 7m30s, 9m0s, 10m30s, 12m0s and 13m30s leaving nine cars eligible to continue. At the end of the session all drivers on the track may complete the lap they are on and, once these final laps have been completed, the driver last in the classification may take no further part in the qualifying practice session.
Lap times achieved by the eight remaining cars will then be deleted.
c) From 14.46 to 15.00 (Q3) the eight remaining cars will be permitted on the track. Five minutes after the start of the session the driver last in the classification will be eliminated and will no longer be timed, he must then return to the pit lane and may take no further part in the qualifying practice session. The same procedure will then apply after 6m30s, 8m0s, 9m30s, 11m0s and 12m30s leaving two cars eligible to continue. At the end of the session any driver on the track may complete the lap he is on and, once any final lap has been completed, the overall classification will be established.
The above procedure is based upon 22 cars being officially eligible to take part in the Event. If 24 cars are eligible eight will be excluded after Q1 and Q2, if 26 cars are eligible nine cars will be excluded after Q1 and Q2, and so on if fewer cars are eligible. If necessary, the intervals between the sessions and eliminations will be adjusted to ensure Q3 remains unchanged.
Wat is deze? !!!quote:"Op dit moment zie ik McLaren-Honda als enige team dat de hegemonie van Mercedes kan doorbreken", aldus Alonso. "
Wat is er zo ontzettend raar of grappig aan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:31 schreef Geralt het volgende:
http://www.racexpress.nl/(...)des-verslaan/n/72375
[..]
Wat is deze? !!!
Dat Ferrari dat ook zou kunnen. Maar dat zijn wel redelijk structurele underachievers.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wat is er zo ontzettend raar of grappig aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |