Dat zou fijn zijn idd maar denk dat het zo niet werkt. Maar ik gok dat ik op intranet wel eea kan vinden over hoe dat werkt of in de cao.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vermoed dat Chanty voordat ze met haar lg gaat praten eigenlijk al een kant en klare oplossing wil hebben en voorleggen. Maar dat advies moet denk ik nu juist even vanuit de bedrijfsarts komen.
Och liefje, ik denk dat niemand gaat doordringen. Ik hoop zo dat je het jezelf niet te zwaar gaat makenquote:Op donderdag 10 maart 2016 21:20 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn idd maar denk dat het zo niet werkt. Maar ik gok dat ik op intranet wel eea kan vinden over hoe dat werkt of in de cao.
En pas over twee weken omdat ik dan een afspraak heb om te bespreken hoe het komende jaar gaat verlopen. En omdat ik dan ruim een maand geprobeerd heb de stress op andere wijze te verminderen. Omdat ik maandag met mijn mentor wil praten om te kijken of ik wat stressfactoren kan beperken die te maken hebben met het gebrek aan vrijheid in mijn werk. Misschien werpt dat zijn vruchten af.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:17 schreef AwayTL het volgende:
[..]
pssssst wacht niet dat gesprek van de 22e af, dat duurt nog 12 dagen.
Ik ga nu even streng doen, met echt jouw welzijn in acht nemen, GA MAANDAG MET JE LG PRATEN!
Dit gaat niet, dit kan niet en echt als je nu door gaat bikkelen doe je je werkgever er alleen maar tekort mee, jezelf doe je er tekort mee, eigenlijk doe je mensen tekort omdat jij niet 'zwak' wil zijn wat je verpiep ook niet bent want jeetje wat ben jij een held dat je alles opzij wil zetten om maar aan de verwachtingen van de wg te voldoen. Jij bent het belangrijkst, jouw gezin is het belangrijkst, niet de gene die je loon toevallig stort voor het oplossen van bepaalde zaken. Als puntje bij paaltje komt kunnen die echt in de stront zakken.
Bleh en verder ben ik best lief. Kortom ga je niet jezelf tekort doen om maar aan verwachtingen te voldoen die jij in jouw hoofd gesteld hebt waar jij aan moet voldoen ten behoeve van anderen. JIJ bent nu het belangrijkst.
Sterkte!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 05:28 schreef Madivi het volgende:
Vannacht om 2 uur toen ik opstond om te plassen zijn de vliezen van baby A gebroken. Sindsdien onregelmatige weeën.
Mijn eigen ziekenhuis was vol, dus ben overgebracht naar ander ziekenhuis met neonatologie. Heb nu weeënremmers en longrijpings prikken gehad... Hopelijk blijven ze nog een paar daagjes binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |